Hotel Marhaba & Marhaba Club

Hotel Marhaba & Marhaba Club
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marhaba & Marhaba Club voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Marhaba & Marhaba Club in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

A.van leest
2-6-2018

Prima kamer met stevige nieuwe matrassen. Kamer was net gerenoveerd!

Eten redelijk ,wel alle dagen veel van hetzelfde . Ergelijk zijn wel de russen. Borden vol laden en de helft laten staan. Super onbeschoft .als je in de rij staat voor een of ander gewoon voor je gaan staan. Zelfs de bediening hat een hekel aan ze. Ze fleurde helemaal op als ze merkte dat je nederlands was! Verder is her een hoop vergane glorie in de omgeving. Nog 2 dagen en dan mogen we weer naar huis! Hoera.

Door de russen nooit meer

Leonie van leeuwen
7-5-2018

Prima ressort en kamers ruim en schoon. Eten is ook prima alleen waan je je hier in Rusland wat een vreselijk volk die hier komen. Houden met niemand rekening. Lig je lekker bij het zwembad zetten ze hun eigen muziek hard aan en hoor je dus meerdere soorten muziek door elkaar. En s avonds laat houden ze ook geen rekening met anderen met hun geschreeuw. Als de russen er niet waren was het een stuk beter. Óók moet je optijd naar zwembad of strand anders zijn er geen bedjes meer. Personeel en animatie is top.

Prima prijs - kwaliteit!

Patrick
9-5-2017

Prima hotel prijs/kwaliteit, niet super maar daarvoor moet ge dieper in de beugel gaan. Toch een aanrader.

Momenteel komt het toerisme daar op gang, dus was het eind april zeer rustig, ook een groot veiligheidsgevoel (steeds door de scanner in het hotel, politie met quads op het stand, politie op de kruispunten).

Goedkoop met taxi naar centrum van Sousse (€ 1,80)

Heerlijk genieten

Diane
26-6-2015

Hotel Marhaba club ligt op een vrij groot perceel, je loopt achter het hotel uit door een prachtige tuin zo naar 1 vd zwembaden. Of naar het Marhaba hotel. En ook zo naar het mooie strand, afgezet door touwen dat de verkopers je niet lastig vallen. Voor het touw mag je onderhandelen. Groot animatieteam die echt zijn best doen. Flink complex maar heel erg schoon, zijn heel de dag bezig je zal er dan ook niks op de grond vinden echt clean.

leuk en goed met aantal beperkingen

Erwin
27-5-2013

Afgelopen mei zijn 12 dagen naar Marhaba club geweest. Het ligt niet zover rijden van het vliegveld . De eerste kamer die wij krijgen lag aan de grote weg waar tot 3 uur ' s nachts muziek werd gedraaid. Hebben om andere kamer gevraagd en die ook gekregen. Er waren een aantal punten in de kamer zo hadden we geen BVN en als we de bedden lieten verschonen kwamen er nieuwe op met vlekken en gaten erin( ze waren wel gewassen en roken fris) zelfde gold ook voor de badlakens. Het eten was goed te doen( alleen veel kip en niet zo veel veel keuze en elke dag bijna hetzelfde. Het werken met vaste tafel had ook nadelen. Op een vrijdag komen er 100 mannen uit Tunesie naar het hotel om het weekend te vieren en die gaan zitten waar ze zitten, want ze hebben geen tafel aangewezen gekregen, wat daarop volgde waren dus boze mensen waarvan hun tafel bezet was. Animatieteam was super leuk. de shows waren standaard. 1 ding wat leuk was dat het op vrijdag Tunesiseavond was met eten en shows uit dat land.

Goed hotel met een goede prijs-kwaliteit verhoudin

stefan bakker
15-11-2012

Afgelopen herfstvakantie in Marhaba club geweest. Een mooi hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding Prachtige zwembaden met leuke glijbanen, mooie kamers en volop keuze bij het eten. Je mag ook eten in hotel Marhaba en iedereen heeft zijn eigen tafel elke dag.

Mooi maar verwarrend

Linda
19-7-2011

Hotel geboekt met All inclusive. toen we aankwamen dachten we dat we in een bouwval terecht kwamen. er bleek echter onderscheid gemaakt te worden tussen mensen die all inclusive geboekt hadden en half pension. Half pension was 10 keer mooier en beter onderhouden. omdat we laat in het seizoen waren moesten alle gasten gebruik maken van het half penison gedeelte. tijdens seizoen is hier voor all inclusive beperkt toegang!! Dit is een beetje jammer. maak dan 2 verschillende hotels. Eten was overigens wel heerlijk en variabel. Kamers waren ook mee dan dik in orde. je kon overigens wel zien dat ze in het "bouwval" gedeelte bezig waren met renoveren. en een echte aanrader zijn toch wel de massages.

heel goed!

Shauni
9-9-2010

Wij zijn net terug van gisteren uit het Marhaba Club hotel ! :)

Het hotel is een echte aanrader ! :) een klein uurtje van de luchthaven.

Het eten is overheerlijk ! elke dag vis,vlees,pasta, groenten...en vergeet niet de lekker pannekoeken ' s ochtends! in de namiddag kun je ook nog wat eten zoals pizza, fruit, pasta ed.

Animatie is er de hele dag door en de show 's avonds is ook wel de moeite..

Het stadje Medina niet ver van het hotel was overbevolkt ! In het hotel was iedereen vriendelijk en behulpzaam.

Echt de moeite :-)

helemaal top

diana
8-9-2010

ik ben sinds gisteren terug uit tunesie marhaba club is echt een heel mooi hotel kamers waren ruim geen kapotte dingen airco die het gewoon deed dus lekker koel de kamers werden elke dag schoongemaakt behalve de vloer daar moest je echt wat van zeggen en dan deden ze het vlug ff maar aanvegen het eten was goed voor iedereen was er wel wat nadeel is alleen dat je elke dag hetzelfde had om uit te kiezen maar we zijn niet ziek geworden en de bediening was echt aardig ondanks dat het ramadan was en een fooitje geven en ze lopen de benen uit hun lijf voor je in het zwembad kan je lekker liggen met je strandstoel en bij de poolbar lekker een drankje nemen om 15.00 kwam elke dag de hapjes bij het zwembad dus kortom het was een heerlijke vakantie

lot
31-8-2010

Ik vond het er erg prettig om vakantie te vieren. Mooi hotel ( marhaba club) en goede service jammer van de Asociale Russen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba & Marhaba Club in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba & Marhaba Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marhaba & Marhaba Club scoort een 7.67 uit 10 op basis van 57 reviews.