Aparthotel

381 reviews over Aparthotel Tej Marhaba in het Nederlands

Goed vakantiehotel

Fam. de Beer
31-8-2018

We zijn al een aantal keren in Tunesie geweest, maar voor het eerst in dit hotel. Het hotel en de kamers zijn, zoals zoveel hotels in Tunesie, wat verouderd maar verder wel schoon. Wij zaten er op basis van All-Inclusive, en dat ging goed. Het eten is lekker; keus uit: salades, pasta, aardappelschijfjes/patat en lokale gerechten. En er was altijd genoeg, ook als je wat later binnenkwam. Wij zijn door het personeel vriendelijk behandeld. Inderdaad, een fooi doet veel goeds, maar zo zit die cultuur daar eenmaal elkaar. Als je niet te laat bij het zwembad bent, waren er altijd wel genoeg bedjes. Op het strand waren er altijd voldoende bedjes, ook als je 's middags kwam. Het strand is een paar 100m lopen en je moet een vrij drukke straat oversteken. 's Avonds is er animatie (vuurspuwer, slangenbezweerder). Al met al was het wel wat we verwacht hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer Tej Marhaba

Coel Rumelg
9-8-2018

Nooit meer Tej Marhaba! Het hotel is sterk verouderd. Eens het grootste en mooiste hotel van Sousse, moet nu echt worden gerenoverd of worden afgebroken.De informatie van de reisagent klopte gewoon niet meer. Geen buffetrestaurant, geen poolbar, binnenbad gewoon dicht, geen pianobar, alles was gesloten. Het winkelcentrum achter het hotel leek wel een spookdorp met roltrappen die het niet meer deden. Eten in dit hotel is een chaos, Grote groepen locals die niet op hun beurt wachten, graaien snel al het eten voor je neus weg en laten grote hoeveelheden eten op tafel staan als ze klaar zijn. Een grote smeerbende in het enige open restaurant. Vaak ook (bijna) vechtpartijen als men niet op elkaar kan wachten bij het buffet, wat resulteert in een hoop geschreeuw en mensen uit het restaurant worden gezet. Bedienende personeel probeert er wel echt iets je te doen. Bier en drankje in een wit plastic bekertje. Slecht!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Oriëntaalse Heerlijkheid !

Jannigje
6-3-2018

Een heel fijn Hotel ...gevarieerd buffet....fijne locatie ...goede receptie Sousse stad lopend te bereiken.
En nog een tip, mocht er iets mankéren in je kamer, loop naar de receptie en het word opgelost. Klaag niet tegen mede vakantiegangers...die kunnen t niet verhelpen. In alle Hotels is er wel eens b.v. lampje kapot ....

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig, luxe, geweldig, sfeervol

mevrouw Jozefzoon
23-9-2014

Het Tej Marhaba, is een leuk hotel. Er is veel te doen. In de avond hadden we een vuurspuger en zwaardenslikker als entertainment. De locatie is top, iedereen is vriendelijk. Je moet er gewoon heen!!

Nooit meer

marie-louise
22-9-2014

De indruk van het hotel is dat het erg oud is en aan renovatie toe is. Oud en versleten. Wij hebben in het appart hotel gezeten wat erg verweg van de hoofd locatie is. Zeer slecht onderhouden. Vind het personeel niet vriendelijk of behulpzaam. Ook niet op het strand. Daar kan je gewoon afgeblaft worden. Eten was georienteerd op het engels eten, nou ik lus ook wel eens een keertje iets anders. Vond dat wel erg jammer. Hotel ligt aan de zee ,dus verwachte vaak vis te kunnen eten, of bij het ontbijt graag een stukje vleeswaren op mijn brood!! Verder niet voor kinderen geschikt,geen speelplaats

Gereisd Met partner in september 2014

leuk hotel,

van den broek
10-9-2014

Bij aankomst kregen we meteen onze kamer. (10.00 uur)Deze zag er netjes en verzorgd uit. liften zijn wel erg snel met dicht gaan. We hadden uitzicht op de straat. groot balkon waar je goed kon zitten. jammer dat je elke ochtend vroeg bij het zwembad moet zijn voor een bedje en een parasol. (7.00 uur) anders had je pech. personeel doet veel voor je alleen wel tegen een kleine vergoeding. De medina is aan te raden. Wij hebben daarvoor het toeristen treintje genomen. let wel goed op je tas. en trap niet in de verkoop praatjes van de mensen op straat. Restaurant is vooral gericht op de Engelse gasten. maar voor ons nl was er ook voldoende keuze. Vermaak in de avond in het hotel was er niet. Erg jammer wat ons betreft een gemiste kans.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Marina
2-9-2014

We hebben twee weken in de appartementen van Tej Marhaba gezeten, deze zijn aan renovatie toe, maar zijn wel schoon. Als je denkt dat je kan koken in dit appartement dan kun je het wel vergeten. Geen pannen, broodmes, snijplank etc. Zwembad is erg mooi en groot. Jammer dat altijd alles op vol ligt met handdoeken (om 8 uur 's morgens al). Vriendelijkheid is inderdaad te koop, voor een fooi doen ze van alles. Het eten is oke, wel erg droge kip. Een tip die ik wil meegeven! Neem geen zwarte henna tattoo. Ik nam er een op de laatste dag bij het hotel. En nu zit m'n hele arm onder de (brand)wonden, ook kan je er sterke allergische reacties op krijgen (PPD, de stof die wordt toegevoegd aan de natuurlijke henna voor de zwarte kleur). Mijn vriend reageerde er niet op, maar ik zou het afraden. Als je iets wil regelen bij het appartement (latere check-out bv.) regel het met een van de mannen, de vrouw die er regelmatig zit, is niet erg behulpzaam. Volgend jaar geen Tunesie meer voor ons!

Eenmalig verblijf

Leo van der Linden
29-8-2014

App nr. 126: Accepteer nooit dit appartement van het op de foto's schitterend gesitueerde Aparthotel. Dit appartement is zeer aan renovatie toe en is gesitueerd boven een horeca gelegenheid The Saloon. Dit veroorzaakte 's avonds en 's nachts veel geluidsoverlast. Gevolg: gebroken nachten. Het strand is op loopafstand en je moet brutaal zijn om een strandbedje te regelen. Een fooi is niet vereist maar helpt wel. Het eten van het hotel op basis van HP is goed te noemen, maar in een tweede week wil je een keer wat anders. Het restaurant Romano is een aanrader. Ook voor een betaalbare lunch. Een tweede restaurant voor een lunch is Green Papaya. Medina van Sousse is te lopen ( 20 min ) en is leuk om te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Nooit meer

Patricia
26-8-2014

Vreselijk hotel ,eten is niet gevarieerd ,slechte service ,mensen met half pension worden aan alle kanten geholpen of bedient en wij met all inclusive werden met de nek aangekeken ,we hebben 6 dagen warm bier gekregen ook na klagen bij de receptie of de reisleiding kregen we gewoon warm bier . De bedjes bij t zwembad worden s'avonds na 12 'en al gereserveerd met handdoeken ,en ondanks na het vragen bij de badmeester of je dat of dat bedje niet kan krijgen omdat die handdoeken er toch al heel de ochtend liggen zonder dat er mensen zijn dan wordt er gewoon gemeld dat ze gereserveerd zijn dus het wordt als normaal gezien,op een gegeven werden zelf de tafels s'avonds bij t eten gereserveerd met kaartjes op tafel dus als t druk is ,is t jammer voor je en ben je genoodzaakt om een ander tijdstip terug te komen. Klachten over je kamer bv,airco wat t niet doet, wc lekken,ook daar wordt niets nee gedaan al met al vreselijk !!!!!!

Weinig te doen in Sousse

Lizzy
25-8-2014

Wij verbleven in de appartementen. Ons appartement was erg groot (2kamer-appertement) en zeer goed verzorgd. Ook het balkon was netjes. In Sousse zelf weinig te doen. Er ligt erg veel rotzooi op de grond en stoep. Uitgaansleven valt tegen, dus ik zou het niet aanraden aan jongeren. Medina is een afrader. Zwembad was erg fijn. Gratis ligbedden en goede service. We zijn één avond naar Monastir geweest om te eten (na het eten weer terug naar Sousse gegaan, omdat alles dicht was). Port el Kantaoui is erg mooi en gezellig om 's avonds wat te eten.

Er is een hele andere cultuur in Tunesie en dat is ook logisch. Wanneer je het kamermeisje een paar dinar geeft, maakt ze hele kunstwerken van je handdoeken en wordt alles nog eens extra gepoetst. Ga er niet op in als wildvreemden je aanspreken op straat. Ook niet als ze je 'vriendelijk' de weg willen wijzen.

Ik vond het fijn om samen met mijn vriend hierheen te gaan, want als vrouw alleen zijnde voelde ik me niet echt op mijn gemak.

Aparthotel info

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenEngels, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSurfen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tej Marhaba in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tej Marhaba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.