Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°26°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

233 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Redelijk voor een korte vakantie.

Malinka
5-7-2018

De kamers waren prima, wel met zeezicht boeken! De ligging is uitstekend, pal aan het strand en dichtbij de medina. Strandwacht Amer zorgt dat iedereen een goede stoel heeft en maakt een praatje. Het strand is prachtig en geschikt voor een mooie lange wandeling. De drankjes worden tot je strandstoel geserveerd, erg luxe dus. Animatie is prima en alles gebeurt bij het zwembad dus op het strand kun je genieten van de rust. Jammer dat het restaurant werkelijk een ramp is. Dat is wel iets van de laatste tijd, heb ik me laten vertellen. Het eten is niet goed en service nog slechter. Eerst moet je vechten om een plek, om vervolgens een kwartier te moeten wachten op je bestek. Met als resultaat dat het eten koud is en honger over is. Heb inmiddels 6 hotels in Tunesië gehad, maar dit is niet mijn favoriete plek.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Nooit meer !

Reda
23-10-2014

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd Anders in oktober 2014

Fijn hotel met top begeleiding van social host!

Tom Remy
15-9-2014
  • Algemene indruk: geslaagd, goed gelegen, vriendelijk en hulpzaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker ook kindvriendelijk -Vooral geamuseerd door de aanwezigheid van de touroperator social host Aslan die me de weg toonde in Sousse, port el khantaoui en de beste lokale plekjes voor eten en drinken
Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

Dit hotel Nooit Meer

Ita
22-6-2014

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Gereisd Anders in juni 2014

Geweldig

A.Dix
28-9-2013

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Gereisd Anders in september 2013

beste hotel die ik ooit had!

shania
9-8-2013

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd Anders in juli 2013

Goed voor zijn prijs... Maar

H. Hereda
27-5-2013

Groot complex. Receptie, bar en restaurant onvriendelijk. The only very friendly man was at second pool, Nizar. Keuken eenzijdig, en totale chaos bij maaltijden, ontbreekt aan goed manament. Heb nieuwe kamer gekregen na klacht bij LTI, hoofdbedrijf. Een goede drie-sterren, maar gelukig was er de zon. Animatie veel te luid aan eerste zwembad. Er is wifi op bijna alle kamers. Kom nog terug als de chaos in resto is opgelost, en personeel vriendelijker.

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

Boek zeker geen promokamer

Desmet
31-8-2009

Dit hotel is zeker niet geschikt om met kleine kinderen te gaan. Bijna onmogelijk om met een buggy te wandelen. Als het restaurant gesloten is kan de lift, om naar het zwembad te gaan, niet meer gebruikt worden, dus vele vele trappen. Eten was gewoon. Personeel onvriendelijk. Port el kantaoui is een aanrader.

Gereisd Anders in Mon Aug 31 2009 15:35:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijv. "Wat een topper" "

ann
11-7-2009

ann en stef als wij toekwamen moeten wij 4 uur wachten op onze kamer dat was minder kammer waren goed best dat we in hotel waren anders met disco moest je niet slapen personeel vriendelijk het eten was ook goed maar pas op als je met je dochter alleen op stap ga .gelukkig hebben wij iemand leren kennen tatoe man heeft de rest van de reis mee geweest op stap anders geen rust met mij dochter

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Goed hotel voor eenmalig verblijf.

Antoon, Pierre
6-6-2009

Proper, maar heel oud hotel dat dringend aan gerenoveerd toe is. Vloerbekleding in de gangen waren vies. Het kamermeubilair verouderd. Personeel was niet echt vriendelijk, de obers zorgen extra goed voor je met wat fooi . Eten was niet voldoende aangepast aan de Europese hotelgasten. Het eten was voldoende, warm en afwisselend. Na een week wordt het echter eentonig, maar zeker niet klagen het was lekker, vooral de nagerechten. De bomen rond het zwembad belemmeren het uitzicht en zijn volgens mij nutteloos. Wil je echt nachtrust dan ben je aan het verkeerde adres. Muziek dreunt tot laat in de nacht. Het stand is prachtig en je kan genieten van de rust, alleen de vervelende verkopers vallen u lastig. Ook aan het kleine zwembad was het rustig vertoeven. Al bij al we hebben van een goede vakantie genoten. Teruggaan zien we echter toch niet echt zitten.

Gereisd Anders in Sat Jun 06 2009 11:12:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.