Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 2018
    7Malinka05-07-2018

Redelijk voor een korte vakantie.

De kamers waren prima, wel met zeezicht boeken! De ligging is uitstekend, pal aan het strand en dichtbij de medina. Strandwacht Amer zorgt dat iedereen een goede stoel heeft en maakt een praatje. Het strand is prachtig en geschikt voor een mooie lange wandeling. De drankjes worden tot je strandstoel geserveerd, erg luxe dus. Animatie is prima en alles gebeurt bij het zwembad dus op het strand kun je genieten van de rust. Jammer dat het restaurant werkelijk een ramp is. Dat is wel iets van de laatste tijd, heb ik me laten vertellen. Het eten is niet goed en service nog slechter. Eerst moet je vechten om een plek, om vervolgens een kwartier te moeten wachten op je bestek. Met als resultaat dat het eten koud is en honger over is. Heb inmiddels 6 hotels in Tunesië gehad, maar dit is niet mijn favoriete plek.

• Oude reviews

8Tom Remy15-09-2014

Fijn hotel met top begeleiding van social host!

• Algemene indruk: geslaagd, goed gelegen, vriendelijk en hulpzaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker ook kindvriendelijk -Vooral geamuseerd door de aanwezigheid van de touroperator social host Aslan die me de weg toonde in Sousse, port el khantaoui en de beste lokale plekjes voor eten en drinken

• 7H. Hereda27-05-2013

Goed voor zijn prijs... Maar

Groot complex. Receptie, bar en restaurant onvriendelijk. The only very friendly man was at second pool, Nizar. Keuken eenzijdig, en totale chaos bij maaltijden, ontbreekt aan goed manament. Heb nieuwe kamer gekregen na klacht bij LTI, hoofdbedrijf. Een goede drie-sterren, maar gelukig was er de zon. Animatie veel te luid aan eerste zwembad. Er is wifi op bijna alle kamers. Kom nog terug als de chaos in resto is opgelost, en personeel vriendelijker.

• 2ann11-07-2009

Bijv. "Wat een topper" "

ann en stef als wij toekwamen moeten wij 4 uur wachten op onze kamer dat was minder kammer waren goed best dat we in hotel waren anders met disco moest je niet slapen personeel vriendelijk het eten was ook goed maar pas op als je met je dochter alleen op stap ga .gelukkig hebben wij iemand leren kennen tatoe man heeft de rest van de reis mee geweest op stap anders geen rust met mij dochter

• 7tom27-06-2008

hotel was goed, echter de service liet de wensen na, indien je geen fooi gaf zeker aan het klein zwembad (dragut) werd je echt vies bekeken, ik snapte dit niet echt? In sousse wordt je ook constant lastig gevallen voor te kopen (was wel irritant.).Wat het eten en de kamers betrof was heel goed, niets op aan te merken. De mensen die een fooi verdiende (kamermeisjes) heb ik dan ook iets gegeven. Klantvriedelijkheid kennen ze daar blijkbaar niet en daar is nog werk aan de winkel. Ook in het fitnesscenter werkt geen enkel toestel enkel de fietsen.

• 9Isabelle Saint-Georges02-08-2007

meevaller, lekker eten, vriendelijke service. Als we een minpunt mogen omschrijven is het de onvriendelijke service aan het zwembad. Zetels werden door eigen personeel voorbehouden voor personen die zij kenden. In het weekend veel volk van het eigen land. Voor de rest alleen positieve dingen, zeer goede ligging. Alle andere personeel, inclus balie en animatie, zeer vriendelijk. Ook zonder dinar, maar met net dat ietsje meer

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats