Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Hotel Riadh Palms ligt in Sousse in Tunesië. Het hotel is wat verouderd, maar de kamers zijn netjes en groot. Kies voor een kamer met zeezicht. Het eten is hier goed, al is het soms wat eenzijdig. Ook is er animatie die elke avond een show geeft. Overdag geniet je van het weer bij het zwembad of bij het strand. Gelegen in Sousse direct aan de kust.

1236 Reviews over Riadh Palms

• 5Rob W.10-09-2022

Niet doen!

In 2018 was het nog goed/redelijk. In 2019 hard achteruit, ook vanwege verbouwing. In 2022 nog een kans gegeven, maar daar hebben we spijt van. Ligging, tuin, zwembad en strand zijn goed en mooi. Binnen is het hotel sterk verouderd, de liften zijn een ramp, klein en langzaam. Soms weigeren de deuren open te gaan. Restaurant is een ramp, vooral qua organisatie. Regelmatig geen borden en/of bestek; alle drank is kamertemperatuur/lauw, bier en witte wijn ook. Zeer beperkt aanbod frisdrank. Bovendien wordt alles in kleine papieren of plastic bekertjes geschonken. Eén keer bier en wijn gekregen in waterglazen omdat ober dat kwam brengen. In het restaurant wordt alle (fris)drank en water uitgegeven via twee (soms één) raamloketten. Gevolg: lange rijen. Aanbod eten is elke dag hetzelfde en goedkoop, saai, smakeloos. En vaak koud. Hotel nu ook door Algerijnen overspoeld. Zeer asociaal gedrag: borden volstapelen, dan halfvol achterlaten.

• 8Roy24-03-2021

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie in dit hotel. Direct aan het strand en met een lekker groot zwembad. Prima voor een weekje maar langer ook echt niet. Ik vond de oude stad gezellig, de rest van Sousse viel tegen.

• 8Van de gaer02-05-2020

Gezellig hotel

We hadden pech dat het juist met de ramadan was ,we hadden een kamer aan de straatkant en na 22u veel lawaai buiten .het hotel was de moeite waard mooi strand zwembad ook mooi ,eten was goed ,uitstapje naar de jachthaven voor de toeristen sloeg tegen ,wij liepen er alleen , tunesie is niet meer wat het geweest is dit was onze 4 de en laatste keer

• 3Michel08-11-2019

Dit is niet voor herhaling vatbaar

Redelijk alleen er werd volop verbouwd Elke dag en daar werd je dan wakker van echt vreselijk

• 2Anoniem05-11-2019

een GROTE DRAMA!!!

Zo slecht!!! Ga hier aub niet heen!!!

We kwamen aan op dag 1 al met al nog net kunnen dineren, al was het eten ongelofelijk saai en simpel (zonder enige smaak) voordeel vd twijfel gegeven en gevraagd naar een babybed fie ik na 7x vragen kreeg door een chagarijnige kerel. Hierna om een hoeslaken gevraagd voor babybed waarna ik de 'kerel' niet meer heb gezien. We hebben dag 2 gegeten met pijn en moeite aangezien het smaakte naar LETTERLIJK NIKS. Kortom, de wc's spoelen niet door, je dekens zijn vol met gele vlekken?!.. uitzicht op zee is perfect.. personeel is aardig als je woordje arabisch kan en hun wat fooi toe doet.. vooral het laatste is belangrijk. Na dag 4 nog volgehouden te hebben, ondervoed te zijn, veel buiten gegeten te hebben vaak in Medina(binnenstad) opgelicht te worden was de maat vol, wij wouden met de eigenaar spreken.. die niet met ons wou praten. We kijken uit nasr terugreis want we zijn er zooo klaar mee! BOEK NIET!!!

• 4Jacqueline en Ans01-11-2019

Valt erg tegen, geen 4 sterren

Kamer gerenoveerd (wordt gezegd), badkamer zeer verouderd. Eten is zeer eentonig en flauw (3 x buiten de deur gegeten bij Farmers, GEWELDIG!) Alleen stokbrood bij het ontbijt (geen bruinbrood). Personeel in restaurant en schoonmaak erg vriendelijk. Achter de bar vindt het personeel hun telefoon belangrijker dan de gasten! WiFi op de kamer is goed, bij zwembad en strand valt dit regelmatig weg. Animatieteam is niet enthousiast, lijkt wel of ze geen zin hebben. Op de laatste dag betaald voor late check out wordt je om 13.10 uur gebeld dat je de kamer maar hebt tot 12.00 uur, gezegd dat je betaald hebt en dan krijg je een reactie van oh oké. Om 13.35 uur komt er ineens een dame de kamer inlopen, ook weer met dezelfde mededeling. Nogmaals gezegd dat wij betaald hebben. HOE ONPROFESSIONEEL, er wordt absoluut niet gecommuniceerd! Voor ons is het hotel absoluut geen 4 sterren waard!

• 9Henk van Rooijen28-10-2019

Al met al toch wel een positieve ervaring

Kamers zijn prima, ook worden ze heel goed schoongehouden. Eten in het restaurant is gevarieerd maar vaak te flauw van smaak, zoutvaatjes op tafel bevatten te grof zout daarom komt het bijna niet uit de strooier, gratis wifi werkt alleen in het hotelgebouw, op het terras en op het strand werkt het voor geen meter. Bellen via whatsapp is in het systeem uitgeschakeld dus ben je genoodzaakt extra kosten te maken voor telefoneren.

• 3Silvana Hagge16-10-2019

Indien je nog niet geboekt hebt: ga verder zoeken!

Waar te beginnen... Voorafgaand al veel negatieve recensies gelezen. Van huis uit meegekregen dat het belangrijk is om je eigen mening te vormen. En dat hebben we gedaan in die 8 dagen. Het was een verschrikkelijke vakantie! Het hotel is toe aan een grote renovatie, personeel wordt boos als je ze te weinig fooi geeft, drinken is lauw en over het eten en de eetzaal kan ik niets positiefs melden. Mensen zijn opgenomen geweest in het ziekenhuis, veel medereizigers werden ziek. Wij hebben buiten de deur gegeten! Tip: ontbijten (of lunchen) bij 'The First'. Zit op nog geen 5 minuutjes lopen van het hotel en dan heb je een heerlijke maaltijd voor een paar euro.

Via het hotel hebben we ook nog een excursie (quads) geboekt. Bestond uit het rijden op quads in een treintje op een bouwterrein. Niet de moeite waard... Tunesië is een bestemming waar wij persoonlijk niet nog eens naar toe gaan terwijl ik fan ben van Noord-Afrikaanse landen.

• 10lara13-10-2019

very nice staff, they are welcoming

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

zeer mooie animatie. kamer wordt elke dag schoon. geen cocktails en frisdrank is warm

• 10kamila07-10-2019

bardzo dobrze

super animatorzy swietne jedzenie mila obsluga

Hotel Riadh Palms info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)