Hotel Marhaba & Marhaba Club ***

Hotel Marhaba & Marhaba Club ***

Hotel Marhaba & Marhaba Club
Hotel Marhaba & Marhaba Club
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marhaba & Marhaba Club voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Marhaba & Marhaba Club in het Nederlands

Prima prijs - kwaliteit!

Patrick, 9-5-2017

Prima hotel prijs/kwaliteit, niet super maar daarvoor moet ge dieper in de beugel gaan. Toch een aanrader.

Momenteel komt het toerisme daar op gang, dus was het eind april zeer rustig, ook een groot veiligheidsgevoel (steeds door de scanner in het hotel, politie met quads op het stand, politie op de kruispunten).

Goedkoop met taxi naar centrum van Sousse (€ 1,80)

Heerlijk genieten

Diane, 26-6-2015

Hotel Marhaba club ligt op een vrij groot perceel, je loopt achter het hotel uit door een prachtige tuin zo naar 1 vd zwembaden. Of naar het Marhaba hotel. En ook zo naar het mooie strand, afgezet door touwen dat de verkopers je niet lastig vallen. Voor het touw mag je onderhandelen. Groot animatieteam die echt zijn best doen. Flink complex maar heel erg schoon, zijn heel de dag bezig je zal er dan ook niks op de grond vinden echt clean.

leuk en goed met aantal beperkingen

Erwin, 27-5-2013

Afgelopen mei zijn 12 dagen naar Marhaba club geweest. Het ligt niet zover rijden van het vliegveld . De eerste kamer die wij krijgen lag aan de grote weg waar tot 3 uur ' s nachts muziek werd gedraaid. Hebben om andere kamer gevraagd en die ook gekregen. Er waren een aantal punten in de kamer zo hadden we geen BVN en als we de bedden lieten verschonen kwamen er nieuwe op met vlekken en gaten erin( ze waren wel gewassen en roken fris) zelfde gold ook voor de badlakens. Het eten was goed te doen( alleen veel kip en niet zo veel veel keuze en elke dag bijna hetzelfde. Het werken met vaste tafel had ook nadelen. Op een vrijdag komen er 100 mannen uit Tunesie naar het hotel om het weekend te vieren en die gaan zitten waar ze zitten, want ze hebben geen tafel aangewezen gekregen, wat daarop volgde waren dus boze mensen waarvan hun tafel bezet was. Animatieteam was super leuk. de shows waren standaard. 1 ding wat leuk was dat het op vrijdag Tunesiseavond was met eten en shows uit dat land.

Goed hotel met een goede prijs-kwaliteit verhoudin

stefan bakker, 15-11-2012

Afgelopen herfstvakantie in Marhaba club geweest. Een mooi hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding Prachtige zwembaden met leuke glijbanen, mooie kamers en volop keuze bij het eten. Je mag ook eten in hotel Marhaba en iedereen heeft zijn eigen tafel elke dag.

Mooi maar verwarrend

Linda, 19-7-2011

Hotel geboekt met All inclusive. toen we aankwamen dachten we dat we in een bouwval terecht kwamen. er bleek echter onderscheid gemaakt te worden tussen mensen die all inclusive geboekt hadden en half pension. Half pension was 10 keer mooier en beter onderhouden. omdat we laat in het seizoen waren moesten alle gasten gebruik maken van het half penison gedeelte. tijdens seizoen is hier voor all inclusive beperkt toegang!! Dit is een beetje jammer. maak dan 2 verschillende hotels. Eten was overigens wel heerlijk en variabel. Kamers waren ook mee dan dik in orde. je kon overigens wel zien dat ze in het "bouwval" gedeelte bezig waren met renoveren. en een echte aanrader zijn toch wel de massages.

heel goed!

Shauni, 9-9-2010

Wij zijn net terug van gisteren uit het Marhaba Club hotel ! :)

Het hotel is een echte aanrader ! :) een klein uurtje van de luchthaven.

Het eten is overheerlijk ! elke dag vis,vlees,pasta, groenten...en vergeet niet de lekker pannekoeken ' s ochtends! in de namiddag kun je ook nog wat eten zoals pizza, fruit, pasta ed.

Animatie is er de hele dag door en de show 's avonds is ook wel de moeite..

Het stadje Medina niet ver van het hotel was overbevolkt ! In het hotel was iedereen vriendelijk en behulpzaam.

Echt de moeite :-)

helemaal top

diana, 8-9-2010

ik ben sinds gisteren terug uit tunesie marhaba club is echt een heel mooi hotel kamers waren ruim geen kapotte dingen airco die het gewoon deed dus lekker koel de kamers werden elke dag schoongemaakt behalve de vloer daar moest je echt wat van zeggen en dan deden ze het vlug ff maar aanvegen het eten was goed voor iedereen was er wel wat nadeel is alleen dat je elke dag hetzelfde had om uit te kiezen maar we zijn niet ziek geworden en de bediening was echt aardig ondanks dat het ramadan was en een fooitje geven en ze lopen de benen uit hun lijf voor je in het zwembad kan je lekker liggen met je strandstoel en bij de poolbar lekker een drankje nemen om 15.00 kwam elke dag de hapjes bij het zwembad dus kortom het was een heerlijke vakantie

lot, 31-8-2010

Ik vond het er erg prettig om vakantie te vieren. Mooi hotel ( marhaba club) en goede service jammer van de Asociale Russen!

Leuke vakantie, maar..

Cassandra Paspalas, 13-8-2010

Toen we aan kwamen waren er wat problemen met de kamer. We hebben 4 uur moeten wachten op een kamer, niet leuk als je heel de nacht niet heb kunnen slapen. We moesten voor alles betalen (terwijl we all inclusive hadden geboekt), omdat we pas armbadje kregen wanneer we de sleutel ook kregen. Van het buffet en het anamatie moet je niet veel verwachten. Wel leuk is dat ze heel de dag door activiteiten hebben. Wij hebben ook een photoshoot gedaan, maar doe dat niet. Hij vraagt veel geld voor foto's die niet eens speciaal zijn en je hebt alleen maar gezeik. Hij belooft 100 foto's en paar uitgeprit, 1e keer kregen we 60 fotos. Daar hebben we wat van gezegt en dus kregen we een 2e shoot. Die fotos waren bagger. Hij kwam niet opdagen bij afspraken, kwam zijn beloftes niet na en toen hebben me ouders gezegt dat hij weg kon gaan, want hij is heel erg aardig,maar een oplichter. Verder hebben we echt een top vakantie gehad! Personeel is super aardig. Ik zou zeker terug gaan naar Marhaba club ****.

oud vervallen hotel

manus de jong, 11-8-2010

marhaba hotel is een oud hotel waar alles op het punt staat kapot tegaan.

we hadden 2 kamers.die van mijn zoon daar was van alles mis mee douche licht deed het niet douche stang kapot lekkage in wc het duurde bij elkaar een week voordat alles goed gemaakt werd.

ook last van mieren in de kamers.ook heel gehorig je hoort alles wat er gebeurd in de gang

of met schuiven van bed of stoel.

het eten in marhaba hotel was eenvoudig niet veel keuze en vaak lauw of koud als het net aangevuld was was het wel warm. denk ook dat ze de drukte niet aan kunnen want de kopjes en borden waren vaak op dat je weleens 10min moest wachten eer je een bord kreeg.voordeel je had je eigen tafel.systeem van all-inn is wel raar in restaurant je moet na de bar drinken bestellen krijg je een bon ga je na je tafel geef je de bon aan de ober die gaat weer na de bar en haalt je drinken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba & Marhaba Club in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba & Marhaba Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marhaba & Marhaba Club scoort een 7.59 uit 10 op basis van 55 reviews.