Hotel Royal Beach

• Animatie

33 reviews over Hotel Royal Beach

• 4Hamza08-01-2016

nooit meer

Kamers waren echt vies vond nog een verpakking van een gebruikte condoom in de kamer, bloedsporen op het bedlinnen.

Ontbijt was precies eten uit een Tunesische gevangenis, als je een extra eitje gaat vragen zeggen ze dat de eieren op zijn dus 1 eitje per dag per koppel.

Personeel was wel vriendelijk maar dat was dan ook alles.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Carmen17-06-2013

Goed hotel

Leuk, kleinschalig hotel. Ideaal dat het direct aan het strand ligt. Ook de ligging van het hotel is goed. 2 minuutjes lopen en je staat midden in de drukke winkelstraat, terwijl het hotel juist lekker rustig in een zijstraat ligt. Eten is prima en in de omgeving ook voldoende mogelijkheden om ergens een hapje te eten/drinken. Kamers zijn goed schoon en het personeel is erg aardig. Op straat werd ik een beetje gek van de verkopers. Ik ben vaker in Tunesië geweest, maar had het idee dat ze in Sousse veel lastiger waren dan bijvoorbeeld in Monastir of Djerba. Verder een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd in juli 2010

• 3kooiker06-08-2010

Echt nooit meer

De kamer waren vuil en het sanitair en bedden ook ,maar het uitzicht was prachtig want we hadden zeezicht en als je zijzeezicht hebt is het minder . Ook de airco deed het niet en ze deden daar ook niks aan. De obers waren vriendelijk maar bij de balie niet . De bevolking waren vervelend en opdringerig. Wij waren de enige Nederlanders . Ook niet onbelangrijk was het geluidsoverlast van de disco en dat ging wel tot 5 a 6 uur s,morgens door ik zou het nooit meer doen .

Gereisd met partner in januari 2010

• 4Vivian & Robbin28-07-2010

nooit meer!

Ik was samen met mijn vriend naar Tunesie. Het land is mooi, de mensen verschrikkelijk vooral als je blond haar heb zoals ik. Ze blijven aan dringen ookal zeg je een paar x nee. Het hotel zit er op foto's heel mooi uit maar in het echt niet. De toilet bril ging bij ons helemaal los, onder de wastafel kon je de buizen van de afvoer zien hangen want het plankje wat doorvoor moest zitten was weg. De douche kop konden wij niet ophangen dus die moest je telkens vast houden. het deurtje van het bureau hing helemaal los. Kortom het hotel was dus heel anders als op de site beschreven.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Jasper24-05-2009

Heel erg mooi gehad!

Ik ben 22 jaar en ik hier alleen geweest, ik heb me echt prima vermaakt! De mensen vond ik aardig, en het strand is prachtig! Ik had wel geluk dat ik heel centraal zat, vanaf daar kon je overal goedkoop heen. Als je van te voren een prijs afspreekt met de taxichauffeur dan komt alles goed. Ik heb elke keer 2 dinar betaald voor een taxiritje. Ik ben elke dag naar het centrum geweest, ook 's avonds laat, heb helemaal geen last gehad van de bevolking. Het eten was het enige wat ik minder vond, maar heb me die 8 dagen echt prima gered!

Het enige wat ik jammer vond; dat ik de enige Nederlander was, er zijn veel Polen, Italianen en Engelsen. Het zou een goed ding zijn als de touroperator meer kamers in gaat kopen, het hotel is echt de moeite waart! Het personeel is heel erg vriendelijk! Er is geen internet, maar in het centrum zijn overal internetcafe's te vinden.

Verder heeft de helft van de kamers geen balkon, ik vroeg om een kamer met balkon en ik kreeg er 1.

Het was super

Alleen gereisd in mei 2009

• 8Jopie09-11-2008

Goed hotel voor een 3 ster

Een prima hotel voor dat geld,de kamers zijn schoon,leuk en vriendelijk personeel en eigenaars,ik had zelf halfpesion genomen.Het eten was zeer goed en gevarieerd,zeer goede. Ik had een kamer met zeezicht.In eerste instantie vond ik de kamer te klein. Omdat ik 2 weken bleef,heb ik om een ruimere kamer gevraagd.Na een paar minuten kreeg ik een sluetel om een andere kamer te bezichtigen en die was zeer ruim met zeezicht.Ze deden niet moelijk en het was snel geregeld. Gewoon een aanrader als je van een rustige basic vakantie houdt,voor deze prijsklasse toppie! Alleen moet je niets kopen in de shop dat zijn oplichters,en als je wilt boeken,boek vooral zeezicht met voorkeur van een ruime kamer als je langer dan 1 week blijft. Dan heb je geen last van de animatie en disco,als je vroeg naar bed wilt en wat vaker gebruik maakt van je kamer (bv bij slecht weer is,wat bijna niet voor komt)

Gereisd met partner in november 2008

• 5Anne30-09-2008

MATIG HOTEL!!!!!

Dit hotel heeft een goede ligging en dat is zijn grootste troef. Kamers zijn niet echt proper (vlekken in lakens en handdoeken). Soms geen warm water (1x geen water!). Geen tv of radio. Slechte airco. Kamertelefoon werkte niet. Lawaai tot 23u van de animatie, ook aan de kamers met zeezicht(verst afgelegen kamer). Eten ('s morgens) niet al te best, vooral gericht op Britten (warme kost met combinaties zoals bonen in tomatensaus en aardappelen). Het eten 's middags in de snackbar viel wel mee (obers zijn daar wel echt vriendelijk en deze konden Frans). 's Avonds was het eten wel ok. Vuile tafellakens in het restaurant. Het personeel was vriendelijk (sommigen voor de fooi). Enkel aan de receptie kunnen ze Frans en Engels, in de ontbijtzaal niet. Strand sluit om 18u. Slecht onderhouden hotel (vuile ramen, vuile gordijnen, vuile stof op stoelen). Dit hotel is geen 3 sterren waard.

Gereisd met partner in september 2008

• 8anja en anne-marije17-09-2008

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel, schone kamers, eigen strand, gezellige animatie, bij klachten wordt er meteen naar een oplossing gezocht, redelijke prijzen voor consumpties.

Gereisd met familie in september 2008

• 8paul couwenberg16-06-2008

een prima hotel voor dat geld,de kamers zijn schoon,leuk en vriendelijk personeel en eigenaars,ik heb zelf bed en breakfeast genomen en gegeten in het kleine restaurantje in het hotel,zeer goede kouskous,spaghetties en pizza etc,en een normale prijskaart,ik heb er gelachen en gehuild,gewoon een aanrader als je van een rustige basic vakantie houd,voor deze prijsklasse toppie!o ja en een heel goed masseursteam man en vrouw,alleen moet je niets kopen in de shop dat zijn oplichters,en als je wilt boeken ,boek zeezicht,dan heb je geen last van de animatie,als je vroeg naar bed wilt

Alleen gereisd in juni 2008

• 7H. Stolp-Van Den Born17-03-2008

tot 5 uur in de ochtend is de disco actief. de bedden zijn (zeer, zeer slecht)

Gereisd met familie in maart 2008

Hotel Royal Beach info