Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°23°
8,2

47 reviews over Hotel Marhaba Beach in het Nederlands

We gaan nog terug maar niet meer naar dit hotel

myriam
4-9-2008

op sommige punten moet ik bob gelijk geven de tafels, de dranken waren niet altijd koud,de tafel die je moet delen met vreemde mensen maar ons hoor je niet klagen van het eten het was lekker en afwisselend toen wij er waren, en er was genoeg. En de fooien da is nu eenmaal zo.Kregen ze een fooi da was de glimlach er, en anders was er gemopel,maar al bij al hebben we een mooie vakantie gehad.31.10.2008

Gereisd Met partner in september 2008

Opgepast: zogezegd overboekt !

Fleur
20-8-2008

Over het hotel zelf niks slechts te vertellen. Alleen de aankomst was beneden alle peil. Wij hadden 1 dubbel en 2 singlekamers geboekt. Bij aankomst laten ze ons in de lobby zeker 3 kwartier wachten, waarna de receptionist meldt dat ze overboekt zijn en dat er geen 2 singlekamers beschikbaar zijn. Ze bieden ons wel het "appartement van de manager" aan. Blijkt dit een soort studio vlakbij de luidspreker van het zwembad, zonder ramen, snikheet, met 1 dubbel bed en 1 uittrekbare slaapbank. We bedankten en toen kwamen met volgend voorstel: een kamer met tussendeur. Wij gaan kijken: de deur bleek gewoon een oud gordijn en de badkamer moest gedeeld worden. We herhaalden dat dit niet was waarvoor we betaald hadden. Ze konden ons niet helpen. hostess niet te bereiken (zondag). Pas na een telefoontje naar touroperator Oostende, kwamen toch 2 singlekamers vrij, bovendien op hetzelfde verdiep als onze dubbel. Als het ze lukt, kunnen ze een reeds betaalde kamers 2x verhuren hé!

Gereisd Familie in juni 2008

Heerlijk!

Miranda
17-8-2008

Wij zijn net terug van een 2 weken heerlijke vakantie in Marhaba Beach. Ik wist niet wat ik me ervan moest voorstellen na de recensies hebben gezien, maar het was zeker top!

De ligging is fantastische, het ligt direct aan het strand. het personeel is vriendelijk en de kamers zijn heel goed, en worden ook goed verschoont. wij waren all in en hebben zeker geen slechte dingen daarover. ik vond marhaba beach 1 van de beste liggingen aan het strand en de beste uiterlijke uitstraling. tevens is er elke avond animatie en het eten smaakt heel goed. het ligt dicht bij andere stadjes, taxi in de buurt. tevens hebben wij de 2daagse tocht gedaan en dat is zeker een aanrader!

Wij waren uiterst tevreden! en zullen zeker nog een keer terug keren!

Gereisd Met partner in augustus 2008

een geweldig hotel

conny
7-8-2008

wij zijn net terug van vakantie in dit hotel,nou wij hebben genoten alles was perfect de bediening was uiterst vriendelijk het eten was goed de kamers waren schoon, al het personeel was vriendelijk de animatie was goed .

mensen die over dit hotel en het personeel klagen die moeten niet op vakantie gaan, , er zitten inderdaad wel russen maar zelfs daarvan hebben we geen last gehad
wij hebben genoten en zker voor herhaling vatbaar

Gereisd Familie in augustus 2008

Marhaba Beach?? Nee dankje!!!

Ed en Emmy
25-6-2008

Wij zijn een week all inn in Marhaba beach geweest. Het bedienend personeel doet er alles aan om zo traag mogelijk je drankje uit te reiken. Het personeel is erg onvriendelijk op een enkeling na. De werksters zijn zeer vriendelijk. Het beach bar personeel is zeer onbeschoft en hebben voordurend ruzie met elkaar,daarbij laten ze jou gewoon staan en bent totaal niet belangrijk,als ze dan eenmaal tijd voor je hebben wordt je afgesnauwd.De allinn pasjes met foto werken niet of nauwelijks,dat is de schuld van de gast zeggen ze. Pardon?? Dit pikten wij niet. Het hotel is schoon en de kamers zijn mooi en schoon. Wil je een bijzonder drankje dan moet je daarvoor wel betalen.Ook na 23.00 alles betalen. Het eten is eentonig en de schalen zijn leeg als je wat later gaat eten (19.30)Als je vraagt of de schaal gevuld kan worden kijken ze je boos aan. Ook daar is zeer onvriendelijk personeel,een enkeling uitgezonderd.De securutie op het strand is vriendelijk en behulpzaam,bedden zijn doorgezakt.

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Zijn voor 2 weken naar dit hotel geweest in september

Noëlla en Luc
7-4-2008

Zijn voor 2 weken naar dit hotel geweest in september. Wij hadden All Inclusive genomen maar moesten nog betalen voor een Cola Light. Het personeel in de bar is nog vriendelijk maar de chef was echt een bullebak. Wij hadden een 2 daagse rondrit geboekt en bij terugkomst zagen we dat er mensen op onze kamer gelogeerd hadden al hadden ze ons gezegd dat dit niet het geval zou zijn. Er had iemand met een balpen allemaal witte strepen getrokken op mijn vriend zijn wit hemd. Voor de warme snacks in de middag kregen we uitgedroogde stukken pizza. Ook aan de beachclub kregen we kleinere pizza's omdat we AI hadden. Ik moet er wel bijzeggen dat onze kamer elke dag goed gekuist werd. Helaas hebben we de laatste dag bij onze gebuur toilet papier moeten vragen omdat ze die bij ons weggenomen hadden. Neem liever half pension dan AI, je wordt dan beter behandeld omdat ze dan nog fooien kunnen ontvangen.De mensen die hp hadden haalden hun cola in een winkel omdat dit goedkoper uitkomt.

Gereisd Met partner in september 2006

wij zijn hier in mei 2007 geweest

frans
26-3-2008

wij zijn hier in mei 2007 geweest. erg proper, vlot en correct personeel. wij hoefden er enkel te overnachten, maar konden het niet weerstaan om vaak van het zwembad gebruik te maken.ook hier en goede service. wij gaan zeker en keer terug.

Gereisd Met partner in Wed Mar 26 2008 20:46:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Het betreft hier een kleinschalig hotel, waarbij kwaliteit

J. Eits
2-12-2007

Het betreft hier een kleinschalig hotel, waarbij kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. In de periode november is het aldaar heerlijk rustig.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, eten genoeg, propere kamers, vriendelijke raad

sels annny
22-10-2007

Goed hotel, eten genoeg, propere kamers, vriendelijke kamermeisjes. Ik raad het personeel van de balie aan een cursus vriendelijkheid te volgen. De garçons hebben veel tijd nodig om je drankje te brengen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met mijn partner van 5-10-07 tot 12-10-07 in een 2 kamerapp

J.W.M. Gerritsen
22-10-2007

Met mijn partner van 5-10-07 tot 12-10-07 in een 2 kamerapp. vertoeft. Was geweldig elke dag werden de bedden opgemaakt. Op woensdag zelfs verschoond. Ontbijt was elke morgen goed. Wij gingen pas om 09.39 uur en er was nog voldoende aanwezig. Doen we zeker nog eens.

Gereisd Met partner in Mon Oct 22 2007 13:30:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba Beach in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.