Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°
8,3

Hotel Riadh Palms ligt in Sousse in Tunesië. Het hotel is wat verouderd, maar de kamers zijn netjes en groot. Kies voor een kamer met zeezicht. Het eten is hier goed, al is het soms wat eenzijdig. Ook is er animatie die elke avond een show geeft. Overdag geniet je van het weer bij het zwembad of bij het strand. Gelegen in Sousse direct aan de kust.

1078 reviews over Hotel Riadh Palms in het Nederlands

Goed bij lage verwachtingen

Mevrouw Talsma
25-6-2019

Door een goede aanbieding in dit hotel terecht gekomen via touroperator, patrick reisleider veel aanwezig en weet veel. Verblijf was tijdens de ramadan en dit was duidelijk te merken aan het niet altijd even vrolijk (als je geld geeft wel). Het eten was te doen maar wel elke dag het zelfde en je moet op tijd komen anders is het weggehaald. Zwembad en strand heerlijk, Amor is the best! Kamer en badkamer waren goed evenals de bedden. Als je niet teveel verwacht een goed hotel voor een heerlijke vakantie.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Misschien terug als het land weer opgebouwd is.

Brenda
11-6-2019

Naar Tunesië moet je niet gaan tijdens de ramadan alles is gesloten en vroeg dicht in de avond. Het hotel was redelijk het eten ook het personeel was vriendelijk. Jammer dat er zoveel Russen waren.

Misschien ooit nog eens.

Gea
10-6-2019

Prijs/kwaliteit klopt hier. Zeer vriendelijk personeel, super animatie team. Min puntje, nog niet alle verdiepingen zijn gemoderniseerd. Wij hadden de pech om in een zeer gedateerde kamer te mogen verblijven. Alles was wel schoon. Buffet was goed, niet bijzonder. Voor ieder wat wils. Buiten het hotel was weinig te doen.

Stip Reizen

Voor ons een prima hotel en een prachtige ligging.

Fam Voskuilen
7-6-2019

Prima hotel en vriendelijk personeel, mooi zwembad met ruim voldoende ligbedden. 20 minuten lopen naar de Medina en voldoende excursies te boeken indien gewenst. Animatie redelijk maar niet spectaculaire. Een fooitje doet wonderen en wordt gewaardeerd. In de eetzaal wordt het drankje keurig gebracht, hoef je dus niet zelf te halen, keuze voldoende voor het eten.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima naar ons zin gehad

Ellen
3-6-2019

Na 18 jaar voor de 2e keer in Riadh Palms. Na alle gebeurtenissen is er wel het e.e.a. veranderd. Ondanks alles zijn de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn redelijk. Het eten is goed, voldoende keuze. Prijs-/kwaliteitverhouding is goed.

Aandachtspunt: Incheckprocedure omslachtig, kan efficienter.

Goed hotel!

Laura
26-5-2019

Goed hotel! Kamer ruim, kan wel een opknapbeurt gebruiken (zijn ze al mee bezig), maar wel goed schoon! Uitgebreid buffet waar elke dag een verandering in gebacht word. 1x per week thema buffet incl. hele restaurant mooi en gezellig aangekleed! Het eten is goed gaar, smaakt soms zeer goed, soms weinig smaak. Frisdrank van A merken uit fles, lekkere cocktails bij de lobbybar, helaas bij het zwembad alleen frisdrank, aanmaaksap, bier en wijn. Elke dag een 1,5 liter fles water op de kamer. Heerlijk strand en afgebakend zwemgebied in zee. Lopend naar de medina is goed te doen (klein half uur lopen), grootste gedeelte van de route kan je langs zee lopen. Wifi op de kamer werkt zeer goed, verder wifi bereik in de lobby binnen (buiten niet). Jammer is wel dat het personeel duidelijk onderscheid maakt tussen de mensen die veel fooi geven en de mensen die weinig/geen fooi geven. Bijv. iets langzamer helpen bij de bar en kleinere glazen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor twijfelaars: gewoon doen

Hans
25-5-2019

Prima vakantie gehad. Ja, het is een wat verouderd hotel maar het is schoon, goede bedden, goed eten (wel flauw) en prima strand. Aardige mensen en het drinken komt uit flessen. Alles is goedkoop, bv taxi naar de Medina 1 euro (= 3 Dinar). Dit is een goedkope bestemming maar wij vonden het beter dan verwacht en wij gaan drie keer per jaar naar een all inclusive ergens. Tip: neem strandlakens mee want die zijn er niet. Veel plezier !

Gereisd Met partner in mei 2019

Alles lijkt gericht op zuinigheid.

Fam Klaas
11-5-2019

Het is een grote armoedige bende. Het hotel is vol in verbouwing met alle troep en lawaai van dien. Overal moet je voor in de rij staan. Alle dagen was het eten hetzelfde en eigenlijk alleen kipgerechten en fantasieloze saladeDrank wordt door te weinig obers, waardoor overal wachttijden, in echt kleine bekertjes geschonken. Bij de saladebar staan bakken salade met in totaal maar 1 opscheplepel. Bij een bak olijven ligt heel royaal alleen maar een vork. Alles lijkt erop gericht de gast zo min mogelijk te laten eten en drinken. Let op: er is geen handdoekservice bij het zwembad, je kunt wel voor €20 een handdoek in de hotelwinkel kopen. Voor sommige dingen en op sommige plekken moet je ineens betalen. Er zijn te weinig liften, waardoor je, zelfs als het hotel half gevuld is, iedere keer lang moet wachten. Een tweede kaartje voor de kamer werd ons geweigerd, dat kon niet. Kortom de slechtste ervaring met een all inclusive hotel ooit.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf voor weinig geld

Gina vollebregt
10-5-2019

Hotel vonden wij prima voor de prijs die we betaald hebben vonden de kamer wel gedateerd dat kan beter ze zijn de kamers wel aan het renoveren. Het restaurant was prima soms wel wat veel van hetzelfde maar beter goede kwaliteit dan slecht eten. Een minpunt was de receptie tijdens inchecken wat vreselijk lang duurde werden we slecht geholpen Ongeïnteresseerd tegen onbeschoft aan. Denk aan een badlaken die hebben ze niet .

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

souki
8-5-2019

Prima. Goed eten en leuke animatie.

Guest Relations Manager, Sales Manager, Wed Jun 12 2019 10:41:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast, bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het nemen van de tijd om uw verblijf in Riadh Palms Hotel te becommentariëren. We zijn blij dat je van onze verscheidenheid aan eten hield en dat je de hoffelijkheid en opgewektheid van het personeel op prijs stelde. Al het personeel werkt hard om een ​​onvergetelijke ervaring te bieden aan al onze gasten. We zullen u in de nabije toekomst opnieuw verwelkomen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Engels, Frans, Internationaal, Oosters, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportSnorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riadh Palms in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riadh Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.