Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 10joni en thijs31-05-2007

het is een super hotel. we hebben het heerlijk gehad daar. eten is prima in orde voor ieder wat wils,en diegene die wat te zeuren hebben moeten maar in nederland blijven. ze doen hun uiterste best om het voor je naar je zin te maken. geef af en toe wat fooi en ze rennen voor je. wij gaan hier zeker nog eens naar toe. deze vakantie was helemaal af!!!

• 9Gerrit en Marian29-05-2007

Wij zijn hier voor de tweede keer in mei geweest. Het was wederom een fantastische vakantie. Het animatie team heeft goed zijn best gedaan. Complimenten. Het eten was heerlijk, wat wil een mens nog meer. Wij gaan volgend jaar weer terug.

• 10Monique20-05-2007

Super vakantie gehad (eind augustus). Je kiest zelf voor Tunesie en dan is dit een perfect hotel. Ook voor kinderen is het leuk. Er is op 2 plaatsen animatie s'avonds. Het budget van het animatieteam is niet te vergelijken met een Europees land, maar wij hebben er enorm van genoten. Je loopt zo het prachtige strand op en kunt hier o.a. paracelen (erg goedkoop). Je moet in Tunesie wel een goed hotel kiezen, want buiten de hotels is het erg armoedig. Het eten was ook prima. We willen zeker nog eens terug. Boek geen kamer via het reisburo voor de laatste dag bij, dit is ongeveer 5x zo duur dan dat je het in het hotel zelf regelt. Wel rekening houden met het seizoen.

• 9ilse14-05-2007

In April 1 week in El Ksar verbleven,supervakantie! vriendelijk personeel,niet opdringerig,netjes,uitstekende maaltijden waarbij dagelijks vis op menu stond wat in vele hotels vaak uitzonderlijk is. Ga vast en zeker nog terug:absolute aanrader in alle opzichten!!

• 9Bert en Clara12-05-2007

wij zijn geweest van 1 t/m 8 mei 2007. En we hebben het erg mooi gehad. All inclusive is inderdaad erg handig en er werd niet moeilijk gedaan of minder service omdat je all in had. Vooral als je goed contact kreeg met een ober en regelmatig een fooi gaf (veel voor hen, weinig voor ons) had je een mooie tijd. Ober Walid is een erg aardige vent. Kamers waren prima en voorzien van alle gemakken. Mooie en schone zwembaden en strand erg dichtbij. Ideaal de beachbar. Eten was in overvloed en keuze te over. Soms was iets niet helemaal warm meer maar kwestie van opletten als er weer werd neergezet. Animatie was prima geregeld en erg leuk. Wij hadden geboekt via Touroperator en ter plaatse excursies gedaan via hun. De kamelentocht is aan te bevelen evenals de berberdorpen.In het hotel mooie hammam (gratis bij all in) en fitnessmogelijkheden. Korton, alles met elkaar een aanrader.

• 8marina11-05-2007

wij twee vrouwen verbleven in september twee weken in el ksar hebben ook 3 uren op kamer moeten wachten maar waren ook te vroeg aangekomen is niet de fout van hotel maar van het reisbureau verder waren we heel tevreden bediening was wat langzaam maar het was wel ramadam dan is alles anders wel rekening houden dat u niet in europa bent en in een moslimland waar de gebruiken anders zijn eerst informeren of dit land wel iets voor u is kan veel teleurstellingen voorkomen ga deze maand terug naar tunesie en dat deeds voor de zesde keer maar telkens andere plaats zo heb ik bijna alles gezien tozeur en de woestijn zijn aanraders marina

• 9Lynn08-05-2007

Ik vond dit hotel ontzettend leuk ! Kamer met uitzicht op zee en zwembaden met palmbomen, nog mooier dan op het plaatje... Echt prachtig ! En de animatie was ook goed, en de bediening ook, erg vriendelijk allemaal en goeie service ! Ik vind het hotel zeker aan te raden, zou er nog wel een keer naar terug willen !! Kamers ook erg netjes elke dag weer, en vooral dat All Inclusive is erg handig ;) Wij hebben het er erg leuk gehad en gaan er een heel mooi fotoboek van maken !

• 9richard en brigitte07-05-2007

geweldige week gehad in dit hotel wij zijn van 28-4 t/m 5-5 geweest echt tot in de puntjes verzorgt in dit hotel ook de animatie is erg leuk vooral hamiet is geweldig voor de kinderen wordt er van alles geregeld het eten is anders maar wel lekker en de stad sousse is ook leuk om naar toe te gaan om te winkelen

• 9Anneke06-05-2007

Wat een fantastisch hotel! Heel sfeervol, groot, maar door de inrichting in warme kleuren toch heel gezellig. Ligt direct aan mooi zandstrand, mooie zwembaden, heerlijk eten, leuke animatie voor de kinderen, kortom wat wil je nog meer! Voor ons de ideale vakantie!

• 8Etienne julia18-03-2007

van10tot17 03 07met vakantie in karthago El Ksar zeer goed verzorgd mooi hotel lekker eten kamers iedere dag prima in orde dankzij Nashja het poetsmeisje mag ook eens vermeld worden.Enige minpunt het à la carte restaurant.Zeker geen aanrader.

Gereisd in maart 2007

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats