Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 4Gwendolyn De Coninck09-09-2014

Teleurstellend

mooi en groot hotel. Wel al wat verouderd en hier en daar mag je toch niet al te goed kijken. De gerenoveerde kamers waren wel in orde. Mooie zwembaden, alleen jammer dat ze heel vlug in de schaduw liggen. Je moet er ook verplicht om 18u uit. Het eten in het hotel is aan de mindere kant. Wat men serveert is wel lekker, maar meestal lauw of koud. Elke dag pasta op tunezische wijze... Gepaneerd of gefrituurd. Het ontbijt trekt op niks. Het laat ontbijt bestaat uit cake... Enorm veel lawaai. In de zomermaanden is er een openluchtdiscotheek. Muziek tot 4u en vanaf 10u terug animatie. Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Een zeer beperkte keuze van drank wat de all inn betreft. Er is een bar in het hotel dat je nog moet betalen ook! We hadden wel een zeer toffe reisleider van touroperator. Aslan, is zeer begaan met "zijn belgen". Hij nodigde iedereen uit voor een aperitief en gingen samen eten. Hij is zeer vriendelijk en er is hem niks te veel. Top kereltje! ;-)

• 8Karen10-02-2014

Leuk hotel

Ik ben hier al verschillende keren geweest en ik kom zeker nog eens terug. Proper hotel met goede bediening en lekker eten.

• 4deschepper mia29-09-2013

1ste maar laatste keer

1 Grote ontgoocheling! Dit hotel is zeker niet geschikt voor mensen die een rustige vakantie willen zonder stress. Iedere dag ontbrak er wel iets aan de all inn formule. Vandaag geen wijn in het restaurant, morgen geen bier in de bars, een andere dag geen water te krijgen. Alles wat in de brochures wordt getoond is nep. Het is er één vuile boel. Het eten trekt nergens op en is meestal lauw tot koud. De bungalows zijn oud en versleten, niet het miste comfort en zeer ver afgelegen van het hoofdgebouw. Het personeel is vriendelijk als je ze dagelijks een fooi geeft, anders bewegen ze niet. De verantwoordelijke voor de klantenrelatie lacht je klachten gewoon weg. Nooit meer! Als je echt naar Tunesie wilt, neem dan zeker een 5 sterren of meer hotel en informeer je heel goed op voorhand, anders ben je je geld kwijt voor niets. Dit hotel verdient amper 3 sterren en is geschikt voor de uitgaande russen die er in overvloed rond zwijmelen en de boel verzieken.

• 8SJCDPA22-06-2013

Prijs/kwaliteit meer als waard

Super gezellig hotel. Nieuwe gerenoveerde kamers. Prijs kwaliteit dubbel waard. Vriendelijk personeel en natuurlijk fooitje doet wat maar ligt zelf ook aan het respect wat je zelf geeft. Eten voldoende keuze ontbijt en middag en avondeten zit altijd wat bij wat je lust. Daarnaast heb je de snackbar kun je aan strand eten en om 4 uur smiddags ook nog eens caketijd. Wij waren hier voor de 8ste keer en vrienden van ons dit jaar meegegaan voor de 1ste maal en vonden het ook goed. Service een 9 natuurlijk door een fooitje maar daar staat dit land bekend om. Snap niet dat mensen klagen weten ze de prijs niet te waarderen voor dit hotel. Voor ons blijft het een aanrader.

• 8F en m06-06-2013

Goed hotel!

Hotel heeft een mooie ligging! Strand is heerlijk en ook het zwembad is mooi en schoon! Wij hadden een kamer met zeezicht en was gerenoveerd,deze was erg netjes! Buffet savonds is soms een chaos maar wat je vraagt krijg je. Als je je er niet al te druk om maakt heb je er geen last van.

• 5Schatteman Lieve05-06-2013

Geen 4 sterren waard, oude kamers, eten kan beter.

Vlees was ofwel droog, verbrand of alleen vet, pasta en pizza was lekker. De borden waren niet altijd proper. In de bar deed men water bij de cola, zelf gezien .Als men geen fooi gaf waren ze niet vriendelijk, Dit was ons eerste keer in Tunesië maar waarschijnlijk de laatste keer.

• 9Vos05-06-2013

Top vakantie gehad

Super vakantie gehad, wij hadden wat vooroordelen over Tunesie, en het is ons allemaal ontzettend mee gevallen. Hotel is netjes, schoon en de mensen zijn echt vriendelijk. TIP: vraag naar een nieuwe kamer,kamers waren super mooi (net vernieuwd) en super schoon..geen beestje gezien! en elke dag goed schoon en nieuwe handoeken. Eten was prima, variatie en ja ze hebben niet altijd wat je thuis maakt!!!. Iedere dag verse broodjes en croissants, gebakken eitje, Verse pizza's en pasta's vers fruit en lekkere salades, ach voor ieder wel iets te eten..het was in ieder geval zeer hygiënisch. Animatie is leuk, heerlijk strand goede bedjes..jammer dat je er om 6.30 al uit moest om een bedje te reserveren. Verder top vakantie gehad wij gaan nog een x terug. prima prijs kwaliteit...ik zeg fijne vakantie in El ksar

• 7hereda29-05-2013

Geen vier sterren

Personeel niet al te vriendelijk, alleen Nizar aan poolbar2 waar het rustig is is zeer vriendelijk. Eten was niet veel zaaks, en een chaos in restaurant, nooit gezien. Kamers waren OK, ook tuinen en strand. Je kan BVN kijken en moet wifi hebben op je kamer. Moest er beter voedsel en georganiseerder zijn in restaurant zou ik weerkeren, anders niet.

• 8Melissa04-05-2013

Een plek om te genieten!

Net terug van een heerlijke week! Het eten is goed verzorgd. Twee keer in de week een thema avond. Het brood wordt vers gebakken en is heerlijk! Wij waren met een groep van 15 personen. We konden het zo regelen dat er ieder dag een grote tafel voor ons klaar stond. Ook op het strand hadden we altijd bedden. Een fooi doet wonderen. In het hotel is overal WIFI. Op dit moment worden de kamers gerenoveerd. Wij hadden kamers met zeezicht. Deze waren keurig. Animatie is er de hele dag. Je bent vrij om hieraan mee te doen. De receptie mag vriendelijker maar het personeel in het restaurant is echt heel vriendelijk.

• 9Karen11-10-2012

Ik kom nog eens terug!

Zeer goed hotel. Goede sevice. In het restaurant vragen naar Wissem met een kleine fooi heb je elke dag een prachtige tafel. Je mag steeds de groeten van Karen doen. Het eten is zeer goed, veel beter dan de meeste Tunesische hotels. Het animatieteam is niet opdringerig. De kapper en Spa in het hotel zijn wel prijzig. Het hotel ligt ideaal tussen Sousse en Port el Kantaoui.

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats