Hotel Orient Palace

• Sauna

206 reviews over Hotel Orient Palace

• 6Toos03-10-2013

Van alles net niks 80 % Russen te kort personeel

Een aanrader voor wie van rust en goede service houdt volgens de brochure. Rust, iedere dag een partij herrie aan het zwembad muziek van het animatie thema wat vreselijk druk was met van alles en zich zelf zeer interessant vond, toppunt was de verkoop van bingo kaarten, de prijs er van varieerde per persoon. Als je iets van service wil moet je deze dagelijkse kopen bij de obers, bij de receptie word je als een hond behandeld. Het strand 6 meter breed geen ligbedje te verkrijgen. Het eten lange rijen bij te kleine buffet, waar als je iets later kwam de helft al dicht/op was en je bij het open gedeelte sta te wachten tot de lege troggen weer aangevuld werden. Het eten was al niet warm als je daar bij nog 4min. moet wachten op een stukje vlees eet je dus koud. Regelmatig werd er s,avonds na 10 uur geen wijn meer getapt. Ik kan nog wel een tijdje door gaan. Positief grote kamers.

Gereisd met partner in september 2013

• 3pim.hoenjet01-08-2013

Denk eerst goed na.

Afgelopen zomer hebben wij met ons 4 en hier 10 dagen mogen verblijven. Hieruit zijn een aantal aandachtspunten sterk naar voren.

1. Heeft u een kamer 175/174 of 275/274 dan zit u naast een club die tot 3 uur in de nacht keihard muziek draait. (kamer omboeken kan alleen in de ochtend, wanneer je dan slaapt heb je een probleem)

2. Of je nu Lasagne, Paella, rundvlees of kip neemt bij het buffet, het smaakt allemaal het zelfde. Na 5 dagen proberen en het leven op brood en schepijs hebben wij besloten niet meer te eten in de "Kantine" maar zijn we buiten de deur gaan eten.

3. Verwacht geen zorg van het hotel wanneer je ziek bent (ik ben getroffen door een blaasontsteking en moest veel drinken), het all in systeem houd na 12 uur op, waarna je ze ook geen water meer uitgeven, mits je betaald. ook voor zieke gasten.

4. Het Engels van het personeel is te slecht voor woorden, soms oost Indisch doof.

5. De obers beginnen pas te lopen als je ze vooraf vol stopt met fooi.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 4Michel26-07-2013

Zoek je service? Zoek verder!

Erg matig hotel qua service. Gastgericht denken is er absoluut niet bij. Klachten worden niet serieus genomen. Wil je van kamer verwisselen omdat blijkt dat er in het hotel een disco bevind en je kamer er pal naast ligt met slapeloze nachten als vervolg...Dan moet je in de ochtend komen, kom je later, is niets mogelijk totdat je met de vuist op de balie ramt. Ook het zorgen voor de gast in de nacht bij symptomen van uitdroging is er niet bij tenzij je flink wat geld neerlegt voor 2 flessen water. Klagen heeft daarna ook geen zin, "want dit is het systeem, en het systeem staat los van service" aldus de hotel manager! Wil je lekker eten? Zoek ook verder, want alles smaakt hetzelfde, alles is bijna elke dag hetzelfde. Gevolg was dat we 5 avonden lekker hebben zitten smullen en port elkantaoui. Verder wordt je flink afgezet in de hotelwinkel 10 dinar voor 2 zakken chips)

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7arie25-11-2012

goed vertoeven

net terug van dit hotel ,met mooie kamers met groot balcon , goed eten vooral het diner , mooi binnenbad 29 graden (21 m lang )verder zeer vriendelijk personeel op een na . voor mij onbegrijpelijk voor de lage prijs dat het zo stil was , slechts ong. 30 mensen alleen in het weekeind wat extra tunesiers , en 2 keer een groep die op rondreis waren en i nacht verblijven . dus de prachtige lobby met zeer mooie lamp was verlaten in de avond , zoals ook de bars, verder de fitniss moet men extra betalen , ook als je all in hebt

