Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 9familie uit het oosten van het land26-10-2009

we hebben een te gekke week gehad.

wij hebben een week in de herfstvakantie in dit hotel doorgebracht. Alle voorgaande negatieve reakties in mijn achterhoofd meegenomen. Wij hebben het niet als slecht ervaren. De bediening, het eten, de kamer, het strand het is allemaal ruim voldoende. de mensen zijn er erg vriendelijk (meeste) en willen je graag helpen!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9Jorina & Hans + kids25-10-2009

Wij komen terug

Wij hebben in verschillende landen hotels van 4 sterren en hoger gehad, maar dit hotel is gewoon een topper. Als je vriendelijk, een complement etc. geeft aan het personeel, dan hoef je niet altijd een fooi te geven. Helaas sommige gasten behandeling het personeel gewoon honds en dan worden zij ook nukkig. Het eten kan lauw zijn, maar als je het eten gewoon met de opscheplepel omschept dan heb je warm eten, net als bij een buffet restaurant in Nederland. Voor iedereen is voldoende keuzes, bijvoorbeeld met het ontbijt kan je vers stokbrood pakken, omelet ed, in de middag kan je naar een restaurant of naar de snackbar waar er verse pizza’s, broodje hamburger word gemaakt. Handdoek service aanwezig, een of meerdere keren per dag een schoonhanddoek krijgen. Aan de bar kan je flesjes water halen. De bungalows zijn schoon, maar gedateerd. Dus het hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9karin meuwissen07-09-2009

geweldige vakantie

wij zijn net terug van Tunesie met onze dochter van 13. Wij vonden het hotel erg goed. Vriendelijk personeel, mooie grote kamer met zeezicht, prachtig strand. Er was voor iedereen wel iets te eten. Enige minpuntje was de drank aan het strand. Deze was vaak lauw en zonder prik. We zijn twee dagen naar de woestijn geweest. Dit was SUPER! Animatie was ok. Onze dochter kreeg heel veel aandacht maar dat weet je als je naar zo'n land gaat en je hebt blonde jaren. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 4Desmet31-08-2009

Boek zeker geen promokamer

Dit hotel is zeker niet geschikt om met kleine kinderen te gaan. Bijna onmogelijk om met een buggy te wandelen. Als het restaurant gesloten is kan de lift, om naar het zwembad te gaan, niet meer gebruikt worden, dus vele vele trappen. Eten was gewoon. Personeel onvriendelijk. Port el kantaoui is een aanrader.

Gereisd in augustus 2009

• 10Fam28-08-2009

Echte topper

Gewoonweg geweldig hotel, super eten, supervriendelijk, supernette kamers

• 9Lindy21-08-2009

Super vakantie gehad!!

Aangezien al deze negatieve reacties, hebben wij toch een super vakantie gehad! Logisch dat je een fooi moet geven aan het personeel, zoiets weet je op voorhand in landen zoals Tunesië, Egypte,...! De ligging van het hotel is perfect, kortbij de winkels die lang openblijven 's avonds en niet zo ver van de luchthaven. Ook wij zaten in een bungalow en ook wij hebben de muziek van borabora gehoord, MAAR als je de airco gewoon zachtjes laat opstaan 's nachts, hoor je die muziek bijna niet meer en kan je wél goed slapen! Onze touroperator vroeg ons zelf al of we wouden wisselen van kamer zonder dat we er over aan het zagen waren! Wij hebben niet gewisseld van kamer en we hebben er ook niet over geklaagd. De strandverkopers moet je gewoon negeren! Het eten was lekker en zeker niet koud! Wij gingen altijd rond half 7 zoiets eten en hebben nooit koud eten gehad.(zie vervolg)

• 8Lisa Marreyt21-08-2009

Een aanrader!!

Prachtig hotel, zeer mooie ligging. Iedereen altijd even vriendelijk. Kamers heel proper en zeker ruim genoeg met redelijk groot terras. Met een taxi voor 5dinar ben je in Port el kantoui of Sousse. Savonds altijd iets te doen in het hotel. Zeker een aanrader!

• 7Van Londersele Marion17-08-2009

Diefstal in kamer verbrodde onze vakantie

1e maal in Tunesie, mooi hotel met veel aktiviteiten, veel lawaai van borabora in bungalows, veel last van opdringerige obers en animatoren bij onze tienerdochters, zonder fooien kon je weinig bekomen, bedjes aan zwembad moeilijk te krijgen maar met een fooi was ineens alles mogelijk. Propere kamers, maar diefstal van kledingstukken in kamer (gemeld bij de receptie maar zonder resultaat) dat verbrodde echt onze vakantie.

• 7Gaëlle V.13-08-2009

Geen tweede keer tunesie!

Net terug, geen goed maar ook geen slecht hotel. Het eten was elke dag hetzelfde en bovendien koud en niet lekker. We hadden een bungalow, goede airco, VEROUDERDE kamers, veel last van ongedierte, vriendelijke poetsvrouw. Enigste vriendelijke werknemer in de buurt, in het hotel wordt enkel iets voor je gedaan als je met geld zwaait! Ontbijt van 6 tot 10 maar in werkelijkheid pas eten om 6.10 als ze zin hadden om open te doen(vervelend als je om 6u15 aan de bus moet staan) Het ontbijt was lekker. Grote aanrader als je het eten in het hotel beu bent is THE SALOON. Sousse is een vuile stad, de winkels sluiten er al om 8u. Port el Kantaoui heeft onze verwachting ingelost, leuk havenstadje met leuke winkels.

• 6Fam de Wit11-08-2009

geen Tunesie meer voor ons

Na 8x Turkije hebben we gekozen voor Tunesië. Wat behoorlijk is tegengevallen! Over het eten willen we het niet hebben, voor veel mensen eten bereiden is moeilijk. Maar de Tunesiërs kunnen stage gaan lopen in Turkije.Gastvrij zijn ze niet,ze zijn opdringerig en stiekem,kan diverse voorbeelden aanhalen,maar te weinig ruimte om kwijt te kunnen. We hadden twee bungalowkamers,1 voor onze 3 pubers en 1 voor ons. Ja, wel last van de discotheek maar niet zo erg dat je er niet van kon slapen. Wel goede airco in de kamers! Diverse zwembaden maar moeilijk om een bedje te verkrijgen,sowieso als gezin met vijf mensen was alles moeilijk;zelfs een flesje water halen voor 5 personen was onmogelijk! meer dan 2 flesjes kreeg je niet mee! Wel opgevallen dat voor geld alles mogelijk is! Zelf ben ik blond en onze dochter van 15 jaar ook,dat was een verhaal apart! Blonde dames;kijk uit voor de bewaking!

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats