Hotel Mövenpick Resort & Marine Spa

Hotel Mövenpick Resort & Marine Spa

9.8Fenomenaal

Tunesië, Tunesië, Sousse

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort & Marine Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

74 reviews over Hotel Mövenpick Resort & Marine Spa

• 10magru01-07-2015

geweldige vakantie

Top... Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle dagen komt de vraag of alles in orde is en of je speciale wensen hebt. Ook naar hygiëne toe niets op aan te merken. Een aanrader om te genieten. Beste hotel in Tunesie. Ga zeker terug.!

Alleen gereisd in mei 2015

• 10Desy ZElE22-05-2015

Top hotel in Tunesië

We hebben al 15 maal Tunesië gedaan , en de Movenpick steekt er met kop en schouders bovenuit !!!. Iemand die over dit hotel slechte dingen schrijft, is een gefrustreerde leugenaar. Op gangs het domein, binnen of buiten, is er geen enkel hoekje te vinden waar het niet proper is. Het eten in het gewoon All- In restaurant , is zeer lekker, verzorgd en met liefde bereid. Voor ieders smaak. Er zijn 3 a la carte restaurants in All-In, waar het super lekker is. Wie nog iets meer wilt , zoals kreeft, grote langoustine, speciale vissoorten , dure wijn of champagne moet naar La Villa of het gril restaurant gaan , maar daar is het niet All-in. Er zijn 5 bars All-In, waar je een frisse pint , frisdranken uit fles of een vers geperste fruitsap kan drinken. De wijn, wit, roze of rood komt uit flessen, en is van goede kwaliteit. Het personeel is heel vriendelijk en staat niet op een fooi te wachten. Als je toch iets geeft, dan krijg je het 3dubbel terug, in vriendelijkheid. Het is er super!!!!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Evelien09-06-2014

beste all in ooit!

Prachtig hotel, enorm netjes! Wat een groots onthaal kregen we! Mooie, lekkere buffetten met voldoende afwisseling. De à la carte restaurants zijn inbegrepen in de all in. Wel reserveren, maar onbeperkt gedurende je verblijf. Het eten daar is nog fijner. Er zijn ook voldoende dranken en cocktails enzo inbegrepen. Alle dranken komen uit de fles, dus geen vaatjes met water, cocktails of wijn. Dat merk je duidelijk aan de kwaliteit! Altijd vers geperst fruitsap, ook in de cocktails. Alles is zoals het hoort, wat je jammer genoeg te weinig ziet in die all ins. Je moet wel wat geduld hebben vooraleer je je drankje krijgt. Ze werken niet echt gecoordineerd, maar zijn wel vriendelijk! De kamers zijn zeer netjes met ze goede extreem brede bedden. Ons zoontje van 3 heeft de hele tijd tussen ons geslapen en we hadden ruimte genoeg! Zwembad is ook zeer netjes en ze springen om je parasol open te zetten of handdoeken te leggen! Kortom: perfecte vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Van den Wyngaert Martin03-05-2014

zeker voor herhaling vatbaar

vriendelijk onthaal, hulpzaam personeel, geweldige wellness en fitness, eten en kamers beter dan gemiddeld korrekte prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in april 2014

• 10theoverhagen_rtm15-07-2013

Geweldig resort - beste waar we ooit zijn geweest!

De service van management tot personeel schoonmaak is gewoonweg geweldig. Niets is te veel. De kamers zijn groot genoeg en wij hadden uitzicht over zee met een groot balkon. Er zijn 5! restaurants. Iedere maaltijd ruime keuze, eigenlijk te veel. Je weet gewoon niet wat je nemen moet. Bij lunch en diner iedere dag andere gerechten, steeds kraakvers. Het aantal broodsoorten bij het ontbijt hebben wij maar niet geteld, we kwamen al snel boven de 10 uit. 3 mooie zwembaden buiten, waarvan 1 volledig kinderbad. Gelukkig geen entertainment, alleen in de ochtend half uurtje aquagym voor de liefhebbers en verder lekker rustig. Wel kun je sushi maken met de chef en mozaieken maken, beachvolley, etc. Ook een heel mooie- en volledige fittnesszaal (allemaal gratis all-in concept). Eten en drinken zo veel en zo vaak je maar wilt, aan het strand en bij het zwembad wordt je zelfs bediend. Elke dag schone beachtowels. Kortom: relaxen maar!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Rob & Jolanda20-06-2013

Top Hotel echt klasse

Wij zijn er 1 week geweest en het was gewoon SUPER. Nette kamers, goed eten voor elk wat wils. Prima zwembad, ook een apart zwembad met zout water. Echt een privé strand met bewaking, en elk personeelslid deed zijn best om je het naar het zin te maken. Zelfs aan het zwembad werd je nog voorzien van drinken dit is toch zeer uitzonderlijk voor een All formule. Dus al we weer een weekje gaan relaxen gaan we hier zeker naar toe.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Klein05-05-2013

Prima kamers

Kidsclub is leuk Binnenzwembad niet voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10Onno Meijer05-11-2012

Fantastisch! Maar ga niet voor cultuur / omgeving.

Wij houden van luxe hotels en dit hotel is één van de allerbeste. De service is echt top. In tegenstelling tot wat sommige mensen eerder schrijven, doet al het personeel zijn uiterste best om het naar je zin te maken en wordt er helemaal niet om fooitjes gebedeld. Ik was met mijn vrouw en dochters en zij werden totaal niet lastig gevallen, ook niet buiten het hotel trouwens. Hele mooi zwembaden en spa. Geweldige bedjes met zeer dikke kussens. All inclusive is zeer compleet en eten is erg goed, ook voor kinderen van alles (pannekoeken, ijs, pizza's, frites). Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Heel leuk Oosters 'café' Aga, waar je ook een waterpijp kan roken. Japans restaurant is géén aanrader. Buiten het hotel is eigenlijk niets te doen. Medina is één grote markt met allemaal troep. Omgeving is erg in verval. Hotel is dan echt een paradijs hierbij vergeleken. Perfect voor een verblijf van een week voor zon, zee en alle luxe.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 0dirk en christine27-09-2012

de echte waarheid van hotel mövenpick deel 2

De verjaardag van mijn vrouw en onze huwelijksverjaardag werden op een passende en attentvolle manier herdacht. Subliem. Nadien zorgden ze er voor dat alles naar wens verliep en wij bedoelen daarmee letterlijk alles. Ook aan de strandbar met name de Wave was de ontvangst door de volledige crew(barman,opdiener,kok,security…)uiterst hartelijk. Dat gold uiteraard voor al de toeristen die de strandbar aandeden. Voor een lach krijg je een lach terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 10dirk en christine27-09-2012

de echte waarheid over hotel Mövenpick:deel 1

Na enkele jaren van vergeefse pogingen, nog niet klaar, nog niet volledig op punt,zijn we er dit jaar eindelijk in geslaagd voor 14 dagen naar de Mövenpick te gaan. Wij kwamen er aan in de vroege morgen en we werden onmiddellijk ontvangen met een drankje en een vochtig geurdoekje. Alles werd in het werk gesteld om nog van een volledig ontbijt te kunnen genieten. We kregen onze kamer rond de middag. De kamer had lateraal uitzicht op zee en uitzicht op het zwembad, iets wat we gevraagd hadden bij de boeking(type 21). We zaten op de zevende verdieping, iets wat we ook gevraagd hadden(zo hoog mogelijk). De kamer zelf vertoonde enkele tekortkomingen maar deze werden binnen de kortste keer opgelost. Mede daardoor kwamen we ongewild in contact met de food and beverage manager Mr.Fethi Hedhili en met de executive housekeeper Juf. Moufida Hadhbaoui. Het was duidelijk dat deze mensen hun job zeer ernstig namen. Ze waren altijd in het hotel en voor iedereen beschikbaar.

Gereisd met partner in september 2012

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking