Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 3Leonardo20-08-2007

Nooit meer !!!!!!!! Regelrechte tegenvaller !!!!!! Gasten met kinderen werden op straat gezet wegens het uiten van hun ontevredenheid aan de receptie. Nog nooit meegemaakt!!!!! SCHANDALIG

• 9Suzan15-08-2007

Het is een heel mooi hotel, sjieke uitstraling. Vakantiegangertje, je zegt dat Ben naar nederland komt in september, ik zou er niet 100% vanuit gaan.. Misschien dat je mij een mailtje kunt sturen, dan kunnen we verder praten.

Het hotel is absoluut een aanrader!

• 8Vakantiegangertje15-08-2007

het was een geweldige vakantie voor jong en oud! Ik heb erg gelachen en ben elke avond na 2 uur nog verder gegaan met de jongens van het animatie team! Billyboy (BEN) komt naar nederland in September! Ik heb nog steeds elke dag contact met hem

Eten en drinken goed te doen en moooi strand alles prima in orde kortom HEERLIJKE VAKANTIE!

• 8Wijnings11-07-2007

Wij zijn net terug 10-7 super hotel 2 weken geweest. Animatie geweldig zeker Ben die spreekt redelijk nederlands. vriendelijk personeel het werd nu drukker dus je moest nu echt in de rij gaan staan voor je drinken en in het restaurant voor je eten.Maar dit minpuntje heeft zeker geen afbreuk gedaan op onze vakantie het is een super gezellig hotel wij zijn dik tevreden zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Leuke shows gezelligheid aan het zwembad. Fooi doet ook veel en deze mensen verdienen zo weinig dat ze alles voor je doen voor een paar dinar. Wij zijn er geweest met dochter van 16 en vriendin en hebben super vakantie gehad. Bora Bora discotheek zeker de moeite waard om te gaan kijken. Niet al inclusive zeer prijzig. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd in juli 2007

• 8sophie10-07-2007

alles was gewoonweg suppper, vooral de grootste openlucht discotheek, die was echt uniek !!! de bora bora kussies

Gereisd in juli 2007

• 6Dirk16-06-2007

Ben vorig jaar in juni naar dit hotel geweest. De zwebaden zijn mooi en goed onderhouden.de bediening aan het zwembad is ook goed (lekkere pizza). De bungalows liggen tamelijk afgelegen en de poetsbeurten zijn niet optimaal. Ook oude handdoeken gehad die niet ech fris waren. Het eten was goed maar de bediening in het restaurant en boven in de bar was soms helemaal niet goed. De garçons zijn niet echt vriendelijk. De strandbar vond ik ook niet echt optimaal onderhouden. De animatie was wel goed en die gasten waren vriendelijk. Ik zal er geen tweede keer naar toe gaan.

• 8Gerard13-06-2007

Prima hotel,iets verouderd (1959) maar proper.Lekker smaakvol eten , goede bediening, netjes. Proper strand Toffe vakantie gehad.

• 8willem en afra13-06-2007

zijn vor de derde keer naar el ksar geweest,het was weer een feest. geweldig strand,en eten. de obers en oberin kwamen direct naar ons toe toen ze ons weer zagen. in het kort een fantastische vakantie gehad. nartuurlijk af en toe een fooi geven.

• 10Marielle&Ray11-06-2007

Wij zijn ook van 02/06-09/06 in El Ksar geweest, en hebben een perfecte vakantie gehad! Goed hotel, zeer vriedelijk personeel,goede service, kamers werden elke dag goed schoon gemaakt, inderdaad lekkere harde bedden(wou dat mijn eigen bed zo hard was!). Je hoeft echt niet iedere keer fooi te geven om het personeel te laten rennen!! Met gewoon "Dank je",of op Tunesisch "Sukran" bereik je net zoveel! (Maar dit is voor veel mensen al te veel moeite heb ik gezien!)Vooral de obers Walid en Mohammed zijn toffe gasten! Eten was elke dag gevarieerd, je kan bijna de hele dag door eten! Soms kan het eten minder warm zijn, maarja dat heb je altijd met lopend buffet. Ook buiten het hotel kan je zeer goedkoop eten en drinken.Kortom een zeer geslaagde vakantie gehad, in een super hotel, in een land met een vriendelijk en gastvrije bevolking!! Gaan zeker nog een keer terug, en echt een aanrader!!

• 8fannie10-06-2007

van 2 juni t/m 9 juni 2007 in dit hotel verbleven. Het hotel is sfeervol ingericht een heerlijk strand met elke middag aan het strand ook een buffet. Het eten wordt weinig gevarieerd, is 9 van de 10 keer gewoon koud!! Dit viel erg tegen. Men loopt alleen voor je als je een fooi geeft, anders kun je het schudden. Ik vind dat niet helemaal passen. De kamers zijn redelijk netjes, de bedden zijn erg hard. ik zal hier niet meer terug komen.

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats