Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°23°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

We zijn in oktober geweest en we hebben een fantastische

Albert en Caroline
28-2-2007

We zijn in oktober geweest en we hebben een fantastische tijd gehad. Het weer was prachtig en het eten was ook heel goed. Er heerst een ontspannen en gezellige sfeer in het hotel. Het zwembad en het strand ziet er net zo uit als op het plaatje, dus prachtig. Wij gaan dit jaar weer terug naar El Ksar.

Gereisd Anders in Wed Feb 28 2007 12:38:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in mei 2006 met onze familie hier geweest en we

Barbara en Piet
27-2-2007

Wij zijn in mei 2006 met onze familie hier geweest en we hadden schitterend weer en een goede kamer met uitzicht op het prachtige zwembad en de zee. Je kunt altijd vragen om een andere kamer mocht die niet goed zijn (wel een kleine fooi geven). Het eten was ook de hele dag door prima. Genoeg keuze voor iedereen. We hebben alweer geboekt voor mei 2007.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Wij zijn met de hele familie geweest

Pa, Frank en Patricia
7-12-2006

Wij zijn met de hele familie geweest.van 1nov t/m 15nov het was echt super. En animateur Ben is echt wel een schatje! Alles is ons goed bevallen het eten is natuurlijk anders, maar het is echt wel goed. Zeker een aanrader dit hotel!!!

Gereisd Anders in december 2006

Hallo wij zijn van 20 november terug

Cindy en Ivo
6-12-2006

Hallo wij zijn van 20 november terug.Het was een geweldig hotel met vriendlijk personeel (ook zonder fooi).De kamers waren elke dag netjes opgeruimd.Eten was voor iedereen die wat wil genoeg gevarieerd dus.Het eten was niet altijd warm maar wel warm genoeg om gelijk te kunnen eten.Animatie team was ook super erg aardig ook voor kleine kinderen.Wij hebben hier een top vakantie gehad en gaan zeker terug.

Gereisd Anders in Wed Dec 06 2006 09:34:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vriendelijke bediening ook zonder fooi!lekker eten en veel

tacha
25-11-2006

vriendelijke bediening ook zonder fooi!lekker eten en veel keuze,behalve bij het ontbijt was het iets minder.in de disco was er niet veel te beleven,maar de ambiance maak je zelf he?

Ik en mijn vriend zijn van 15/11 tot 22/11 in karhago el

tacha
24-11-2006

Ik en mijn vriend zijn van 15/11 tot 22/11 in karhago el ksar geweest.we hadden een bungalo geboekt,maar bij aankomst bleek er geen beschikbaar,we kregen een hotelkamer met zeezicht(zeer dik in orde!)de volgende dag mochten we naar onze bungalo,de verwarming was stuk,maar het personeel deed er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen(zeer goede service en klantvriendelijk!)lekker eten en veel variatie,behalve het ontbijt was minder en de koude groentjes smaakten naar het chloorwater.personeel en animatieteam supervriendelijk,ook zonder fooi,ze lachten altijd en waren altijd bereid om te helpen... wel opletten van het animatieteam,ze maken er een sport van om zoveel mogelijk meisjes te versieren...op het strand opletten voor verkopers met valse sigaretten!en nooit geld wisselen op het strand!

Pa & dochter tesamen naar Sousse, Tunesië voor een week 27

Charlotte & Frank
17-11-2006

Pa & dochter tesamen naar Sousse, Tunesië voor een week strandvakantie. (20 tot 27 september 2006) Ik moet zeggen het was reuze leuk ! Ikzelf had het nooit gedacht dat het in Tunesië zo plezant en aangenaam zou zijn. Mijn dochter (21 j.) had er al een goed oog in dus voor haar was het zeker ook een meevaller. Prachtig weer, 23 à 30 graden, mooi strand en een aangename Middelandse zee ! Het hotel Khartogo El Ksar met z'n All Inclusive formule en goed eten en vriendelijke bediening was picobello. Pfff wat moet een mens nog meer willen op vakantie ! foto.telenet.be/bigdad

Gereisd Anders in november 2006

Ben samen met Sophie geweest naar dit hotel vorige week

Inge
6-11-2006

Ben samen met Sophie geweest naar dit hotel vorige week. Voor jonge mensen raad ik de discotheek Living zeker aan (1 km er vanaf)tis supergroot en echt fijn. Animatie was noppes (om van de animatoren nog ma te zwijgen..meiden vooral oppassen voor de animator Ben, laat jullie niet vangen!!)Zeker de boottocht niet doen! Eten was meestal warm en toch wel gevarieerd. Van opdringerige mensen heb ik niet veel gemerkt! Hotel is toch wel aan te raden.

Gereisd Anders in november 2006

Leuke reis gehad, hotel was goed, enkel de animatie was om

Stef
6-11-2006

Leuke reis gehad, hotel was goed, enkel de animatie was niet echt die naam waardig. Het leek inderdaad zoals Sophie hieronder zei, om ter meeste vrouwen versieren. De avondshow was ofwel een slechte playback versie met goedkope dansjes, ofwel een sketch dat zelfs beter was geweest als het door kleuters ineen gestoken was. Maar voor de rest, eten was lauw, maar toch goed genoeg, hotel was proper, personeel vriendelijk, en idd, blijkbaar beste hotel in heel tunesie. Ben reeds naar Djerba geweest en dit was 100 keer beter. Enkel spijtig van de animatie!

Gereisd Anders in november 2006

Het personeel was vriendelijk en de kamers proper

Sophie Scheerlinck
5-11-2006

Het personeel was vriendelijk en de kamers proper.Je moet zelf tijdens de 'animatie' voor ambiance zorgen want de sketchkes en de varieteshow stellen op zich niets voor. De animatoren:eens de buit binnen is, gaan ze naar het volgende 'naieve' meisje!:)Dit hotel is ivgl met andere toch wel het beste zeker toen we anderen op de terugreis hoorden vertellen!!Een goede raad:doe NOOIT de excursie op de PIRATENBOOT,het wordt heel mooi voorgesteld maar uiteindelijk stelde het niets voor!Schandalig!tip: Ding af tot zeker 70%.een km wandelen van het hotel vind je de discotheek 'LIVING' met een R&Broom en een Danceroom.Als je wil gaan, vraag je maar de ober NORDIN maar mee=gratis inkom. het was een hele toffe vakantie,een echte aanrader!!Doe vooral de groetjes aan Sonny van 'Lief klein konijntje had een vliegje op de neus'!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.