Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 6Marc 23-06-2014

Geen aanrader!

We zijn mede gebaseerd op de lovende recensies op zoover naar dit hotel gegaan. Allereerst het was geen slecht hotel. De ligging is inderdaad heel mooi, hotel, strand, tuin alles ziet er prima uit. Maar wat ons tegen is gevallen is het personeel dit is absoluut niet gastvrij! Fooi geven helpt hierbij helaas niets.

Verder vallen de lange rijen bij het eten en bij de bars ook erg tegen hoewel het eten niet slecht is eet je dit meestal lauw of koud als je tenminste bestek van de ober krijgt. (zelf pakken wordt niet gewaardeerd) Snap daarom ook helemaal niets van dit hotel als “recommended 2014” is aangeven door zoover. Als je nog moet dit jaar en je kunt nog omboeken dan zou ik dit gelijk doen en anders succes en sterkte!

• 3Ita22-06-2014

Dit hotel Nooit Meer

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Anders

• 8Karen10-02-2014

Leuk hotel

Ik ben hier al verschillende keren geweest en ik kom zeker nog eens terug. Proper hotel met goede bediening en lekker eten.

Met vrienden

• 8Fenand Vancayseele23-01-2014

Goed voor één keer

Ik had er meer van verwacht.We zijn er 2 weken verbleven.Heel mooi hotel.Heel proper en goed onderhouden.Wat de keuken betreft was het eten naar de lauwe kant,er stond een microgolf oven en dan kon je het bediend anders niet.Enkel de duitse tourisren waren op handen gedregen.verwarmen.Dat kan niet.Wanneer je dagelijks een fooi gaf was je goed De receptie was wel vriendelijk.Het kamermeisje deed goed haar werk. Savonds was er geen annimatie en dat vonden wij flauw.Was dit nu omdat het winter periode was dat weten wij niet.Ik denk niet dat wij ooit zullen terugkeren.

• 7chris21-10-2013

Veel voor weinig geld

Titel zegt het al, wij boekten dit hotel last minute en die prijs was het zeker waard, een Euro aan de obers doet wonderen :-)

• 4deschepper mia29-09-2013

1ste maar laatste keer

1 Grote ontgoocheling! Dit hotel is zeker niet geschikt voor mensen die een rustige vakantie willen zonder stress. Iedere dag ontbrak er wel iets aan de all inn formule. Vandaag geen wijn in het restaurant, morgen geen bier in de bars, een andere dag geen water te krijgen. Alles wat in de brochures wordt getoond is nep. Het is er één vuile boel. Het eten trekt nergens op en is meestal lauw tot koud. De bungalows zijn oud en versleten, niet het miste comfort en zeer ver afgelegen van het hoofdgebouw. Het personeel is vriendelijk als je ze dagelijks een fooi geeft, anders bewegen ze niet. De verantwoordelijke voor de klantenrelatie lacht je klachten gewoon weg. Nooit meer! Als je echt naar Tunesie wilt, neem dan zeker een 5 sterren of meer hotel en informeer je heel goed op voorhand, anders ben je je geld kwijt voor niets. Dit hotel verdient amper 3 sterren en is geschikt voor de uitgaande russen die er in overvloed rond zwijmelen en de boel verzieken.

Met vrienden

• 9A.Dix28-09-2013

Geweldig

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Anders

• 8Van de Wiele Dina25-09-2013

goed hotel

Alles heel goed behalve het eten kon voor ons wat beter. Zeker genoeg keuze maar nogal veel Tunesische gerechten. Eén groot minpunt zijn de weinige bedjes aan zwemkom en zee. Zonder fooi geraak je nooit aan een bedje op het strand. De strandman houdt de bedjes vrij voor anderen.die hebben betaald ook al sta jij voor 6u op het srand. Vind ik niet kunnen. Dit is de eerste maal dat we dit meemaken. Ook 2 X onze handdoek weggenomen omdat we iets te lang afwezig waren op onze zetel. Het is een zeer mooi, groot hotel dus vind ik wel dat je van dit alles mag genieten.en je niet verplicht bent een ganse dag op uw zetel te liggen. Voor de rest een hele mooie vakantie gehad !

• 8Katleen07-09-2013

Mooie bungalows, prijs-kwaliteit

Mooi resort. Verschillende zwembaden en proper !! Mits het toesteken van een paar dinar, zorgt het kamermeisje steeds voor een nieuwe verassing in de kamer. Onze 5 jarige vond de handdoek in een zwaan geplooid geweldig ! Was onze eerste keer in Tunesië, is meegevallen, was erg warm en superleuke vakantie voor ons gezin. Wij gaan wel telkens naar ander landen en andere hotels. Toch is dit een 8 om aan te raden.

Met jonge kinderen

• 2evy07-09-2013

Nooit meer!

Eten rot slecht! Buffet elke dag hetzelfde, rijst, gebakken aardappelen, vis, en spinazie. Kamers zeer klein. Personeel absoluut niet vriendelijk of behulpzaam. Onze kinderen van 3 en 4 konden in onze 'familiekamers slapen" bedjes waar deze 2 kleutertjes in moesten slapen waren babybedjes..kids konden er zelfs niet in en hebben heel de vakantie in ons bed moeten slapen. Weg nachtrust. Minibar op de kamer was een gewone lege oude vuile frigo dewelke ze kwamen plaatsen. En je kreeg slechts 1 fles water per week voor deze minibars. Extra flessen was bijbetalen.

Met jonge kinderen

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats