Hotel Sousse Palace

• Sauna

94 reviews over Hotel Sousse Palace

• 7Marco19-07-2011

redelijk hotel

Redelijk hotel in een apart land. Tunesie is niet echt het land waar ik nog een keer naar terug zal gaan. Verder eigenlijk weinig positiefs of negatiefs over te melden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Fam. ghafour17-08-2010

leuk hotel

Het hotel is goed, hebben er een fijne tijd gehad. De kamers(met zeezicht) waren allemaal gerenoveerd. Het zwembad werd goed zuiver gehouden, waren alleen weinig bedjes. We zijn er voor 8 dagen verbleven , en hebben super lekker gegeten. Lof aan de kok!! De kamers werden elke dag gepoetst, de bedden opgemaakt en om de 3 dagen verschoond. De handdoeken elke dag. Wat zo fijn is dat als je de kamer verlaat de airco gewoon aanblijft,dat is niet in alle hotels zo. Hebben een heerlijk hotel gehad met vriendelijk pesoneel, terwijl we de stad Sousse zelf verschrikkelijk vonden. Het hotel ligt aan de voorkant aan een zeer drukke weg met veel verkeer. Maar daar merk je aan de achterkant waar het zwembad ligt niets van. Zou dit hotel zeker aanbevelen, maar zorg ervoor dat je in het bijgebouw komt, dat zijn de fijnste kamers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 6sonya van zoest03-02-2010

valt wat tegen de aandacht voor het eten en desert

ik kom sinds 1992 in tunesie, voor de 2e keer in sousse palace.het hotel is mooi de kamers ok ,lief kamer meisje ,maar het eten gaat achteruit,geen yoghurt naturel ook niet na een week vragen , de soep is koud en de mooie grote vissen in het restaurant zijn vervangen , door kleine vissen met veel kop en weinig vlees. ook geen mooie entourage zoals verleden jaarbv een boot met waxine lichtjes en daar tussenin mooi fruit voor de gasten. het is allemaal een stuk minder ook weinig gasten , daarvoor veel gasten in het hotel dit jaar niet. na 1 week zeuren kwamen er 14 naturel yoghurt bakjes in mn kamer gezet, maar yoghurt is toch een standaard product niet een ieder wil zoveel zoet tot zich nemen, prijs is niet overeen met het aanbod aan eten ,, jammer.

Alleen gereisd in februari 2010

• 8Monique&Ferde20-11-2009

goed hotel

wij zijn een weekje in oktober geweest.en waren best wel wat geschroken over de reactie,s hier. maar alles viel 100% mee

eten was ook goed ontbijt was standaard zoals in elke hotel.

Tuurlijk zijn er ook aparte gerechten van het land zelf waar je nog nooit van gehoord heb maar dat is in elk land zo.

personeel in de bar wat minder qua vriendelijkheid.

hotelkamer was perfect en ook schoon.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Monique&Ferde20-11-2009

goed hotel voor goeie prijs

we waren best wel wat geschroken over de reactie,s hier. maar alles viel 100% mee Goed hotel goeie ligging dichtbij de medina en direct aan privestrand. elke ochtend om 7 uur stond de tuinman het strand schoontemaken. buiten het hotel is het wel wat verouderd de straten enzo. eten was ook goed ontbijt was standaard zoals in elke hotel. avond eten was erg uitgebreid erg goed de dingen die hier geschreven staan hebben wij totaal niks van gemerkt. bij de receptie en personeel als er wat is ze rennen en vliegen voor je. hotelkamer was perfect en ook schoon leg je 1 dinar(60 cent) en je ze maken de mooiste dingen op je bed. Gangen waren wat verouderd en aan vervaving toe qua vloerbedekking. maarja wie zit er de hele dag op de gang we hadden er in iedergeval geen last van. animatie stel niet echt veel voor maar doen hun best om het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in november 2009

• 3Arjan02-11-2009

te triest voor woorden

Wij zijn in zeer veel armere landen geweest en stellen ons in op andere maatstaven. Maar dit was geen 4-sterren. Kakkerlakken in de wc, vuilnishopen op het strand, smerige lobby en personeel dat bij te weinig fooi je laat zitten met je rommel. Het eten is ronduit slecht, niet de kwantiteit of variatie, maar hoe het klaargemaakt is. Er liepen kleine vliegjes in de groenten en toen wij er waren stonden meerdere mensen tegelijkertijd te kotsen in de wc's. Toeval? De ligging is voortreffelijk ten opzichte van de medina. Die is smerig, maar wel gezellig en precies wat je in dit land verwacht. Om wat te zien moet je de saharaexplorer-excursie doen. Erg leuk, maar je betaalt uiteindelijk meer dan je denkt door toeslagen onderweg. De 90 euro die voor deze 2 daagse excursie staan loopt op tot zeker 140 euro pp door alle fooien en drinken dat je zelf moet kopen.

Gereisd met partner in november 2009

• 8Fam de Mol27-08-2009

super vakantie gehad!!

Heerlijk hotel, personeel doet echt zn best om te zorgen dat je een leuke vakantie hebt.Ze rennen voor je. Animatieteam leuk en heel sociaal, maken met iedereen een praatje. Eten was veel Tunesisch...maar je moet het gewoon proberen.(Stond wel iedere dag pasta en patat bij) En als je dat niet wilt kan je beter naar Salou gaan. (daar heb je Friet van Piet)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 4R. van Wingerden18-08-2009

geen 4 sterren hotel: vergane glorie

Sousse Palace is absoluut geen 4 sterren waard. Het hotel wordt zeer matig gemanaged en is sterk verouderd. Het personeel is grosso modo niet service gericht, behalve de kamermeisjes zij proberen de verouderde kamer tenminste nog schoon te houden. Bedjes bij het zwembad zijn schaars, de beveiliging probeert zo veel als mogelijk de bedjes te verkopen op het strand: dus je moet er vroeg bij zijn. Er worden geen handdoeken verstrekt bij het zwembad, en je mag de handdoeken van het hotel/ je kamer ook niet gebruiken (worden gewoonweg afgepakt als je het probeert). Neem als je dan toch naar dit hotel wilt gaan eigen handdoeken mee. Het hotel is ook geen aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Het gezegde "goedkoop, is duurkoop" is hier zeker van toepassing!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7de Vette07-08-2009

perfect gelegen, 8 dagen lang genoeg

slechte animatie, weinig variatie in eten, niet alle faciliteiten die vermeld staan in de gids zijn open

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7onbekend03-08-2009

leuk hotel,maar medina vreselijk."

was leuk maar geen tunesie meer voor ons.erg opdringerige mensen vooral in de medina.in hotel is het prima behalve het eten.niet lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Hotel Sousse Palace info