Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalassosterstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Sousse

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 5Reda23-10-2014

Nooit meer !

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd in oktober 2014

• 8Jensy23-09-2014

een toffe bestemming

sedert sinds 5 jaar trouwe gast prijs kwaliteit een goed hotel dit jaar eerste keer met touroperator, waar we werden opgevangen door een touroperator host die er steeds een gezellige avond van maakte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7mevrouw Meershoek12-07-2014

Redelijk hotel, onvriendelijk personeel

Geweest met dochter van 19. Aankomst 's nachts konden we nog wat te eten halen in het restaurant. Stonden echter wat resten van het avondeten. Uitgedroogd en koud. Eten vaak lauw, kip totaal uitgedroogd. Personeel over het algemeen onvriendelijk (Ramadan net begonnen). De receptie totaal niet klantvriendelijk. Je voelt je niet welkom in dit hotel. Kamer redelijk. Bedden hard, meestal in het buitenland. Wel goed schoon. Ligging mooi, heerlijke temperatuur door zeewind. Met de taxi goedkoop overal naartoe. Wel van tevoren een prijs afspreken. En je moet er wel tegen kunnen dat je bij elke stap wordt aangesproken in de stad. Toeristen worden erg belaagd, bijna op het agressieve af. Daarom na een paar uitstapjes op het resort gebleven Wij gaan daarom niet nogmaals naar Tunesië.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 3Ita22-06-2014

Dit hotel Nooit Meer

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Gereisd in juni 2014

• 9A.Dix28-09-2013

Geweldig

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Gereisd in september 2013

• 9shania09-08-2013

beste hotel die ik ooit had!

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd in juli 2013

• 9birgitta en wim tindemans27-05-2013

sfeervol mooi hotel

Eerste keer in Tunesie,vliegreis alles op tijd en goed geregeld ,hotel heeft een sfeervol entree,het personeel heel aardig,alles was er heel netjes en schoon,het eten was ruim voldoende en heel goed te eten,wij zijn niet ziek geworden.Het hotel heeft hele mooie tuinen en ruim opgezet, altijd stoelen aan zwembad of strand,buiten het resort is goed toeven en je wordt er niet lastig gevallen,ik had daar een veilig gevoel.Hotelkamer was netjes,elke dag kwamen ze schoonmaken.Wij waren er met onze 3 zonen 13,21,24 jaar en ze hebben zich daar niet verveeld want er was daar genoeg animatie ook s,avonds.Wij gaan in dit hotel zeker terug komen.Zon,zwembad ,zee,eten en palmbomen wat wil je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8bbloempje05-05-2013

prachtig

wij zijn hier twee weken in de kerstvakantie geweest. Ik moet zeggen dat zomers Tunesie wel leuker is. Hotel was erg goed. Kamers goed. Ligging prima. Je loopt langs de winkels zo richting Sousse wat wel 20 min lopen is. port el Kantaoui is een leukere plaats waar de jachthaven is.Wij hebben van de twee weken paar dagen warm weer gehad en je kon zo op het strand liggen. Saharatour gedaan. Prachtig alleen de hostess viel tegen. Eten in het hotel was prima te doen en veel animatie voor iedereen. Kortom een leuke vakantie. O ja ik denk dat als je in de zomer gaat dat er weinig zon is bij de zwembaden vanwege de hoge palmbomen rondom het zwembad

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 9laeremans annabelle09-04-2013

een vakantie gehad zoals het hoort te zijn!

prijs/kwaliteit een geweldig hotel.Het animatieteam wasecht super.Ze hadden oog voor alle klanten en betrokken iedereen jong en oud bij het ganse hotelgebeuren zowel overdag als 's avonds.El Ksar is een hotel dat ik kan aanraden aan zowel jonge koppels als koppels met kinderen,ouderen of alleenstaanden.Het is ideaal gelegen want je kan met de taxi overal heel snel geraken.Het eten is lekker en de vernieuwde kamers waren echt mooi.Momenteel zijn ze een groot deel van het hotel aan het renoveren maar wij hadden er geen hinder van.Voor alle mensen die tegen een scherpe prijs er even tussenuit willen kan ik enkel zeggen niet twijfelen en boeken.

fam. uit Herentals

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 8arie05-04-2013

zeer goed gelegen

net terug van dit hotel , ondanks de renevatie van 2 verdiepingen praktisch geen last hievan ondervonden . de kamers zijn ruim maar velen verouderd , maar toch ijskast -televisie met hollanse zender en gratis kluisje waar bij de meeste hotels dit extra betalen is. verder zeer goed ontbijt en diner , ook zelfs 4 buitenzwembaden en direct aan strand gelegen , verder veel te klein binnenbad 12 m voor zo groot hotel dat heel de winter geopend is , slechte sauna en slechte fitnissruimte . wel groot binnenbad en goede fitniss maar wel extra betalen n.l 12,5 € voor mij mening zou dat gratis moeten zijn . verder vriedendelijk personeel animatie op de dag erg goed ,maar in de avond moet je van houden ,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats