Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 9Miep27-09-2012

Perfect!!!!

Zeer goed hotel meer zeer vriendelijk personeel. Onze zoon had in een giftige vis gestaan maar werd zeer goed begeleid voor de nodige medische hulp. (iemand van het animatie team is mee gegaan) De ligging is ideaal en er zijn leuke winkeltjes waar je goed inkopen kunt doen. Hotelkamer was de douchekop kapot maar is dezelfde dag gemaakt nadat wij het gemeld hadden. Het eten was gewoon goed, warm en veel keuze voor ons allemaal, terwijl wij helemaal niet zulke gemakkelijke eters zijn. Het strand en zwembad zijn schoon. De mensen zijn allemaal stuk voor stuk heel vriendelijk en inderdaad wanneer je ze een dinar toeschuift kun je niets meer fout doen.

Dit hotel is zo goed bevallen dat ik met mijn moeder van 70 nog een weekje terug ga eind oktober.

• 8LINDA VAN DER SLUYS09-09-2012

wij keren terug

Voor de 5 de keer in dit hotel en we vonden het terug een aangename vakantie. Een beetje fooi en je word daar in de watten gelegd.Er waren dit jaar wat mindere punten door de nieuwe eigenaars , maar blijf toch een goed hotel. Linda

• 8Irma22-08-2012

Goede prijs-kwaliteit mooie tuin + privestrand

Kamer met zeezicht 8: bed, kastruimte, airco, bad+douche goed en schoon. Geen koelkast, geen Wifi. Kluisje bij receptie 5 TND p/d. Eten: keus en variatie 8 smaak 7. Voor kinderen pannenkoeken bij ontbijt; lunch/diner spaghetti, pizza, vaak frites (zonder fritessaus). Geen wachtrijen en veel tafels (week 33). Drankjes oké. Flessen water aan bar beperkt (bonnen). Wel glazen water. Tuin en privéstrand: mooi en schoon. Goede strandtent. Veel schaduwplekken. Korte loopafstanden. De ligbedden bij zwembad worden al vroeg bezet, ook door personeel voor fooi. Officiële regels daarover werden niet nageleefd. Animatie: actief en enthousiast voor jong en ouder. Ook is er een klimpark (rond 25 TND). Personeel 8: vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt goed Engels of Duits. Internet 4: 7 TND 1 uur Wifi. Je krijgt een code voor slechts 1 apparaat en hebt alleen Wifi in de lounge. Ook zijn er vaste computers. Gasten: veel Russen en Polen. Weinig Nederlanders. Wij bevelen dit hotel zeker aan!

• 3yolrin20-06-2012

De eerste en gelijk de laatste keer

Hotel lijkt op het eerste gezicht best goed,maar is het helaas niet. Wij zouden kamers in het hotel krijgen,maar werden weggepropt in vieze bungalows.Airco was kapot.Elke dag 2x geklaagd.Pas de dag voordat wij vertrokken gemaakt!Koelkast kapot.In allebei de bungalows de douchekop afgebroken.De laatste dagen een invasie van zeer grote(vliegende)mieren. Het eten leek wel varkensvoer.Toen van ellende maar tegen betaling in het a la carte restaurant gaan eten.Nou,dit was nog slechter!Onderhand een zaag nodig om de entrecote te snijden.En met de pizza's kon je zo gaan vissen;gore smaakloze meelbal. Het dessert is wel goed. Personeel achter de bars en in het restaurant bijzonder onvriendelijk.En wij geven dus altijd een goeie fooi,maar dat maakt hier niets uit. Wel zeer vriendelijk:de receptie-de schoonmakers-de stoelenman bij het zwembad-personeel in het moorse cafe. Verder zou het hotel in Sousse liggen.Nou,zonder taxi is het 3 kwartier lopen! De ligging aan het strand is goed.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 4Ingrid17-07-2011

Een ramp!!

Bij aankomst moesten we zelf alles uitzoeken. Na een paar dagen viel het wel op dat Arabische toeristen een degelijke rondleiding kregen. Onze kamer, een promotiekamer voor 3 personen, was veel te klein. Dit was eerder een éénpersoonskamer. Mits bijbetalting kregen we een ruime mooie kamer. Handdoeken op de kamer zijn MAAR 3 keer ververst!!! De lakens NIET. We waren met 3 personen maar kregen maar handdoeken voor 2 personen, ondanks 2 maal een extra handdoek te vragen. Het eten was eentonig, koud en van showcoocking (buiten eieren en pannekoeken bakken) hebben we niets gemerkt. Het strand was wel heel mooi, maar dan heb je weer last van opdringerige Tunesiërs die hun spullen proberen te verkopen. Echt vervelend waren de verkopers van attracties zoals dromedarissentocht, piratenboot, enz die in het hotel en op het strand dagelijks bleven aandringen net of ze deel uitmaakten van het hotelpersoneel. Oppassen: strandslippers en T-shirts worden gestolen! Vriendelijkheid kost geld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Jacqueline06-09-2010

aanrader!!!!!!!

