Hotel Marhaba & Marhaba Club

Hotel Marhaba & Marhaba Clubstersterster

6.4Voldoende

Tunesië, Tunesië, Sousse

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Marhaba & Marhaba Club voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

61 reviews over Hotel Marhaba & Marhaba Club

• 8Jurrien en Marina12-09-2019

Goed en schoon hotel

Een week in Marhaba geweest via touroperator een super hotel goed eten netjes en vriendelijk personeel in 1 woord top.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    4M.nijburg07-08-2018

Never nooit meer

Op het eerste gezicht denk je wauw wat mooi hier en hij wat zijn ze vriendelijk. Wij zijn echt geen zeikers en snel tevreden we hebben in slechtere achterstallige hotels gezeten en een super vakantie gehad. Maar jee wat is dit een slecht hotel dit is echt de gevreesde all in. Voor half 8 bedjes reserveren. Lange wachtrijen voor t buffet mensen die voordringen. Agresiefe mensen al veel opstootjes hier gezien. De arabishe kids zijn agressief en kijken niet uit voor andere kinderen. Deze kinderen worden ook geregeld hard aan gepakt door de badmeester alleen hebben er schijt aan en gaan gewoon weer door als ze omdraaien ouders hebben geen enkele toezicht op hun kinderen. Mensen wij hebben 3000 euro betaald maar we balen enorm kijk verder naar een andere vakantie. Heeel veeeel mensen liggen hier ziek op bed want laten we het niet over de hygiëne hebben. (KOUWGOM VAN EEN KIND IN DE SPAGHETTI BAK WERD ERUIT GEVIST DOOR DE OBER EN DE VOLGENDE

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8John06-08-2018

Helaas voor Marhaba door de russen niet meer

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Er wordt goed schoongemaakt, zowel op de kamers als op het terrein. Het enige minpuntje is inderdaad de OVERDAAD aan russen die geen waarden/normen noch fatsoen kennen. Dat weerhoudt ons ervan er ooit weer naartoe te gaan. Zij zijn diegenen die het voor een heleboel gasten kapot maken, en niet alleen voor de gasten, want ook het personeel ziet ze liever gaan dan komen, maar goed, het is "hun brood" nu eenmaal. Verder prima hotel. Altijd voldoende ligbedjes op het strand. Personeel super vriendelijk (vooral als ze weten dat je geen rus bent).

Gereisd met partner in juli 2018

• 8A.van leest02-06-2018

Nooit meer!

Prima kamer met stevige nieuwe matrassen. Kamer was net gerenoveerd! Eten redelijk ,wel alle dagen veel van hetzelfde . Ergelijk zijn wel de russen. Borden vol laden en de helft laten staan. Super onbeschoft .als je in de rij staat voor een of ander gewoon voor je gaan staan. Zelfs de bediening hat een hekel aan ze. Ze fleurde helemaal op als ze merkte dat je nederlands was! Verder is her een hoop vergane glorie in de omgeving. Nog 2 dagen en dan mogen we weer naar huis! Hoera.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Leonie van leeuwen07-05-2018

Door de russen nooit meer

Prima ressort en kamers ruim en schoon. Eten is ook prima alleen waan je je hier in Rusland wat een vreselijk volk die hier komen. Houden met niemand rekening. Lig je lekker bij het zwembad zetten ze hun eigen muziek hard aan en hoor je dus meerdere soorten muziek door elkaar. En s avonds laat houden ze ook geen rekening met anderen met hun geschreeuw. Als de russen er niet waren was het een stuk beter. Óók moet je optijd naar zwembad of strand anders zijn er geen bedjes meer. Personeel en animatie is top.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 2017
    8Patrick09-05-2017

Prima prijs - kwaliteit!

Prima hotel prijs/kwaliteit, niet super maar daarvoor moet ge dieper in de beugel gaan. Toch een aanrader. Momenteel komt het toerisme daar op gang, dus was het eind april zeer rustig, ook een groot veiligheidsgevoel (steeds door de scanner in het hotel, politie met quads op het stand, politie op de kruispunten). Goedkoop met taxi naar centrum van Sousse (€ 1,80)

