Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 7Van Meerhaeghe Dirk06-08-2009

dit hotel niet meer

het eten was alles behalve.steeds hetzelfde.Coctails er was maar één dat we niet moesten betalen.Geen all in waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9giel26-07-2009

toffe vakantie

mooi hotel, zeker een aanrader. Hebben een toffe vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Waren enkele verkopers die excurcies aanboden maar waren niet opdringerig. Eten was goed en verschillende keuzes,vriendelijk personeel op enkelen na. Enige minpuntje was dat er veel fitnis toestellen kapot waren. Kamers ruim en altijd mooi opgemaakt, iedere dag verse handdoeken en een uitstekende airco.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8fam miltenburg24-07-2009

Mooi en goed hotel voor een redelijke prijs

mooi hotel vriendelijk personeel,vooral de jongens van de animatie waren geweldig. Ze werken keihard om het iedereen naar zijn te maken.. De michael jackson show was de klapper! Overdag was er ook van alles te doen voor iedereen. De kamer was eenvoudig maar goed. Voor was dit de eerste keer Tunesie maar zeker niet de laatste keer. Veel nederlanders kwamen hier voor de zoveelste keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8eli11-07-2009

een goed hotel

zetels aan zwembad tekort. om 17uur beginnen ze al op te ruimen. en je moet je zetel al vanaf half zeven in de morgen reserveren. weinig annimatie. Soms last van nachtlawaai.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9R&M&M21-06-2009

Mooi karakteristiek hotel, echt Tunesische sfeer.

Erg fijn hotel. Goede plek voor rustige strandvakantie. We zijn er nu al 3 keer geweest. Vriendelijk personeel. Eten is goed, gevarieerd en warm. Mooi zwembad en mooi strand met ligbedden met kussens. Altijd voldoende plek.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 7Antoon, Pierre06-06-2009

Goed hotel voor eenmalig verblijf.

Proper, maar heel oud hotel dat dringend aan gerenoveerd toe is. Vloerbekleding in de gangen waren vies. Het kamermeubilair verouderd. Personeel was niet echt vriendelijk, de obers zorgen extra goed voor je met wat fooi . Eten was niet voldoende aangepast aan de Europese hotelgasten. Het eten was voldoende, warm en afwisselend. Na een week wordt het echter eentonig, maar zeker niet klagen het was lekker, vooral de nagerechten. De bomen rond het zwembad belemmeren het uitzicht en zijn volgens mij nutteloos. Wil je echt nachtrust dan ben je aan het verkeerde adres. Muziek dreunt tot laat in de nacht. Het stand is prachtig en je kan genieten van de rust, alleen de vervelende verkopers vallen u lastig. Ook aan het kleine zwembad was het rustig vertoeven. Al bij al we hebben van een goede vakantie genoten. Teruggaan zien we echter toch niet echt zitten.

Gereisd in juni 2009

• 9E Leenders04-05-2009

Een dikke 9 voor Karthago El Ksar Hotel.

Een dikke 9 voor Kartahgo El Ksar. 1 mei zijn wij terug gekomen uit Tuniesie en het hotel was in een woord FANTASTISCH goede bediening schone kamers leuke animatie maar vooral het eten is buitengewoon GOED en aan overvloed. Het zwembad was prima en de zee en zandstrand waren prachtig. Overal was het personeel vriendelijk en niet opdringerig
    Voor onze kinderen was het een droomvakantie en sprookjeshotel met lekker eten en drinken waar wij met z'n allen op terug kijken en volgend jaar weer gaan boeken. eric

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 9Clarien Lafe02-05-2009

een groot feest

na alle negatieve beoordelingen toch een beetje huiverig aan deze vakantie begonnen. Wat een topper! Heerlijk hotel met het strand binnen handbereik. Sousse is een mooie stad en de medina een beleving. Natuurlijk proberen ze te verkopen maar jouw nee wordt gerespecteerd. Het eten in het hotel was fantastisch. Elke dag weer wat anders en voor ieder wat wils. Niets dan resepect voor alle medewerkers. Het enige minpuntje waren de animatie jongens die nog nooit van sportief volleybal gehoord hadden. Ze wilden alleen maar winnen, desnoods door valse puntentelling. Erg macho.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 9Jacqueline22-02-2009

Verrassend mooi en goed hotel

Op aanraden van een tunesische vriend hebben we dit 4-sterren hotel geboekt van 14-2 tot 21-2-09. Het hotel is rustig gelegen en heeft een zeer prettige sfeer. Hartelijke en zeer gastvrije behandeling voor alle gasten. Het eten is heerlijk en wij hebben al heel wat hotels bezocht in Turkije en Tunesie, maar deze kok verstaat echt het vak. Heerlijke bedden en een prachtig uitzicht op zee. Het hotel heeft vele authentieke details uit het verleden weten te behouden en in de lounge van het hotel geurt de wierook van rozenblaadjes door de lounge wat een propere indruk geeft. Het is een middelgroot complex waardoor je met iedereen makkelijk contact kan maken als je dat wilt. Al met al is dit een hotel waar wij beslist nog een keer zullen terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 7Jessica Wieberdink10-10-2008

Prima

Ben er 12 dagen geweest met mijn man en hebben vooral gerelaxed! Dat kon goed aan het strand, genoeg bedjes. Het strand werd ook netjes elke dag schoon gemaakt! Aan het zwembad moet je niet zijn, bijna de hele dag te harde muziek. Personeel is niet al te vriendelijk; het is een all-in resort waarbij je ook niet bij elk drankje wat je krijgt een fooi geeft. Geen wonder dat ze niet al te hard lopen. Het eten was matig, wel enige afwisseling maar vaak was het koud en flauw van smaak. De kamer (junior suite) was erg ruim en mooi, werd ook goed schoon gehouden (elke dag een fooitje doet wonderen). Mocht je interesse hebben in de twee-daagse Sahara tour, besef dan wel dat je 1200 in een bus zit... Dat was heel verrot, maar het kameel rijden in de Sahara en de oases maakten een boel goed! Ligging niet echt super, maar voor 2 euro ben je in het centrum.

Gereisd in oktober 2008

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats