Appartement Panorama

Appartement Panorama

4.4Onvoldoende

Tunesië, Tunesië, Sousse

Op vakantie geweest naar Panorama?

4.4Onvoldoende

• 5.2Inrichting
  • 5.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Panorama

• 2marieke 11-05-2008

Ronduit belachelijk! Mensen doen hun best (personeel) maar verontschuldigen zich vooraf al voor het vieze simpele eten...tja...voorgangers zouden het budget al overschreden hebben. Kan me dat overigens niet voorstellen, want je plakt er aan de vloer vast, zitten muizen in je slaapkamer er kruipen kakkerlakken door het sanitair....

Gereisd met partner in mei 2008

• 6H. van der Duinkerken01-10-2007

eenvoudig maar goede accomodatie ligging goed niet ver van stad en strand vriendelijke mensen min punt waren alle mensen uit de voormalige oostblok landen die zich heel onbeschoft gedragen en onvriendelijk zijn maar daar kan het hotel niets aan doen verder hele goede vakantie gehad mooi weer goed eten heerlijk genoten

Gereisd met vrienden in september 2007

• 1jansen10-08-2007

de vakantie was niet prettig .we hadden allin geboekt maar de lucnch etc werd in een ander hotel geserveerd dit was niet bekend en daar had ik ook niet voor geboekt er was prostitutie aanwezig in dit hotel volgens de poperator is dit een normaal verschijnsel in dit land ik vindt dit niet normaal,lekkeage op kamer gehad twee maal ,slecht hotel slechte service touroperator.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 0sandra19-07-2007

wij waren op basis van all-in 8 dagen in het panorama. het eten was ontzettend slecht en vies (het vet droop er letterlijk van af) we hebben hier last minute voor gekozen omdat we er leuk zouden kunnen winkelen en uitgaan ooksuper zou moeten zijn, maar het tegendeel is ons bewezen. alles op verre afstanden en onbeschofte mensen.wel een mooie omgeving leuk voor oudere mensen die van wandelen houden en oude gebouwen en kamelenochtjes.

wij gaan hier in ieder geval niet meer naartoe tot we 50 zijn.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6leon ronnie en janine06-07-2007

panorama wordt hier wel erg naar beneden gehaald. zeker als je voor een lastminute all in een spotprys betaald. wy hebben het erg naar ons zin gehad en kregen na een dag een ander appartement daar er geschilderd ging worden ivm schimmel op een van de wanden.ruime appartementen simpel maar oke. eten erg goed ook de lunch op het strand. personeel erg behulpzaam en vriendelyk fooi helpt daarby! lykt me ook logisch wetende wat die gasten verdienen

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 1Janne27-06-2007

Zwaar beroerd! Verschrikkelijk! En vooral niet boeken bij Emar Reizen! Wat een drama! Dit is de allerslechtste vakantie ooit! Zelfst de vakanties die je soms in consumentenprogramma's voorbij ziet komen; van die rampenvakantie; zijn hier niets bij!

En omdat je toch ook wel aardig betaald (meer dan 500 euro pp voor 5dagen) , is het NOG erger, terwijl het al haast niet erger kan.

Ligt niet aan personeel, maar slechte faciliteiten: zwembad slechts 2 of 3 uur open ivm dronken mensen, zeer opdringerig verkopers; in het hotel...het management promoot dat!, foto's op internet bleken in een ander hotel genomen: de eigenaar heeft veel hotels en doet aan deze dus niets meer....helaas de muizen wel!

Gereisd met partner in mei 2007

• 2vakantieganger19-09-2006

Leuk Hotel, maar erg verouderd. Totaal NIETS georganiseerd, maar als het je niet uitmaakt.... Het eten is ronduit simpel en hetzelfde. Er worden je faciliteiten beloofd, die bij het Samara Hotel horen (van dezelfde eigenaar), maar daar moet je wel nog voor ieder drankje betalen (ook al heb je all in). Verder is het personeel uiterst vriendelijk en is het strand geweldig. (er lagen trouwens wel veel peuken). Dit stand is tevens hetzelfde als dat van het Samara Hotel. PS: Dit gaat om 18.00 dicht. Wel een leuke vakantie, met name is dit te danken aan het strand!. Dat was super en daar gingen we ook voor. Wij hebben geen kids, maar als je voor luxe en of entertainment gaat zou ik voor die paar euro meer naar een ander hotel gaan (samara zelf bijvoorbeeld).

Gereisd in september 2006

Appartement Panorama info