Alleen gereisd in november 2012

• 9Greta28-10-2012

geweldig

Ik ben er met mijn moeder, nichtje en haar zoontje in juli geweest en heb er een geweldige vakantie gehad. Bij binnenkomst in de hal valt je mond al open van verbazing hoe mooi al het marmer is waar ik erg van hou. De kamers waren ruim, schoon en elke dag schone handdoeken wat ik erg belangrijk vind. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het strand lag aan het hotel, het zwembad was groot en schoon en het animatie team was vriendelijk en deed erg hun best Het eten was gevarieerd en lekker dus.....kortom niets mis met orient palace en waarschijnlijk ga ik juni weer naar dit hotel in Tunesie

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Reinier Lokhorst12-10-2012

Prachtig hotel

Oriental Palace is een echte aanrader, heel mooi hotel en erg vriendelijk personeel. Vooral het animatieteam, daar neem ik mijn petje voor af. Die jongens zijn een hele dag in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Indien ik nog eens na Tunesie zou gaan zou ik zeker weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Kim & Patrick07-10-2012

Prima vakantie!!!

Het hotel is prima, wij hebben een hele leuke vakantie gehad! Het eten kon soms iets beter maar het is zeker goed te doen voor de prijs! De cocktails waren heerlijk, het strand was redelijk schoon en de kamer was groot en schoon! En personeel was vriendelijk, het ligt aan jezelf, hoe je zelf bent! Iedereen bedankt voor de leuke en relaxte vakantie!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Jan en Marloes Schoenmaker02-10-2012

Super hotel voor het geld

We zijn net terug van 7 dagen relaxvakantie in Sousse. Een paar jaar terug zijn we een week all in op vakantie geweest in Monastir, maar dit was toch vele malen beter. Alle negatieve reacties kan ik dan ook niet begrijpen, voor Afrikaanse begrippen is dit een top hotel. Ik kan het iedereen aanraden om hier een lekkere vakantie te boeken. Het is gewoon een kloppend totaalplaatje, goed hotel, aan het strand en super weer!

Gereisd met partner in september 2012

• 9John Kokshoorn02-10-2012

Geweldige vakantie gehad, 100% tevreden.

Om te beginnen; voor alle Nederlanders die zo lopen te zeuren hier, ik wil wel eens zien hoe jullie wonen met die arrogante stomme meningen die NERGENS op slaan! Het is voor Tunesische begrippen een 5 sterren hotel, anders moet je een echt luxe hotel boeken en betaal je 250 euro per nacht. Hoe durf je te klagen voor dat beetje geld dat je daar zit!! Schaam jullie jezelf diep!! Het was er geweldig!! Ik ben invalide en zit in een rolstoel. Het personeel heeft mij bijzonder goed geholpen, ZONDER enige fooi te hebben gegeven vooraf. Overal zijn op en afritten voor de rolstoel en natuurlijk een lift, wel 3 zelfs. Mooie grote kamers, onderhoud hier en daar beetje achter, maar niet ergerlijk. Animatie team, GEWELDIG!! Dank jullie wel Sam, Mamadoe en anderen voor de geweldige tijd. Gewoon 100% tevreden. Zat daar all in voor 300 euro p.p. voor 7 nachten!! En ik zou me kapot schamen als ik zou klagen over dat beetje achterstallig onderhoud. Blijf dan lekker in Nederland voor 1200 euro p.w.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 5Tessa06-09-2012

Je komt echt bedrogen uit!!!!

Wij zijn in aug 2 weken geweest in dit hotel. Totaal niet want wij hadden verwacht toen wij dit boekte. geboekt als een 5 sterren hotel. echt waar lieve mensen dit slaat nergens op. in onze ogen is dus hotel een 2/3 sterren waard. personeel onvriendelijk/onbeschoft. eten.... elke dag lag er het zelfde. Dak van het binnenzwembad naar benedengevallen. animatie wat echt niks voor stelt. klacht ter plekke ingediend, mensen als jullie dit boeken denk hier echt goed over na, want je komt echt bedrogen uit.

Gereisd met partner in augustus 2012

• Afstand tot strand6 km
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages