Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°22°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Nooit meer !

Reda
23-10-2014

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd Anders in oktober 2014

Dit hotel Nooit Meer

Ita
22-6-2014

Afgelopen week ben ik samen met mijn moeder een week in El Ksar geweest.Dit was de 8e keer Tunesië, maar wat dit een teleurstelling. Zeer onvriendelijk personeel bij de receptie. Staan je beslist niet netjes te woord. En dan het eten, echt je weet niet wat je overkomt. Zeker 10 minuten in een ellenlange rij staan voor warm eten. Wat warm eten, als je bij je tafel komt is het koud. Nu maakt dat niet uit want het is iedere dag hetzelfde, kip kip kip, pasta pasta pasta. Dezelfde rauwkost iedere dag zowel bij de lunch als bij het avondeten. Iedere weer meloen en pruimen Waar blijft de variatie.De smaak is eentonig, vooral bij de soep, je proeft per dag geen verschil al geven ze er wel iedere dag een andere naam aan.Dan zijn de borden op, dan de glazen, dan bestek.Kom je 's morgens om 9.00 aan het ontbijt dan is de kaas op. Vraag je aan de "manager"of er nog kaas komt, is het antwoord: nee. Lekker vriendelijk dus. Er is alleen stokbrood en vaak geen eens bruin brood. De tuin is prachtig.

Gereisd Anders in juni 2014

Geweldig

A.Dix
28-9-2013

Kamer schoon. rustig en leuk uitzicht. Animatie geweldig . Ben 23 keer in Tunesie geweest en dit was de eerste keer dat animatie niet alleen oog had voor de jonge meiden maar erg professioneel was en aandacht voor iedereen had. Eten was goed en bediening erg vriendelijk. En voor de prijs die je betaald krijg je erg veel

Gereisd Anders in september 2013

D-reizen

beste hotel die ik ooit had!

shania
9-8-2013

twas gewoon heel goed vriendelijk eten was goed! de kamers waren proper ;p ik wil zeker nog eens terug komen!!

Gereisd Anders in juli 2013

Boek zeker geen promokamer

Desmet
31-8-2009

Dit hotel is zeker niet geschikt om met kleine kinderen te gaan. Bijna onmogelijk om met een buggy te wandelen. Als het restaurant gesloten is kan de lift, om naar het zwembad te gaan, niet meer gebruikt worden, dus vele vele trappen. Eten was gewoon. Personeel onvriendelijk. Port el kantaoui is een aanrader.

Gereisd Anders in Mon Aug 31 2009 15:35:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor eenmalig verblijf.

Antoon, Pierre
6-6-2009

Proper, maar heel oud hotel dat dringend aan gerenoveerd toe is. Vloerbekleding in de gangen waren vies. Het kamermeubilair verouderd. Personeel was niet echt vriendelijk, de obers zorgen extra goed voor je met wat fooi . Eten was niet voldoende aangepast aan de Europese hotelgasten. Het eten was voldoende, warm en afwisselend. Na een week wordt het echter eentonig, maar zeker niet klagen het was lekker, vooral de nagerechten. De bomen rond het zwembad belemmeren het uitzicht en zijn volgens mij nutteloos. Wil je echt nachtrust dan ben je aan het verkeerde adres. Muziek dreunt tot laat in de nacht. Het stand is prachtig en je kan genieten van de rust, alleen de vervelende verkopers vallen u lastig. Ook aan het kleine zwembad was het rustig vertoeven. Al bij al we hebben van een goede vakantie genoten. Teruggaan zien we echter toch niet echt zitten.

Gereisd Anders in Sat Jun 06 2009 11:12:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Prima

Jessica Wieberdink
10-10-2008

Ben er 12 dagen geweest met mijn man en hebben vooral gerelaxed! Dat kon goed aan het strand, genoeg bedjes. Het strand werd ook netjes elke dag schoon gemaakt! Aan het zwembad moet je niet zijn, bijna de hele dag te harde muziek. Personeel is niet al te vriendelijk; het is een all-in resort waarbij je ook niet bij elk drankje wat je krijgt een fooi geeft. Geen wonder dat ze niet al te hard lopen. Het eten was matig, wel enige afwisseling maar vaak was het koud en flauw van smaak. De kamer (junior suite) was erg ruim en mooi, werd ook goed schoon gehouden (elke dag een fooitje doet wonderen). Mocht je interesse hebben in de twee-daagse Sahara tour, besef dan wel dat je 1200 in een bus zit... Dat was heel verrot, maar het kameel rijden in de Sahara en de oases maakten een boel goed! Ligging niet echt super, maar voor 2 euro ben je in het centrum.

Gereisd Anders in oktober 2008

Wij zijn net terug van 12 dagen El Ksar

Pepe
10-7-2008

Wij zijn net terug van 12 dagen El Ksar. Wij hebben echt genoten in het hotel. Kamers waren supernetjes, personeel was erg vriendelijk (ook zonder fooi) Animatieteam was super,veel lol mee gehad.De shows waren niet spectaculair maar je kunt je wel vermaken. Ik was er met een vriendin en mijn zoon van 11j.Hij wil nergens anders meer op vakantie zo goed was het bevallen. Als je als vrouwen alleen bent flirten de mannen erop los maar daar is niks mis mee.Hebben we veel lol door gehad. Als je neen zegt accepteren ze dat wel, dat kon ik van de Egyptenaren vorig jaar niet zeggen. Die zijn veeeeel opdringeriger. Enige minpuntje, in het restaurant is het wat rommelig, ze hebben geen overzicht. Eten was voldoende variatie,is anders klaargemaakt dan bij ons maar als ik stampot wou ging ik in NL op vakantie.Wij gaan er dus zeker nog terug. Wij hadden een super vakantie.

Gereisd Anders in Thu Jul 10 2008 09:15:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij hebben er een prima vakantie gehad, mooi hotel

G. Vos
12-1-2008

wij hebben er een prima vakantie gehad, mooi hotel. Een kleine fooi doet wonderen.Vriendelijk personeel(misschien dankzij de fooi). Eten was goed. Mooi strand. Wij zijn er met z'n zessen geweest en gaan in april er met z'n tweeën weer naar toe. Een paar euro fooi en je hebt een perfecte vakantie.

Gereisd Anders in januari 2008
2007

Super leuke vakantie gehad voor de derde keer!!! Ik ga de

Tunesielover
27-8-2007

Super leuke vakantie gehad voor de derde keer!!! Ik ga zeker terug de animatie en alles is er gewoon top!!! echt een aanradertje!!

even over bennyboy ik denk wel dat ie in september naar nl komt.... zijn vriendin woont er namelijk...

doegggg

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.