Hotel Marhaba Beach

55 reviews over Hotel Marhaba Beach

• 2017
    9Cees16-10-2017

Geweldig

Wat een mooie locatie. En wat een vriendelijk ontvangst. De gasten staan daar boven aan. Ze zijn altijd bereid je te helpen, dan de kamers erg groot en zeker schoon, zo ook de eetzaal. Ga zo door. Eten keus genoeg. Voor ieder wat wils. Obers overal altijd vriendelijk. Je voelt je echt thuis. Een echte aanrader. Dan het animatie team. Vermaakt je de hele dag als je wil. Niet opdringerig. Maar zeker vooruit gegaan. Ga zo door.

• 9Lucie15-10-2017

Geweldig

Mooie ligging . Goed ontvangst. Receptie blijft vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone kamers schoon strand en zwembad. En ook daar vriendelijk personeel. Eten is goed gevarieerd. Wat vooral op viel is dat ze altijd vriendelijk blijven. Druk of niet.

• 9magda11-10-2017

Fantastisch. Het ontvangst was warm . thuis kome

Wat ze echt moeten weten is dat ze welkom zijn. en zeer vriendelijk. zeer behulpzaam de receptie help je als je vragen hebt of hulp bij de installatie van internet super. de kamers zijn super groot en schoon. animatie is er de hele dag voor groot en klein. zeer vriendelijk gezellig. Eten is er voor iedereen keus genoeg, Schone kamers, Ligt gunstig zit overal dicht bij, Dus genoeg te doen en te zien. Mooie tuin groot zwembad, En een mooie grote hal na de verbouwing mooi gemoderniseerd. En ook fijn is dat ze toch ook nog met een roker rekening houden, want ook die hebben vakantie. Dus al met al prima, zoal het management als de bediening, ook op het strand is het prima geregeld . Echt een fijn verblijf, het ontbreekt je aan niets. Prima ga zo door.

• Oude reviews

9cailly24-07-2015

Super

Super vriendelijke mensen goed eten proper ideaal op kleine uitstappen of een rust vakantie Uitstap Port el kantaoui is zeker de moeite Ook een uitstapje naar het steekhoudend in sousse is zeker de moeite om eens te gaan eten.

• 9Sabrina Raia05-10-2013

Geweldig!

Het is een heel mooie hotel aan het strand! De mensen zijn supervriendelijk en de animatie is heel leuk! Vooral aan te raden voor oudere koppels of koppels met kinderen!

• 8magdalena05-07-2010

zeer goed

ik ben daar al een paar keer geweest en ben zeer tevreden. kom elk jaar terug. zeer vriendelijk.

• 7Ed en Emmy25-06-2008

Marhaba Beach?? Nee dankje!!!

Wij zijn een week all inn in Marhaba beach geweest. Het bedienend personeel doet er alles aan om zo traag mogelijk je drankje uit te reiken. Het personeel is erg onvriendelijk op een enkeling na. De werksters zijn zeer vriendelijk. Het beach bar personeel is zeer onbeschoft en hebben voordurend ruzie met elkaar,daarbij laten ze jou gewoon staan en bent totaal niet belangrijk,als ze dan eenmaal tijd voor je hebben wordt je afgesnauwd.De allinn pasjes met foto werken niet of nauwelijks,dat is de schuld van de gast zeggen ze. Pardon?? Dit pikten wij niet. Het hotel is schoon en de kamers zijn mooi en schoon. Wil je een bijzonder drankje dan moet je daarvoor wel betalen.Ook na 23.00 alles betalen. Het eten is eentonig en de schalen zijn leeg als je wat later gaat eten (19.30)Als je vraagt of de schaal gevuld kan worden kijken ze je boos aan. Ook daar is zeer onvriendelijk personeel,een enkeling uitgezonderd.De securutie op het strand is vriendelijk en behulpzaam,bedden zijn doorgezakt.

• 8Fam. Arts en fam. Hendriks14-10-2007

Van 18-09-2007 t/m 29-09-2007 naar Marhaba Beach Hotel geweest. Prima hotel. Eten goed, ruim voldoende en gevarieerd. Mooi strand. Bediening is goed. Ligging hotel is goed. Bij calamiteiten voldoende en ruime nooduitgangen. Iedere dag animatie. Hotel is aan te bevelen.

• 8Jan01-10-2007

Net een week terug en we hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. Vriendelijk personeel, een goed animatie team. kortom een fijn hotel met goed eten dat direct werd aangevuld zodat er altijd wat was. Ook aan het strand was het prima. Een paar dinar fooi en je strandbed stond s'morgens al klaar.

• 8Jan27-09-2007

Met niet zulke goede verwachtigen naar aanleiding van een beoordeling op deze site kwamen we er snel achter dat we het goed hadden getroffen in dit hotel. Wij hadden halfpension maar onze glazen bier waren net zo vol als van de mensen met all inclusieve. Het eten was meer dan goed er was voldoende en er werd direct aangevuld. kortom wij hebben een prima vakantie gehad, en let wel een dinar of twee fooi doet wonderen want als we s'morgens op het strand kwamen stonden onze vier stoelen al klaar. Jammer is alleen dat er buiten het hotel niet veel te doen is omdat er bijna geen terasjes zijn en zo die er wel zijn, zijn deze alcoholvrij

1 tip over Hotel Marhaba Beach

• Sabrina Raia, 05-10-2013

Kamers met zeezicht zijn het helemaal waard! En als je buiten het hotel gaat shoppen zeker afpingelen! Ze vragen minstens 3x de prijs dat ze zelf hebben betaald!

1 vraag over Hotel Marhaba Beach

• galle carla, 11-11-2012

Bezocht door.....

zin-jn er echt zoveel russische toeristen dat het hindert?

Sabrina Raia, 05-10-2013

Er zijn veel russische toeristen ja, maar het hangt puur van toerist tot toerist af. Wij hebben er maar een 2 keer of zo last van gehad!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats