Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°

27 reviews over Hotel Marhaba Beach in het Nederlands

aangenaam verblijf

Jozef Roefs
5-1-2019

mooie ruime kamer wij hadden wel een ruimere kamer met aparte slaapkamer (136) , ontbijt plus laat ontbijt heel goed middag en avondeten weinig groenten en weinig variatie , personeel supervriendelijk , tuin aan kleine kant , dranken bij all in zijn siropen (suiker) prijs-kwaliteit ok , satelliet tv met bvn en gratis wifi in heel het hotel

Gereisd Met partner in december 2018

Fantastich in een wood

Fred Geerlof
7-12-2018

Het verblijf in Mahar beach was fantastisch zeer goed hotel heel fijn pesoneel

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor ons niet weer....we hebben betere hotels geha

R.Faber
1-11-2018

Aan de buitenkant mooi hotel, met groot strand. Kamers erg ouderwets en niet meer van deze tijd. In de gangen naar de kamers overdag geen licht aan ivm bezuinigingen. Internet zeer slecht, met veel uitval. Maaltijden erg veel van hetzelfde voornamelijk kalkoen zoals kalkoen steak, kalkoen hamburger, kalkoen spiesjes etc. Wij zijn twee weken geweest en iedere dag was vrijwel gelijk met enkele varianten. Gebrek aan glaswerk en kop en schotels bij het ontbijt. Lang wachten op glas of kop. Veel niet afgeruimde tafels. Personeel op een enkeling na niet zo heel vriendelijk. Met name de receptie was zeer ongeorganiseerd en chaotisch. Het heet een 4 sterren hotel te zijn, echter 3 sterren komen eerst. Kamers zijn erg gehorig. Possitief is dat er zeer goed schoon gemaakt werd en het huishoudelijk personeel zeer vriendelijk was. Wel veel mensen met darmklachten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Hotel prima, service goed, lekker aan het strand!

Carola
31-10-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding! Verouderd hotel, maar alles uitermate schoon, en erg vriendelijk personeel. Mooie wel wat gedateerde kamers die schoon waren, wij hadden uitzicht op zee. Voor mensen slecht ter been, ligt het hotel wel wat te ver van de weg af. Eten prima, wel veel van hetzelfde elke dag.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een fantastische vakantie in een fantastisch hotel

Arianne
17-10-2017

Fantastisch hotel met hele goede service en klantvriendelijkheid, mooie kamers , vriendelijke kamermeisjes die de kamers goed schoonmaken , al het personeel is erg klantvriendelijk en geven snelle service, hotel direct aan zee met mooi strand , veel te doen in de directe omgeving , zoals waterscooters, met parachute achter speedboot hangen , quad rijden, safari tocht, visspa, mooi zwembad met bar , al zou het zwembad wel iets groter mogen zijn , heerlijk eten , met veel verschillende gerechten in buffet vorm, gewoon een fantastisch hotel , was een heerlijke vakantie

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig

Bert
14-10-2017

Het personeel heel vriendelijk hotel mooi kamers mooi je woord goed bezig gehouden mooie shows goed eten ALLEEN ik ben Hollander dus friet viel tegen dat zou beter kennen hotel heeft eigen strand heel mooi met bar word goed schoon gehouden op strand ook weer veel te doen mooi tuin waar in de avond veel te doen is eigen zwembad over dag mooi in de avond super mooi verlicht mooi lobby waar een geweldige piano man zit kan goed spelen gewoon mooi hotel wat zekkers de moeite waard is

Gereisd Met partner in september 2017

heel mooi .voor jong en ouder. goed gerorganiseert

magda
10-3-2017

dat de mensen vriendelijk en behulpzaam zijn. dat er veel te doen is en zeker veel te zien. na de verbouwing is het hotel er allen maar op vooruit gegaan. goed eten vriendelijk personeel. en altijd behulpzaam zeker ook aan de receptie.

SUPER HOTEL

Hamza
8-1-2016

Super hotel met veel zwembaden en vriendelijk personeel. Propere kamers en goed gelegen voor een avondwandeling te maken naar het centrum en aan de overkant van het hotel heb je een moderne shoppingmall en leuke terrasjes.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zalige vakantie.

Lemmens Ann
2-6-2012

Net terug van Marhaba beach.Wat een zalig rustig en in het groen gelegen hotel aan een mooi en proper wit zandstrand. Als je veel drukte aan het zwembad wil,moet je hier niet naartoe gaan. Wij genoten van die rust. Tot hiertoe weinig vlamingen ,maar daar hebben we geen behoefte aan. Het grootste deel waren rustige engelsen en beschaafde vriendelijke russen (een andere soort dan in Turkije ),enkele duitse en nederlandse mensen. Onze kamer was heel ruim met een prachtig zicht op zee. Het personeel is super vriendelijk .Een kleine fooi geven aan hard werkende mensen doet wonderen.Het eten was erg lekker ,een heel goede showcooking met heerlijke gerechten . Voor de hele vakantie krijg je dezelfde tafel toegewezen. Als je met 2 wil eten, zeg het hen dan,is geen probleem. Eender welk uur je komt eten ,de tafel staat altijd voor je klaar. En de obers weten na een dag wat je meestal gaat drinken. De laatste avond heb je ook een mooi gedekte tafel met bloemen . Was een super vakantie!!

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooi strand met goede strandwacht

c.speet
23-6-2011

Is een verouderd hotel de russen krijgen de mooiste kamers maar klagen helpt. Obers als je geen fooi geeft dan zien ze je niet staan. Handoekenservice is heel moeilijk te achterhalen waar dat van daan komt alleen met fooi te verkrijgen. Het is goed voor een keer. cor

Gereisd Met partner in juni 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba Beach in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.