Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 9lien peleman08-09-2014

Bangelijk goed hotel!

*super belgium favourite (Aslan) deed zijn werk uitstekend was er altijd bij voor de gezeligheid en niet alleen overdag maar ook de gezelige avonden! *een heel leuk animatie team! *goede bediening en vriendelijk personeel (een fooitje doet wel veel in dit land, normaal als je weet wat ze maar verdienen!) *het eten is natuurlijk niet wat wij gewoon zijn maar het was lekker & heel variabel.. *proppere zwembaden *zeer proppere kamers *het hotel licht heel mooi gelegen (tusssen port el kantabi en de medina) *hier en daar zie je veel vuilnis liggen tussen de bossen maar dat zijn dingen waar je de ogen voor moet sluiten . *soms is de plaatselijke bevolking heel opdringerig (gewoon nee zeggen en door gaan zo laten ze je ook weer met rust)

kort om wij hebben een echte Top vakantie achter de rug ! bedankt aan onze beste belgian favourite Aslan! aan het personeel die ons in de watten legde het tof animatieteam en ook de kamermeisjes die ons steeds opnieuw veraste!

Echt een aanrader!

• 7mevrouw Meershoek12-07-2014

Redelijk hotel, onvriendelijk personeel

Geweest met dochter van 19. Aankomst 's nachts konden we nog wat te eten halen in het restaurant. Stonden echter wat resten van het avondeten. Uitgedroogd en koud. Eten vaak lauw, kip totaal uitgedroogd. Personeel over het algemeen onvriendelijk (Ramadan net begonnen). De receptie totaal niet klantvriendelijk. Je voelt je niet welkom in dit hotel. Kamer redelijk. Bedden hard, meestal in het buitenland. Wel goed schoon. Ligging mooi, heerlijke temperatuur door zeewind. Met de taxi goedkoop overal naartoe. Wel van tevoren een prijs afspreken. En je moet er wel tegen kunnen dat je bij elke stap wordt aangesproken in de stad. Toeristen worden erg belaagd, bijna op het agressieve af. Daarom na een paar uitstapjes op het resort gebleven Wij gaan daarom niet nogmaals naar Tunesië.

Met oudere kinderen

• 5carla30-06-2014

Nooit meer, eerste maar laatste keer!

Wij werden zeer onvriendelijk ontvangen en in een aangrenzende "bungalow" gedumpt. Niets werkte correct, airco kapot, TV geen knoppen, lege minibar was aan de buiten- en binnenkant even WARM, douchekop hing te bungelen en de electriciteit viel ook nog eens een keer uit. Er werd slecht schoongemaakt en het eten was niet alleen lauw maar zeer slecht van kwaliteit. Na diverse keren klagen kregen wij uiteindelijk een redelijke hotelkamer met goed uitzicht. Voor ons nooit meer.

• 9Marga Petstra30-06-2014

Heerlijke vakantie gehad!

Heel behulpzaam personeel. Lekker eten met veel keuze, prachtig schoon strand een mooie groene tuin. Bijna onzichtbare bewaking. Airco op de kamer met kluis en zeezicht. Wij vonden het geweldig.

• 5van dijk30-06-2014

dit nooit meer

gastvrijheid ver te zoeken bij het personeel. Animatieteam is daarin tegen wel erg vriendelijk en maakt het leuk voor jong en oud.

Eten was niet veel goeds, lauw en elke dag hetzelfde.

Wij zijn met onze dochter van 20 maanden gegaan, zij heeft zich prima vermaakt in het zwembad, op het strand waaide het elke dag te hard.

babybedje is niet volgens de europeesche normen, afstand tussen de spijlen veel te breed waardoor zij constant vast kwam te zitten met armen en benen.

Zowel ik als mijn man 2 a 3 dagen last van buikloop gehad, waarschijnlijk door het eten denk ik.

Ligging in sousse is afgelegen, middagje port el kantoui is aan te raden.

Al met al leuke vakantie gehad maar wij geen zeker niet terug naar dit hotel, als je de turkse of egyptische 4 sterren hotel gewend bent dan schrik je hiervan, het is meer een 2+ /3 sterren hotel.

Met jonge kinderen

• 4Martijn30-06-2014

Doe het niet!

Het begon al op dag van aankomst, we werden als vuil behandeld door de receptie. Je werd niet eens vriendelijk verwelkomd. Op de kamer geen enkele informatie over het hotel en de tijden, wat je normaal wel in andere hotels tegen komt. +punten: Hotel was okay en ligt direct aan het strand. Zwembaden zijn prima daar hebben veel gebruik van gemaakt. De tuin tussen zwembaden en strand was mooi Kamer was gedateerd, maar je had wel alles; Bed, tv, badkamer met bad/douche, toilet en safe die je gratis kan gebruiken.

-punten: Schoonmaken kamer was slecht je voelde dat de vloer nog zanderig was. Personeel van het hotel was onvriendelijk en zelfs een glimlach kon er niet van af. Het ergste was het eten: Het had geen smaak alles smaakte het zelfde en was steeds het zelfde kip, vis, pasta. Zelfs de sla smaakte vreselijk. En het warme buffet was koud voordat je begon te eten. Zelfs een dakloze zal zijn neus voor ophalen Wij zijn buiten het resort gaan eten en dat smaakte goed en was warm.

• 5Mulders29-06-2014

Nooit meer

In plaats van kamer in hotel kregen wij achteraf een appartement waarvan airco lekte bij de elektra na melding word er niets aan gedaan Balie personeel zeer onvriendelijk Hele lange rijen om wat eten te krijgen en altijd koud en elke dag hetzelfde en erg onvriendelijk personeel ook fooi hielp niets Schoonmaken kennen ze ook niet je kreeg alleen schone handdoeken en dat was het Wat voor ons het nog een klein beetje kon doen was het zwembad en het strand Heb zelf allemaal uitslag op benen waarvan weet ik nog niet meer kreeg het in dit hotel Was voor mij 2e keer Tunesië maar hier nooit meer was ook net of je in een achter buurt zat

• 3chris25-06-2014

wat een slecht begin voor een vakantie periode

in een paar steek woorden een beoordeling 1 receptie personeel bar en bar slecht en sjagerijnig 2 eten elke dag het zelfde voedsel ander naampje bestaande uit droge kip sla en tot snot gekookte aardappels 3 kapotte airco die niet werd gemaakt frans balkon inplaats van een normaal zit balkon keiharde gevangenis bedjes
    4 lig je aan het zwembad smiddags bedenken de schilders goh laten we alles rond het bad gaan verven lampen die spontaan in brand vliegen boven je hoofd 5 laat je in de dorpjes ernaast niet aanspreken want ze zijn allemaal koks van het hotel en maken je daarna geld afhandig

al met al een "top"vakantie nooit meer

• 4Steijvers24-06-2014

Dit nooit meer !

Prachtig gelegen maar dat is alles, staat bij het eten in ellenlange rijen , alle dagen kip,-pasta en salade's, de rest van het eten( je weet vaak niet wat het is ) is of lauw en erg smaakloos, en hou er rekening mee OP is OP. Het is ook erg vuil, alles wordt merendeel met de blote handen gepakt om een maaltijd te bereiden. Servies vaak niet schoon . De kamers zijn sober en niet echt schoon, de manager heeft er een dagtaak aan om overboekingen van kamers te regelen iedere dag weer, want ze duwen je gewoon in een kamer zonder balkon, je hebt nog geen stoel om op te zitten, en als je dat gaat melden duurt het bijna een dag voor je een andere kamer hebt, de schoonmaakster verrast je wel met een extra bezoek iedere dag, zonder te kloppen staat ze ineens in je kamer, dus je hebt kans dat als je in de douche staat of je aan het omkleden bent ze ineens voor je staat. De limonade -cola etc. word geschonken in wijnglaasjes. Het meeste personeel is erg onvriendelijk, zelfs een fooi helpt niet.

• 5Iris24-06-2014

Wat een tegenvaller

Wij boekten dit hotel met een aanbieding, dat was maar goed ook. Opzich een net hotel, schone kamers, schoon zwembad en mooi strand. Maar onvriendelijk personeel en het eten was helemaal erg. Elke dag hetzelfde, pasta of droge kip. Aan beide geen smaak. Je hebt wel recht bij je all inclusive op 1 keer à la carte te dineren. Dat is helemaal verschrikkelijk!!!! Onvriendelijk en het eten was goed voor de katten die er lopen. Te vies voor woorden. Als je mazzel had kreeg je iets drinken erbij en van de fooi worden ze ook niet echt beweeglijker. Animatie was wel leuk zowel voor kinderen als voor volwassenen. 'S avonds was het wel stil, weinig tot niks te doen. We hadden mazzel dat het voetbal bezig was. Geen tweede keer voor ons.

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats