Hotel Marhaba Beach

• Sauna
Meer hotelinfo

55 reviews over Hotel Marhaba Beach

• 8J.W.M. Gerritsen22-10-2007

Met mijn partner van 5-10-07 tot 12-10-07 in een 2 kamerapp. vertoeft. Was geweldig elke dag werden de bedden opgemaakt. Op woensdag zelfs verschoond. Ontbijt was elke morgen goed. Wij gingen pas om 09.39 uur en er was nog voldoende aanwezig. Doen we zeker nog eens.

• 8Fam. Arts en fam. Hendriks14-10-2007

Van 18-09-2007 t/m 29-09-2007 naar Marhaba Beach Hotel geweest. Prima hotel. Eten goed, ruim voldoende en gevarieerd. Mooi strand. Bediening is goed. Ligging hotel is goed. Bij calamiteiten voldoende en ruime nooduitgangen. Iedere dag animatie. Hotel is aan te bevelen.

• 8P. Arts07-10-2007

Eten uitstekend (ruim voldoende keuze). Regelmatig te weinig ligstoelen en (mobiele) parasols op het mooie privéstrand van het hotel.Te weinig (mobiele) parasols bij het zwembad. Ruim voldoende nooduitgangen. Conclusie: Prima hotel. Aan te bevelen.

• 8Jan01-10-2007

Net een week terug en we hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. Vriendelijk personeel, een goed animatie team. kortom een fijn hotel met goed eten dat direct werd aangevuld zodat er altijd wat was. Ook aan het strand was het prima. Een paar dinar fooi en je strandbed stond s'morgens al klaar.

• 8Jan27-09-2007

Met niet zulke goede verwachtigen naar aanleiding van een beoordeling op deze site kwamen we er snel achter dat we het goed hadden getroffen in dit hotel. Wij hadden halfpension maar onze glazen bier waren net zo vol als van de mensen met all inclusieve. Het eten was meer dan goed er was voldoende en er werd direct aangevuld. kortom wij hebben een prima vakantie gehad, en let wel een dinar of twee fooi doet wonderen want als we s'morgens op het strand kwamen stonden onze vier stoelen al klaar. Jammer is alleen dat er buiten het hotel niet veel te doen is omdat er bijna geen terasjes zijn en zo die er wel zijn, zijn deze alcoholvrij

• 7G. van Ewijk19-09-2007

Wij zijn in augustus naar Marhaba Beach geweest.

Wij vonden het een heerlijk hotel, mooi strand, mooi zwembad, mooie schone kamers. Het animatie team was erg leuk met de kinderen, maar ook de grote jeugd kon zich er prima mee vermaken. Het eten was goed en best wel gevarieerd, je bent nu eenmaal in Tunesie. Wij hadden halfpension en tegen ons was iedereen erg vriendelijk. De mensen daar zijn nu eenmaal afhankelijk van je fooi en als ze in de gaten hebben dat ze die van je kunnen verwachten dan helpen ze je extra. Een nadeel waren de russen die aanwezig waren, ook de tunesiers waren daar niet echt blij mee. Maar wij hebben ons daar niet aangestoord, wij hebben genoten van deze vakantie.

Voor ons een hotel om nog eens naar terug te gaan.

Familie

• 8familie boonen19-09-2007

hallo, wij zijn net terug van marhaba beach, we hebben er een reuze vakantie gehad. Het hotel was prima, het eten voor elk wat wils. De animatie was buitengewoon, er was elke avond iets leuks te doen. Het gaat er misschien iets trager aan toe dan bij ons, maar je moet ook het klimaat niet vergeten, bij zo'n hitte presteren wij ook niet zo vlug. Het personeel was zeer vriendelijk, aan de strandbar was het iets minder, het stoorde ons niet echt, krijg je maar een klein glas drinken, ga dan 2 keer, het kan dan ook niet warm worden, wij gaan zeker terug.

• 8Bob van Dijk20-08-2007

dit hotel verdiend niet meer dan twee sterren.hier wordt je echt genaaid als all inclusief gast. coctails zonder alcohol in hele klein glazen twee slokken en het is weg, bier in een oude mosterdpot, zo dood als een pier . eten eentonig, elke dag het zelfde, s,morgens om 9 uur zijn de broodjes op. belachelijk kaartjes systeem in plaats van een polsbandje, een bestelling per kaartje ,wilde je meer moest je 5 min wachten. in de eetzaal moet je bij anderen aan tafel zitten. personeel aan de strandbar was helemaal het toppunt . die waren de hele dag zo sagerijnig dat je bijna de zon niet meer zag schijnen.halve glazen drinken kon je krijgen, en als je betaalde dan kreeg je een vol glas. wij hebben dit als ZEER SLECHT hotel ervaren, totaal geen waar voor je geld.kamers waren ok even als het strand en het zwembad.. maar voor het overige voelen wij ons opgelicht.

1 tip over Hotel Marhaba Beach

• Sabrina Raia, 05-10-2013

Kamers met zeezicht zijn het helemaal waard! En als je buiten het hotel gaat shoppen zeker afpingelen! Ze vragen minstens 3x de prijs dat ze zelf hebben betaald!

1 vraag over Hotel Marhaba Beach

• galle carla, 11-11-2012

Bezocht door.....

zin-jn er echt zoveel russische toeristen dat het hindert?

Sabrina Raia, 05-10-2013

Er zijn veel russische toeristen ja, maar het hangt puur van toerist tot toerist af. Wij hebben er maar een 2 keer of zo last van gehad!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats