Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

634 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Fijne plek... Nachtrust tussen 04u en 09u

Erik.b
17-8-2013

Wij zijn een gezin met 2 kinderen( 11j en 14j) Tijdens de dag alles ok, eten ok , animatie ok... Alles fijn... Tot de avond valt!!! Dit resort heeft echter een openluchtdiscotheek!!! Gevestigd op 100m van de bungalows! Bye bye nachtrust... In normale omstandigheden, enkel open van vr tot zo... Maar dit is blijkbaar een speciale week!! Elke nacht hoor je de playlist van de Dj tot 04u!!! Een echte domper op de vakantie... Meerdere gezinnen zijn reeds hun beklag gaan doen in de hoop dat dit enige vruchten zal afwerpen?? El Ksar heeft een interne disco, waarom deze niet gebruiken...

Zelf met de ramen gesloten, voel je de Drum'n bass in je maag!! Dit is vervolgens geen resort voor families met kinderen, maar meer voor uitgaande jeugd die tot 's morgenvroeg uit de bol willen gaan...

Sluiten die handel " Bora Bora" discotheek!

Voor de rest.. Ok!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

beste hotel die ik ooit had!

shania
9-8-2013

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd Anders in juli 2013

AANRADER! SUPER HOTEL, GEWELDIG ETEN

C
17-7-2013

Wat een GEWELDIG hotel. Het personeel werkt ontzettend hard. In het restaurant is het wel chaotisch, veel drukte en weinig plek. Geef 1 dinar aan de ober en hij regelt de hele vakantie een tafel voor je. Het eten is helemaal SUPER. Eind juni was het nog lekker rustig bij het hotel, strand en zwembad. Later in het seizoen is het erg druk. Om 06:00 uur zijn alle plaatsen al bezet. Er zijn weinig Nederlands in het hotel. Veel Duitsers, Polen, Russen en Engelsen. Het is meer een familiehotel(met kinderen) weinig jonge koppels. De ligging is ideaal aan het strand, maar niet heel dicht bij het centum. Dit is nog ongeveer 30-40 minuten lopen. In Sousse zijn leuke winkeltjes, maar hier zijn ze wel opdringerig en verkopen voor veel te hoge prijzen. Port el Kantaoui daarentegen is een geweldig plaatsje om naar toe te gaan. De 2-daagse saharatocht is aan te raden als je iets van Tunesië wil zien! De excursies die ze bij het strand/zwembad verkopen zijn aan te raden en volgens ons betrouwbaar!

D-reizen

Super vakantie en super hotel!

Wendy
15-7-2013

Wij zijn 12 dagen naar Tunesië geweest. Het hotel was super! onze eerste keer naar Tunesië. Personeel was wel vriendelijke alleen sommige konden nog wel iets aardiger, maar verder was het goed. Eten was heerlijk! genoeg keuze. Ligging was ook prima, paar keer samen over de boulevard gelopen en dat was heel leuk. Privé strand was echt super fijn! zonder een man daar fooi te geven toch nog echt elke dag een eigen ligbed. Wij hadden een bungalow en dat was ook prima en zag er netjes uit. Hotel is zeker aan te raden!! in het centrum zijn de mensen opdringerig en dat vond ik best irritant, maar ik zou zeker weer terug willen gaan. Prijs was goed te doen en het is zeker waard om je geld hieraan te besteden. Dus het was echt een top vakantie!!

Erg leuke vakantie

Lori
5-7-2013

Door de lange oprit geen last van verkeer. Prive strand dus ruimte zat, als je komt aanlopen komt de beheerder al naar je toe en vraagt hoeveel stoeltjes je wilt hebben. Verkopers mogen ook niet bij je komen dus lekker rustig! Op straat en in de stadjes alle contact vermijden. Iedereen probeert je van alles aan te smeren. Treintje naar Port el kantaoui is ideaal. Kost weinig en als je vraagt of ze je halverwege eruit kunnen laten is dat mogelijk. (Route gaat langs het hotel dus je kan (als je het vraagt) voor de deur uit stappen. Eten: Vooral 's ochtends is het heerlijk! Pannenkoeken kun je laten bakken, allerlei verse broodjes die voor je neus uit de oven komen. om de avond een diner met thema (Tunesisch, Italiaans, Mediteraans, Gala, regionaal etc.etc.) Vooral Tunesisch was erg lekker. Het zag er niet lekker uit maar het was heerlijk! Elke middag en avond kan je pizza laten bakken ook echt een aanrader! Je kan zovaak als je wil een fles water halen aan de bar, ideaal!

Gereisd Met partner in april 2013

Goed gezellig Hotel!

Luciënne en Hans
26-6-2013

Voor de 2 e keer in Hotel El Ksar! In 2008 en nu in 2013. Ze zijn zeker mee gegaan met de tijd, want nu hadden we ijskast, kluisje en Wifi op de kamer. Wij hebben nog nooit mensen zo hard zien werken als deze Tunesische mensen van Hotel El Ksar! Super vriendelijk als je er zelf ook voor open staat! Een fooitje voor de strandmannen doet wonderen, iedere dag hadden wij (4 personen) een ligbad met parasol! Compliment voor de obers, koks, medewerkers restaurant ..... door 3x per dag zo vlot en snel al die tafeltjes weer schoon te krijgen. Eten is goed en echt voor iedereen zit er wel iets bij. De thema avonden waren echt klasse! Animatieteam heel gedreven en een stel leuke en aardige jongelui. En wat men al schrijft, wil je er niet aan mee doen kan dat ook. Cabaretavond gemaakt door animatieteam voor de gasten zat heel goed in elkaar en Beachparty met vuur en Senegalse Bongospelers was gezellig! Kamers schoon en worden goed schoongemaakt. Tuin Hotel prachtig en zeker ook de entree Hotel!

Prijs/kwaliteit meer als waard

SJCDPA
22-6-2013

Super gezellig hotel. Nieuwe gerenoveerde kamers. Prijs kwaliteit dubbel waard. Vriendelijk personeel en natuurlijk fooitje doet wat maar ligt zelf ook aan het respect wat je zelf geeft. Eten voldoende keuze ontbijt en middag en avondeten zit altijd wat bij wat je lust. Daarnaast heb je de snackbar kun je aan strand eten en om 4 uur smiddags ook nog eens caketijd. Wij waren hier voor de 8ste keer en vrienden van ons dit jaar meegegaan voor de 1ste maal en vonden het ook goed. Service een 9 natuurlijk door een fooitje maar daar staat dit land bekend om. Snap niet dat mensen klagen weten ze de prijs niet te waarderen voor dit hotel. Voor ons blijft het een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

F en m
6-6-2013

Hotel heeft een mooie ligging! Strand is heerlijk en ook het zwembad is mooi en schoon! Wij hadden een kamer met zeezicht en was gerenoveerd,deze was erg netjes! Buffet savonds is soms een chaos maar wat je vraagt krijg je. Als je je er niet al te druk om maakt heb je er geen last van.

Gereisd Met vrienden in Sat May 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4 sterren waard, oude kamers, eten kan beter.

Schatteman Lieve
5-6-2013

Vlees was ofwel droog, verbrand of alleen vet, pasta en pizza was lekker. De borden waren niet altijd proper. In de bar deed men water bij de cola, zelf gezien .Als men geen fooi gaf waren ze niet vriendelijk, Dit was ons eerste keer in Tunesië maar waarschijnlijk de laatste keer.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Top vakantie gehad

Vos
5-6-2013

Super vakantie gehad, wij hadden wat vooroordelen over Tunesie, en het is ons allemaal ontzettend mee gevallen. Hotel is netjes, schoon en de mensen zijn echt vriendelijk. TIP: vraag naar een nieuwe kamer,kamers waren super mooi (net vernieuwd) en super schoon..geen beestje gezien! en elke dag goed schoon en nieuwe handoeken. Eten was prima, variatie en ja ze hebben niet altijd wat je thuis maakt!!!. Iedere dag verse broodjes en croissants, gebakken eitje, Verse pizza's en pasta's vers fruit en lekkere salades, ach voor ieder wel iets te eten..het was in ieder geval zeer hygiënisch. Animatie is leuk, heerlijk strand goede bedjes..jammer dat je er om 6.30 al uit moest om een bedje te reserveren. Verder top vakantie gehad wij gaan nog een x terug. prima prijs kwaliteit...ik zeg fijne vakantie in El ksar

Gereisd Met vrienden in mei 2013

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.