Hotel Riadh Palms

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riadh Palms ligt in Sousse in Tunesië. Het hotel is wat verouderd, maar de kamers zijn netjes en groot. Kies voor een kamer met zeezicht. Het eten is hier goed, al is het soms wat eenzijdig. Ook is er animatie die elke avond een show geeft. Overdag geniet je van het weer bij het zwembad of bij het strand. Gelegen in Sousse direct aan de kust.

1301 reviews over Hotel Riadh Palms

• 2019
    3Michel08-11-2019

Dit is niet voor herhaling vatbaar

Redelijk alleen er werd volop verbouwd Elke dag en daar werd je dan wakker van echt vreselijk

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2Anoniem05-11-2019

een GROTE DRAMA!!!

Zo slecht!!! Ga hier aub niet heen!!!

We kwamen aan op dag 1 al met al nog net kunnen dineren, al was het eten ongelofelijk saai en simpel (zonder enige smaak) voordeel vd twijfel gegeven en gevraagd naar een babybed fie ik na 7x vragen kreeg door een chagarijnige kerel. Hierna om een hoeslaken gevraagd voor babybed waarna ik de 'kerel' niet meer heb gezien. We hebben dag 2 gegeten met pijn en moeite aangezien het smaakte naar LETTERLIJK NIKS. Kortom, de wc's spoelen niet door, je dekens zijn vol met gele vlekken?!.. uitzicht op zee is perfect.. personeel is aardig als je woordje arabisch kan en hun wat fooi toe doet.. vooral het laatste is belangrijk. Na dag 4 nog volgehouden te hebben, ondervoed te zijn, veel buiten gegeten te hebben vaak in Medina(binnenstad) opgelicht te worden was de maat vol, wij wouden met de eigenaar spreken.. die niet met ons wou praten. We kijken uit nasr terugreis want we zijn er zooo klaar mee! BOEK NIET!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 4Jacqueline en Ans01-11-2019

Valt erg tegen, geen 4 sterren

Kamer gerenoveerd (wordt gezegd), badkamer zeer verouderd. Eten is zeer eentonig en flauw (3 x buiten de deur gegeten bij Farmers, GEWELDIG!) Alleen stokbrood bij het ontbijt (geen bruinbrood). Personeel in restaurant en schoonmaak erg vriendelijk. Achter de bar vindt het personeel hun telefoon belangrijker dan de gasten! WiFi op de kamer is goed, bij zwembad en strand valt dit regelmatig weg. Animatieteam is niet enthousiast, lijkt wel of ze geen zin hebben. Op de laatste dag betaald voor late check out wordt je om 13.10 uur gebeld dat je de kamer maar hebt tot 12.00 uur, gezegd dat je betaald hebt en dan krijg je een reactie van oh oké. Om 13.35 uur komt er ineens een dame de kamer inlopen, ook weer met dezelfde mededeling. Nogmaals gezegd dat wij betaald hebben. HOE ONPROFESSIONEEL, er wordt absoluut niet gecommuniceerd! Voor ons is het hotel absoluut geen 4 sterren waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Henk van Rooijen28-10-2019

Al met al toch wel een positieve ervaring

Kamers zijn prima, ook worden ze heel goed schoongehouden. Eten in het restaurant is gevarieerd maar vaak te flauw van smaak, zoutvaatjes op tafel bevatten te grof zout daarom komt het bijna niet uit de strooier, gratis wifi werkt alleen in het hotelgebouw, op het terras en op het strand werkt het voor geen meter. Bellen via whatsapp is in het systeem uitgeschakeld dus ben je genoodzaakt extra kosten te maken voor telefoneren.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3Silvana Hagge16-10-2019

Indien je nog niet geboekt hebt: ga verder zoeken!

Waar te beginnen... Voorafgaand al veel negatieve recensies gelezen. Van huis uit meegekregen dat het belangrijk is om je eigen mening te vormen. En dat hebben we gedaan in die 8 dagen. Het was een verschrikkelijke vakantie! Het hotel is toe aan een grote renovatie, personeel wordt boos als je ze te weinig fooi geeft, drinken is lauw en over het eten en de eetzaal kan ik niets positiefs melden. Mensen zijn opgenomen geweest in het ziekenhuis, veel medereizigers werden ziek. Wij hebben buiten de deur gegeten! Tip: ontbijten (of lunchen) bij 'The First'. Zit op nog geen 5 minuutjes lopen van het hotel en dan heb je een heerlijke maaltijd voor een paar euro.

Via het hotel hebben we ook nog een excursie (quads) geboekt. Bestond uit het rijden op quads in een treintje op een bouwterrein. Niet de moeite waard... Tunesië is een bestemming waar wij persoonlijk niet nog eens naar toe gaan terwijl ik fan ben van Noord-Afrikaanse landen.

• 10lara13-10-2019

very nice staff, they are welcoming

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

zeer mooie animatie. kamer wordt elke dag schoon. geen cocktails en frisdrank is warm

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3Edith Straver24-09-2019

Nooit meer!!!

Ga hier niet naar toe! Eten koud, kamers verouderd ook al zijn ze gerenoveerd. Zwembad is niet veilig. Veel Personeelsleden vragen om een fooi.
    Het personeel in het restaurant doet er alles aan om het maar je zin te maken.

• 8Kees saes23-09-2019

Prima hotel mooie kamer met zeezicht eten was goed omgeving minder veel afbraakpanden veel rommel verder prima vakantie

• 9nel Bogaard22-09-2019

Ik heb hier een super goede vakantie gehad.

Was een goed hotel , Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam . Eten was goed en veel keus

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2Luus21-09-2019

Als het nog kan: boek iets anders!!

Echt vreselijk! Voordat we gingen lazen we al de negatieve reviews, maar we hoopte dat het mee zou vallen, omdat wij zelf niet veeleisend zijn (wonen allebei in een studentenhuis) . Helaas was het nog erger dan verwacht. Het hotel is ZO vol, het voelt alsof je een indoor speelparadijs inloopt... Eenmaal op de kamer deed ik de gordijnen open, viel het gordijn inclusief stok naar beneden... Eroverheen gezet, mooi aangekleed en op naar het restaurant. Komen we in een soort voetbalkantine. Rennende kindjes, schreeuwende kindjes, op tafel zittende kindjes. We hadden niet eens een plek! Overal om je heen tafels met vieze borden/bestek. Het eten zelf was ook echt niet lekker. En wij (studenten) zijn echt niet veeleisend wat betreft eten. We dachten nog toen we weg gingen "in het ergste geval eten we elke dag brood en friet", maar zelfs frietjes hadden zebben! Wij hebben omgeboekt.

Gereisd met partner in augustus 2019

95 tips over Hotel Riadh Palms

• Paul, 25-12-2013

Als je er in de winter naartoe gaat zou ik een kamer aan de straatkant aanbevelen zo heb je de ganse dag zon.

• Peter, 21-04-2014

Niet ver van het centrum, koets en taxi staan voor de deur. Je kunt voor een prikje je naar monastir of port el kantaoui laten vervoeren. De moeite waard.

• Davina, 16-03-2012

Wij gingen all inclusive maar we hebben een hoop excursies gedaan. Dus als je veel gaat doen dan raad ik het af om all in te gaan.

122 vragen over Hotel Riadh Palms

• Anne, 16-07-2019

Omgeving

Even een vraagje over de omgeving. Kan je in de avond ook de stad in of is dit niet aan te raden of onveilig? Wij eten namelijk graag buiten het hotel, maar het lijkt alsof dit meer een vakantie is waar je alleen op het resort verblijft.

• Pamela, 12-07-2019

wie gaan ook

Wie gaan er ook naar dit hotel vanaf 3 augustus?

Linda , 12-07-2019

Wij gaan ook op 3 augustus naar dit hotel

• Manon, 08-07-2019

Kluisje

Ik zie nogal wisselende berichten maar is er een kluisje op de kamer?

Hotel Riadh Palms info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Engels, Frans, Internationaal, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportSnorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen