Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°

47 reviews over Hotel Marhaba Beach in het Nederlands

zeer goed

magdalena
5-7-2010

ik ben daar al een paar keer geweest en ben zeer tevreden. kom elk jaar terug. zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 05 2010 23:22:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed! wel aan te raden hoor!!!

Gerard
29-6-2010

Net terug van een weekje Marhaba Beach. Wij zijn fervent Tunesië gangers, en hebben er al heel wat hotels gehad. Wij gingen een beetje afwachtend erheen, maar we zijn zo enthousiast teruggekomen, dat we gelijk voor September alweer een weekje geboekt hebben.Het is een prima hotel, en iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Tuurlijk zitten ze verlegen om fooi, maar dat is niet meer dan in welk ander All Inn hotel waar dan ook. Eten is prima, ook aan de strandbar, waar je trouwens wel s'middags heerlijk kunt eten. Gewoon doen dit hotel, wij hebben het er reuze naar onze zin gehad!!!

Gereisd Met partner in juni 2010

echt nooit meer

carlabaars
25-1-2010

hotel all-in,maar de bediening was duidelijk meer gericht op de fooien,dus als all-inner moest je langer wachten op drankjes dan betalende gasten.Eetzaal werd je bij vreemde mensen aan de tafel gezet,heel de vakantie lang,ruilen kon niet.Eten erg eenzijdig en vaak koud.Beste smaaktte het ontbijt.Aan de strandbar wordt je gewoon onbeschoft behandeld,koud eten en weinig keuze.S,avonds aan strand wandelen is niet mogelijk,strand wordt afgesloten ivm de vele berovingen!!.Personeel in hotelwinkel rekent standaard te weinig wisselgeld terug,als je ze hier op aan spreekt vinden ze je een blody toerist.Ook met kluisjesverhuur wordt je opgelicht.Nee,marhaba betekent welkom,maar in dit hotel is alleen je geld welkom.Ohja,het zwembad dat in de brochure staat,is het zwembad van hotel ernaast,dit hotel heeft klein badje,ook al bedrog.

Gereisd Met partner in januari 2010

leuk

Robin en Helma
4-7-2009

Wij vonden het een heerlijk hotel, mooi strand, mooi zwembad, mooie schone kamers. Het animatie team was erg leuk met de kinderen, maar ook de oudere jeugd kon zich er prima mee vermaken. Het eten was goed en best wel gevarieerd, je bent nu eenmaal in Tunesie. Wij hadden allin en tegen ons was iedereen erg vriendelijk. De mensen daar zijn nu eenmaal afhankelijk van je fooi en als ze in de gaten hebben dat ze die van je kunnen verwachten dan helpen ze je extra. Een nadeel waren de vele russen die aanwezig waren, ook de tunesiers waren daar niet echt blij mee. Maar wij hebben ons daar niet aangestoord, wij hebben genoten van deze vakantie. Voor ons een hotel om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk animatie team

dian
      31-3-2009

hotel Marhaba Beach vond ik een goed hotel ! wij hadden all in en idd is de bediening soms wat traag, wij gaven dan een knikje en dan kwamen ze wel. Je moet er wel om denken dat ze je pas niet vergeten terug te geven want soms vergaten ze dat ( maarja wat wil je ook bij 40 graden hitte) Het eten was prima te doen en vooral veel fruit soorten, en lekkere toetjes. Dat we bij nog twee Nederlanders aan een tafeltje zaten vond ik niet erg, beter dan bij die russen die alles voor je neus wegkapen ! En als je zegt dat je b.v. morgen weer vertrekt dan krijg je een versierde tafel als afscheid. ( wel heel leuk) Verder heb ik me in ieder geval prima vermaakt in het hotel. Vooral het animatie team vond ik erg leuk en vermakelijk. Zo was er in de ochtend ochtend gymnastiek in het water enz. (ook erg leuk) voor het land hoef ik er niet weer heen. maar het hotel was goed.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet meer dit hotel

Piet Nakel
      27-3-2009

Je kunt hier Russich praten, zelfs het personeel spreekt Russisch. Het eten was te doen, als de Russen niet alles hadden gepakt. Kamers netjes en personeel vriendelijk tegen een fooi

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

Zeer geslaagde vakantie

W. Scheffer
      13-11-2008

De cultuur engewoontes van het land in ogenschouw nemend een zeer toeristenvriendelijk hotel. Voor 50cent fooi per dag wordt de service tot een grappig hoogtepunt verheven als het in waaiervorm opvouwen van je pyama etc.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen marhaba beach meer...

Annelijn
      18-10-2008

Ook wij hadden All In en dat werd duidelijk niet gewaardeerd door de mensen die er werken. Cocktails inderdaad zonder alcohol. Mensen die geen all in hadden werden eerder geholpen, hadden een glas vol cola en coca cola ipv zelf aangemengde cola. Wij werden ook bij anderen aan tafel gezet, vonden dit absoluut niet prettig... In de strandbar kreeg je een klein stuk pizza zonder verder beleg terwijl de andere gasten een normale pizza kregen. Dit hotel is redelijk, maar dan wel halfpension. All inclusive NIET DOEN!!!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Gezellig Hotel

Merle
      15-9-2008

Het personeel was zeer vriendelijk ( wij zaten er tijdens de ramadan en onze hostess had ons "Gewaarschuwd" dat de mensen naar mate de ramadan vorderde minder vriendelijk zouden kunnen zijn, maar daar hebben wij niks van gemerkt) Wel een beetje raar dat je een "vaste tafel" had in de eetzaal, als wij een keer ergens anders gingen zitten, werden we ook zonder pardon verplaatst. Eten was altijd genoeg, maar lang niet altijd lekker. Vis was vaak taai en droog, vlees vaak vet en te lang gebraden (grote stukken bot!). Het is een 4 sterren hotel, maar dat kan je van het eten absoluut niet zeggen. Kamer was prima, er werd goed schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Strandbedjes liggen niet fijn, wij hebben bij tour khalef gelegen (die hebben een matje op de bedjes, dus veel zachter). Wel 's morgens vroeg je handdoek neerleggen anders heb je 's middags geen bedje of geen schaduw.

Gereisd Met partner in september 2008

het mag er zijn

conny
      8-9-2008

Hallo op sommige punten moet ik bob gelijk geven.oa. De indeling van de tafels.de warme dranken en het personeel voor de fooien,maar wij zijn er geweest 15augustus en het eten was er lekker en afwisselend.Onze kamer was proper en het strand was goed onderhouden

Gereisd Met partner in september 2008

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen
      • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan3, Aanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba Beach in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.