Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°24°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Nooit meer !

Reda
23-10-2014

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd Anders in oktober 2014

Teleurstellend

Gwendolyn De Coninck
9-9-2014

mooi en groot hotel. Wel al wat verouderd en hier en daar mag je toch niet al te goed kijken. De gerenoveerde kamers waren wel in orde. Mooie zwembaden, alleen jammer dat ze heel vlug in de schaduw liggen. Je moet er ook verplicht om 18u uit. Het eten in het hotel is aan de mindere kant. Wat men serveert is wel lekker, maar meestal lauw of koud. Elke dag pasta op tunezische wijze... Gepaneerd of gefrituurd. Het ontbijt trekt op niks. Het laat ontbijt bestaat uit cake... Enorm veel lawaai. In de zomermaanden is er een openluchtdiscotheek. Muziek tot 4u en vanaf 10u terug animatie. Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Een zeer beperkte keuze van drank wat de all inn betreft. Er is een bar in het hotel dat je nog moet betalen ook! We hadden wel een zeer toffe reisleider van touroperator. Aslan, is zeer begaan met "zijn belgen". Hij nodigde iedereen uit voor een aperitief en gingen samen eten. Hij is zeer vriendelijk en er is hem niks te veel. Top kereltje! ;-)

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Dit hotel Nooit Meer

Ita
22-6-2014

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Gereisd Anders in juni 2014

Leuk hotel

Karen
10-2-2014

Ik ben hier al verschillende keren geweest en ik kom zeker nog eens terug. Proper hotel met goede bediening en lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1ste maar laatste keer

deschepper mia
29-9-2013

1 Grote ontgoocheling! Dit hotel is zeker niet geschikt voor mensen die een rustige vakantie willen zonder stress. Iedere dag ontbrak er wel iets aan de all inn formule. Vandaag geen wijn in het restaurant, morgen geen bier in de bars, een andere dag geen water te krijgen. Alles wat in de brochures wordt getoond is nep. Het is er één vuile boel. Het eten trekt nergens op en is meestal lauw tot koud. De bungalows zijn oud en versleten, niet het miste comfort en zeer ver afgelegen van het hoofdgebouw. Het personeel is vriendelijk als je ze dagelijks een fooi geeft, anders bewegen ze niet. De verantwoordelijke voor de klantenrelatie lacht je klachten gewoon weg. Nooit meer! Als je echt naar Tunesie wilt, neem dan zeker een 5 sterren of meer hotel en informeer je heel goed op voorhand, anders ben je je geld kwijt voor niets. Dit hotel verdient amper 3 sterren en is geschikt voor de uitgaande russen die er in overvloed rond zwijmelen en de boel verzieken.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

A.Dix
28-9-2013

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Gereisd Anders in september 2013

beste hotel die ik ooit had!

shania
9-8-2013

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd Anders in juli 2013

Prijs/kwaliteit meer als waard

SJCDPA
22-6-2013

Super gezellig hotel. Nieuwe gerenoveerde kamers. Prijs kwaliteit dubbel waard. Vriendelijk personeel en natuurlijk fooitje doet wat maar ligt zelf ook aan het respect wat je zelf geeft. Eten voldoende keuze ontbijt en middag en avondeten zit altijd wat bij wat je lust. Daarnaast heb je de snackbar kun je aan strand eten en om 4 uur smiddags ook nog eens caketijd. Wij waren hier voor de 8ste keer en vrienden van ons dit jaar meegegaan voor de 1ste maal en vonden het ook goed. Service een 9 natuurlijk door een fooitje maar daar staat dit land bekend om. Snap niet dat mensen klagen weten ze de prijs niet te waarderen voor dit hotel. Voor ons blijft het een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

F en m
6-6-2013

Hotel heeft een mooie ligging! Strand is heerlijk en ook het zwembad is mooi en schoon! Wij hadden een kamer met zeezicht en was gerenoveerd,deze was erg netjes! Buffet savonds is soms een chaos maar wat je vraagt krijg je. Als je je er niet al te druk om maakt heb je er geen last van.

Gereisd Met vrienden in Sat May 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4 sterren waard, oude kamers, eten kan beter.

Schatteman Lieve
5-6-2013

Vlees was ofwel droog, verbrand of alleen vet, pasta en pizza was lekker. De borden waren niet altijd proper. In de bar deed men water bij de cola, zelf gezien .Als men geen fooi gaf waren ze niet vriendelijk, Dit was ons eerste keer in Tunesië maar waarschijnlijk de laatste keer.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.