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Diane26-06-2015

Heerlijk genieten

Hotel Marhaba club ligt op een vrij groot perceel, je loopt achter het hotel uit door een prachtige tuin zo naar 1 vd zwembaden. Of naar het Marhaba hotel. En ook zo naar het mooie strand, afgezet door touwen dat de verkopers je niet lastig vallen. Voor het touw mag je onderhandelen. Groot animatieteam die echt zijn best doen. Flink complex maar heel erg schoon, zijn heel de dag bezig je zal er dan ook niks op de grond vinden echt clean.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Erwin27-05-2013

leuk en goed met aantal beperkingen

Afgelopen mei zijn 12 dagen naar Marhaba club geweest. Het ligt niet zover rijden van het vliegveld . De eerste kamer die wij krijgen lag aan de grote weg waar tot 3 uur ' s nachts muziek werd gedraaid. Hebben om andere kamer gevraagd en die ook gekregen. Er waren een aantal punten in de kamer zo hadden we geen BVN en als we de bedden lieten verschonen kwamen er nieuwe op met vlekken en gaten erin( ze waren wel gewassen en roken fris) zelfde gold ook voor de badlakens. Het eten was goed te doen( alleen veel kip en niet zo veel veel keuze en elke dag bijna hetzelfde. Het werken met vaste tafel had ook nadelen. Op een vrijdag komen er 100 mannen uit Tunesie naar het hotel om het weekend te vieren en die gaan zitten waar ze zitten, want ze hebben geen tafel aangewezen gekregen, wat daarop volgde waren dus boze mensen waarvan hun tafel bezet was. Animatieteam was super leuk. de shows waren standaard. 1 ding wat leuk was dat het op vrijdag Tunesiseavond was met eten en shows uit dat land.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7stefan bakker15-11-2012

Goed hotel met een goede prijs-kwaliteit verhoudin

Afgelopen herfstvakantie in Marhaba club geweest. Een mooi hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding Prachtige zwembaden met leuke glijbanen, mooie kamers en volop keuze bij het eten. Je mag ook eten in hotel Marhaba en iedereen heeft zijn eigen tafel elke dag.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 7Linda19-07-2011

Mooi maar verwarrend

Hotel geboekt met All inclusive. toen we aankwamen dachten we dat we in een bouwval terecht kwamen. er bleek echter onderscheid gemaakt te worden tussen mensen die all inclusive geboekt hadden en half pension. Half pension was 10 keer mooier en beter onderhouden. omdat we laat in het seizoen waren moesten alle gasten gebruik maken van het half penison gedeelte. tijdens seizoen is hier voor all inclusive beperkt toegang!! Dit is een beetje jammer. maak dan 2 verschillende hotels. Eten was overigens wel heerlijk en variabel. Kamers waren ook mee dan dik in orde. je kon overigens wel zien dat ze in het "bouwval" gedeelte bezig waren met renoveren. en een echte aanrader zijn toch wel de massages.

Gereisd met partner in oktober 2009

1 tip over Hotel Marhaba & Marhaba Club

• Diane, 26-06-2015

Geef regelmatig een Dinar weg en ze komen je alles brengen, zetten je bedjes neer. Je handdoek kan elke dag omgewisseld worden. Medina is leuk om te bezoeken draai evt je bandje ze zeggen anders dat je ze en nemen je mee naar een winkel of spelen voor gids.

3 vragen over Hotel Marhaba & Marhaba Club

• jacqueline, 22-06-2015

fitness

op de site van arke staat een foto van de fitness ruimte, op zoover staat dat er geen fitness ruimte aanwezig is. Dus weet iemand die in dit hotel is geweest of er nou wel of geen fitnessruimte aanwezig is? alvast bedankt!!

Diane, 26-06-2015

Was groot zwembad binnen alleen keer op afstand gezien, weet niet dus of er toestellen loopt wel fitness man rond

• gdsv, 29-12-2012

buiten eten

weten jullie ook of je s'avonds ok buiten kunt eten en wij willen boeken bij Sunweb, maar komen wij dan in Marhaba Club of Marhaba hotel ??? En de dag van vertrek is het dan mogelijk om je kamer langer aan te houden

Diane, 26-06-2015

Je kan buiten zitten, dit hebben wij 3x PD gedaan, niet veel plaats maar met wat dinars als tip kom je ver

• Raghny, 18-08-2010

Wie weet:

Wie kan mij helpen om wat informatie te geven!

Wij willen met 2 volwassen naar tunesie in oktober en dan ook hotel marhaba club. Maar heeft het hotel ook een tv op de kamer en koelkast?

Alvast bedankt, Raghny

Renate, 18-08-2010

Ze hebben tv op de kamer. Koelkast kun je tegen betaling krijgen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats