Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°23°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Nooit meer !

Reda
23-10-2014

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd Anders in oktober 2014

dit nooit meer

van dijk
30-6-2014

gastvrijheid ver te zoeken bij het personeel. Animatieteam is daarin tegen wel erg vriendelijk en maakt het leuk voor jong en oud.

Eten was niet veel goeds, lauw en elke dag hetzelfde.

Wij zijn met onze dochter van 20 maanden gegaan, zij heeft zich prima vermaakt in het zwembad, op het strand waaide het elke dag te hard.

babybedje is niet volgens de europeesche normen, afstand tussen de spijlen veel te breed waardoor zij constant vast kwam te zitten met armen en benen.

Zowel ik als mijn man 2 a 3 dagen last van buikloop gehad, waarschijnlijk door het eten denk ik.

Ligging in sousse is afgelegen, middagje port el kantoui is aan te raden.

Al met al leuke vakantie gehad maar wij geen zeker niet terug naar dit hotel, als je de turkse of egyptische 4 sterren hotel gewend bent dan schrik je hiervan, het is meer een 2+ /3 sterren hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Dit hotel Nooit Meer

Ita
22-6-2014

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Gereisd Anders in juni 2014

Geweldig

A.Dix
28-9-2013

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Gereisd Anders in september 2013

Mooie bungalows, prijs-kwaliteit

Katleen
7-9-2013

Mooi resort. Verschillende zwembaden en proper !! Mits het toesteken van een paar dinar, zorgt het kamermeisje steeds voor een nieuwe verassing in de kamer. Onze 5 jarige vond de handdoek in een zwaan geplooid geweldig ! Was onze eerste keer in Tunesië, is meegevallen, was erg warm en superleuke vakantie voor ons gezin. Wij gaan wel telkens naar ander landen en andere hotels. Toch is dit een 8 om aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

evy
7-9-2013

Eten rot slecht! Buffet elke dag hetzelfde, rijst, gebakken aardappelen, vis, en spinazie. Kamers zeer klein. Personeel absoluut niet vriendelijk of behulpzaam. Onze kinderen van 3 en 4 konden in onze 'familiekamers slapen" bedjes waar deze 2 kleutertjes in moesten slapen waren babybedjes..kids konden er zelfs niet in en hebben heel de vakantie in ons bed moeten slapen. Weg nachtrust. Minibar op de kamer was een gewone lege oude vuile frigo dewelke ze kwamen plaatsen. En je kreeg slechts 1 fles water per week voor deze minibars. Extra flessen was bijbetalen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Fijne plek... Nachtrust tussen 04u en 09u

Erik.b
17-8-2013

Wij zijn een gezin met 2 kinderen( 11j en 14j) Tijdens de dag alles ok, eten ok , animatie ok... Alles fijn... Tot de avond valt!!! Dit resort heeft echter een openluchtdiscotheek!!! Gevestigd op 100m van de bungalows! Bye bye nachtrust... In normale omstandigheden, enkel open van vr tot zo... Maar dit is blijkbaar een speciale week!! Elke nacht hoor je de playlist van de Dj tot 04u!!! Een echte domper op de vakantie... Meerdere gezinnen zijn reeds hun beklag gaan doen in de hoop dat dit enige vruchten zal afwerpen?? El Ksar heeft een interne disco, waarom deze niet gebruiken...

Zelf met de ramen gesloten, voel je de Drum'n bass in je maag!! Dit is vervolgens geen resort voor families met kinderen, maar meer voor uitgaande jeugd die tot 's morgenvroeg uit de bol willen gaan...

Sluiten die handel " Bora Bora" discotheek!

Voor de rest.. Ok!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

beste hotel die ik ooit had!

shania
9-8-2013

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd Anders in juli 2013

slecht

Hama
11-8-2012

hotel is mooi en eten is varken eten drank goed voor diaree service zero onvrindlijk mens

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prima hotel voor de juiste prijs

insiders13
8-5-2012

We zijn al 3 keer hier geweest en het is een prima hotel. Tuurlijk lopen de mensen harder voor een centje maar dat hoeft echt niet zoveel te zijn. Gaven meestal 1 dinar per keer (0,50 eurocent). De laatste keer dat we er waren was het restaurant bij het strand onder constructie. Dat was wel jammer want je moest wat verder lopen voor drinken of de ober roepen om het te halen. Obers kwamen geregelt langs op het strand.. Waren veel oostblokkers en russen maar we hebben er absoluut geen last van gehad! Het hotel is wat duurder dus trekt misschien de wat nettere mensen aan. Ga er gerust volgend jaar weer heen. Als je al eens in Tunesie bent geweest ga je met de bus langs andere hotels dan zie je dat el ksar erg groen in de omgeving heeft en de mooiste oprijlaan heeft van de hotels in sousse. S'avonds branden er 2 fakkels bij de ingang. Er werd deze maand gewerkt aan een boomklim park langs de oprijlaan, die aangelegd werd door fransen. Ben super benieuwd!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.