Wij zijn zaterdag terug gekomen van een heerlijke 15 daagse vakantie. Ontvangst goed, koffers werden naar kamer gebracht. In het hotel kun je euro's omwisselen in dinars, eindje bij het hotel vandaan kun je geld opnemen met je rabopas. Kamer keurig schoon en elke dag schone handdoeken. Handdoeken voor het strand (na borg) elke dag om te ruilen. Bora Bora is de grootste openlucht discotheek van Afrika en staat naast het hotel, zeker een keer naar toe gaan!!!Onder het hotel is een discotheek drankjes aldaar zijn all inclusief! Strand heerlijk, genoeg bedden en kussens. Verkopers lopen alleen langs de kustlijn dus komen niet het strand op. Kano's en waterfietsen all inclusief. Buffet 3x per dag zéér uitgebreid. Bij beach bar en snackbar kun je smiddags ook lekker eten. Om 00.00 uur kun je ook nog bij een klein buffett eten halen. Zwembad schoon ligstoelen zijn erg aan vervanging toe. Ligt aan de boulevard dus erg centraal

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 4angelique26-08-2010

Nooit meer

Wij zijn van 7 aug t/m 14 aug daar geweest . Kamers waren eenvoudig maar netjes en schoon .Animatie deed haar best en was nooit op dringerig . Wij zijn geen lastige eters maar het was regelmatig koud en heel eenzijdig . Veelal het zelfde iedere avond.Eten moet ook beter bereid worden , onze zoon van 16 heeft daar een salmonella bacterie opgelopen . Tafels waren niet altijd schoon . Bij het peroneel kan haast geen lachje vanaf .Er wordt veel verschil gemaakt. Wij hadden all-inclusive besteld maar er waren drankjes waar ze gewoon geld voor vroegen(terwijl het onbekend merk was) .Het is beslist geen 4 sterren hotel en wij hebben voor een week € 782 p.p. betaald maar het is dik betaald . Wij gaan in ieder geval hiet nooit meer terug .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Willyanne31-03-2010

Super vakantie gehad

Dit was de tweede x dat wij naar Tunesie zijn geweest en we vinden het helemaal super. De laatste x waren we in Karthago el Ksar en wij hebben echt een fijne vakantie gehad. Het weer hield niet echt over in maart, maar ach dat mocht de pret niet drukken. Het animatieteam was echt geweldig, wij hebben zo ontzettend met hen gelachen, ook heb ik het idee dat ze het heel leuk vinden wat ze doen. Het eten was prima, voor ieder wat wils. Onze kamer was altijd perfect schoon en ook de service van de rest van het hotel heb ik niets over te klagen. Kortom; een aanrader, voor weinig geld heb je een heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 8Themar11-11-2009

Prima hotel, direct aan zee. Goede service

Het hotel is erg mooi. Het buffet bied elke dag wat nieuws met steeds keuze uit vis en vleessoorten, meerdere groenten en aardappelgerecht of rijst en pasta. We hebben er elke dag lekker gegeten. Mooie ligging met zwembaden en direct aan het mooie zandstrand. De dagelijkse animatie is voor elk persoonlijk te beoordelen. De bar gaat om 0.00 uur dicht, maar de liefhebbers kunnen verder in de mooi ingerichte discotheek in de kelder. Met de taxi ben je in een mum van tijd in het centrum van Sousse. Leuke steegjes in de Medina. Wel erg opdringerige verkopers wat we erg irritant vonden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Jolanda31-10-2009

Prima hotel

Net terug en gewoon een goed hotel met prima kamers. Eten was goed en voldoende keus (mocht inderdaad wel wat warmer). Erg behulpzaam en vriendelijk personeel en niet alleen met een fooitje! Wel was er in de avond niet veel te doen buiten het hotel want alle winkels (Medina in Sousse en in Port el Kantaoui) waren om 20.00 uur dicht. Gezellig animatieteam met voldoende activiteiten (ook overdag). Mooi strand en voldoende (snack)bars. Kortom niks mis mee!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats