Hotel Marhaba Salem

83 reviews over Hotel Marhaba Salem

• 2019
    7Perry en tina13-10-2019

Prima voor de prijs

2 weken geweest in marhaba salem. Prima hotel, iedereen doet zijn best. Altijd wel iets lekkers te eten te vinden. Mensen werken hard en de animatie is zeer goed. Mensen die klagen over dit hotel moeten lekker ergens 5 sterren boeken en niet zeuren. Prima aanrader allen veel steekvliegen.

• 4Spanjaard20-09-2019

1 grote vervallen bende hoogstens 3 sterren

1 grote vervallen bende het hele hotel staat blank na 1 regenbui onze kamer ook maar in het restaurant kwam het via de bedrading naar beneden gesijpeld dit is al lang geen 4 sterren meer hoogstens 3 en dat komt door het personeel in de bediening en de receptie de koks zijn bloed chagereinig en het eten duurt tot 21.00 uur maar halen alles om 20.30 uur al weg te gek voor woorden het hotel is uit 1971 en is iedere keer een beetje opgelapt een vergane glorie 😡

Public Relations Officer, IT manager, 23-09-2019

Thank you for the feedback.

We are really sorry to read about your dissatisfaction.

We apologize for the incident during the heavy rains but considering the large amount of precipitations we count on your comprehension of understanding the situation.

We hope you will considering coming back again in our resort for a better stay :)

• 8ruud15-09-2019

aanrader en zeker met kinderen die van zwemmen hou

hotel komplex met div zwembaden en aan de zee

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Spanjaard13-09-2019

Puinhoop 👎

1 groot drama na 1 regenbui is onze kamer en die van anderen ondergelopen een vies en oud hotel wat zeker geen 4 sterren waard maar hooguit 3 alles wat aangegeven staat klopt niet zoals ontbijt vanaf 6.00 uur nou eerder dan 7.00 uur staat er niets en het avond eten duurt tot 21.00 uur vanaf 20.00 uur maar om 20.30 uur wordt alles al weg gehaald noooit meer wat een grote puinzooi 👎

Public Relations Officer, IT manager, 23-09-2019

Thank you for the feedback.

We are very sorry you disliked your stay in our resort.

We understand that you were deceived mainly by our buffet although we constantly try to improve it.

We apologize for the flood but there were massive rains as you could notice and this kind of accidents can happen.

All in all we hope you will give our hotel a second chance for a better stay :)

• 9Sonja07-09-2019

De prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed!

Op dit moment verblijven wij nog in dit hotel. Onze eerste week zit erop en we hebben nog een week te gaan. In 1 woord Fantastisch! Grote complimenten voor al het personeel, iedereen is vriendelijk, behulpzaam en vrolijk. De aangelegde tuin is prachtig en wordt heel goed onderhouden echt de moeite waard om doorheen te wandelen. Het strand is heerlijk de stoelen zijn nieuw en er staan er genoeg ( is nu wel na-seizoen) op het strand lopen obers die je drinken brengen. De kamer is weliswaar klein maar ja daar kom je om te slapen en te douchen. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Onze airco werkt perfect en het bed ligt heerlijk. Het eten is gevarieerd en er is echt genoeg voor iedereen al zijn er altijd mensen die borden vol mee nemen en vervolgens meer dan de helft niet opeten, dat is tot nu toe mijn enige ergernis. Ik kijk uit naar de komende week maar deze vakantie is tot nu toe heerlijk relaxed!

Public Relations Officer, IT manager, 10-09-2019

Dear Sonja,

Thank you very much for sharing your feedback.

No need to say that we are extremely happy to read your comment in stay, knowing you had a lovely first week at Marhaba Salem going on second one :)

We wish you a marvelous holiday and we look forward to welcoming you again in the near future.

• 9Kees herberts03-09-2019

Fantastisch voor je geld

Schande om dit hotel af te breken.voor het weinige geld krijg je heel veel waar.een prachtig onderhouden park met twee hotels marhaba Salem en marhaba royal Salem. Twee zwembaden bij ieder hotel een waar beide hotelgasten van gebruik mogen maken.pal aan een goed onder houden strand aan zee met ligbedden waar de kelners je drankje op het strand serveren.kamer is goed maar oud met soms een kapot tegeltje op de badkamer nou en.koffie vers gezet niet uit de automaat. Eten gewoon prima buffet.met salades kip ijs pudding rundvlees verse brocolli wortelen enz piza patat rijst enz. Laat u niet afschrikken.geen 5 sterren zoals Turkije maar daar betaal je ook 5 keer zo veel in de week.

Public Relations Officer, IT manager, 04-09-2019

Dear Kees,

Thank you for sharing your feedback.

Thank you also for lovely defending our image :) We are thrilled you had a wonderful stay at Marhaba Salem.

As you noticed, the resort is part of a big, verdant complex with several pools, snack bars and a lovely beach.

We are glad to say that our rooms will be freshly improved in the future and we look forward to welcoming you again.

Alleen gereisd in september 2019

• 9De Graaff30-08-2019

Fijne all inclusief vakantie voor weinig geld.

Fijn ressort met aardige mensen. Prima verblijf gehad en geen negatieve ervaringen gehad. Het eten is gevarieerd en erg lekker en de bediening is heel aardig en behulpzaam. Ik zie dat er in de review's word geklaagd over de wachtrijen bij het eten maar dat komt door veel inhalige mensen die 15 minuten voor opening van het restaurant al in de rij voor de deur gaan staan om als eerste aan de beurt te willen zijn. Wij hebben gewoon even 15 minuten gewacht en alles gaat dan zeer vlot. Er is meer dan genoeg te eten voor iedereen. Onze kamer werd elke dag voorzien van schone handdoeken en schoon gemaakt . Elke avond entertainment en een goede all inclusief. Wij hebben hier een prima vakantie gehad voor weinig geld. Geef de mensen af en toe een fooitje en je word op je wenken bediend.

Dear Guest,

Thank you very much for reviewing our resort.

We are very happy you had a great holiday at Marhaba Salem :)

It is great you enjoyed our All Inclusive formula as well as our facilities.

We look forward to welcoming you again with plenty of smiles and good vibes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Carla27-08-2019

Fantastich

Leuk hotel met mooi zwembad en een heel erg leuk animatieteam. Minpuntje is het handdoekje leggen bij het zwembad en het strand. Zou de manager iets aan moeten doen maar voor de rest super vakantie gehad. Ligt direct aan het strand en er staat altijd een briesje wat het erg aangenaam maakt.

Dear Carla,

Thank you for the feedback.

We are so glad you enjoyed our special setting as well as the overall experience :)

We thank you for the remark. We actually disapprove this practice of reserving the sun beds in advance and we try our best to fight against.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6G. Ernst27-08-2019

Geen 4 sterren maar een magere 3

Kamers zijn schoon maar gedateerd, airco werkt meer als een ventilator dan een airco waardoor de kamers erg warm blijven. Lange wachtrijen tijdens lunch en diner, eten wel goed en ook goed warm. Zoals op veel resorts is er geen bedje vrij aan het zwembad (handdoekleggers). Animatie is er in de avond maar er zijn te weinig stoelen dus je moet al erg vroeg een plekje gaan zoeken. Vriendelijk personeel, en een mooi strand waar je bediend wordt op drankjes. Het resort is zeker geen 4 eerder een magere 3.

Dear Ernst,

Thank you for the feedback.

From your comment we understand that overall the holiday was a nice one but with room for improvement :)

The friendly staff as well as the beach and the emplacement of the resort are certainly assets and we value them.

We apologize for the queues in the main restaurant at dinner time. We have two dinner services in order to prevent the crowd but sometimes we have to count on our guests comprehension.

We hope that you will return in the future in order to ascertain the improvements.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Fam. Felixdaal18-08-2019

Schoon hotel, aardige mensen. Eten was minder.

All inclusief was redelijk goed... alleen het eten was een tegen valler ...

Public Relations Officer, IT manager, 23-08-2019

Dear Felixdaal Family,

Thank you for the feedback.

We feel sorry that in spite of the fact that you had a nice stay in our resort the only thing that let you down was the buffet.

Improvements will be certainly made in order to offer you a better experience the next time :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

5 tips over Hotel Marhaba Salem

• Mieke, 05-01-2015

Ga met Arke mee naar onbewoonde eiland, erg leuke excursie en vriendelijke, Nederlandse sprekende gids (Saïd).

• Karin, 21-08-2014

Ga eens lekker uit eten in Port le Kantouie. Gezellige plaats!

• Nicole, 02-10-2014

Laat nooit je kind alleen.

5 vragen over Hotel Marhaba Salem

• Miranda, 07-12-2019

Appartementen

Kan iemand mij wat vertellen over de appartementen(maar dan met de all incl formule)? Wij willen gaan voor het type B met verbindingsdeur.

• Esther, 06-10-2014

Gaan er nog NL mensen met pubers in de herfstvak.

Wij gaan in de herfst vakantie hiernaar toe, gaan er nog meer nederlandse mensen naar dit hotel, met pubers?

• vanessen33, 14-09-2014

Kun je nog Bakken in de zon in begin december!!!

willen 6 december 2014 hier naar toe. Wie weet aub??

kun je nog aan het strand liggen ,temperatuur? december zijn de glijbanen nog open? of zijn die in winterperiode gesloten december bij het strand is een restaurant is dat in deze periode ook nog open? december moeilijk te been alles lekker dicht bij elkaar, kamers, eten,zwembad,strand?? Alleen oudere mensen die aan het overwinteren zijn ?? alle in formatie is welkom. dank!!

Petra, 29-03-2019

Bakken zal het zeker niet worden! Als je geluk heb kan de temperatuur overdag boven de 20 graden komen, maar kan ook 10 graden zijn. Echt zomerweer in Tunesië is vanaf mei tot en met september. De overige maanden, kan het best warm zijn, maar net zo goed koud en alles ertussenin. Wil je echt zomerweer in December, dan kan je beter voor Egypte kiezen.

Hotel Marhaba Salem info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Engels, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats