Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

dit nooit meer

van dijk
30-6-2014

gastvrijheid ver te zoeken bij het personeel. Animatieteam is daarin tegen wel erg vriendelijk en maakt het leuk voor jong en oud.

Eten was niet veel goeds, lauw en elke dag hetzelfde.

Wij zijn met onze dochter van 20 maanden gegaan, zij heeft zich prima vermaakt in het zwembad, op het strand waaide het elke dag te hard.

babybedje is niet volgens de europeesche normen, afstand tussen de spijlen veel te breed waardoor zij constant vast kwam te zitten met armen en benen.

Zowel ik als mijn man 2 a 3 dagen last van buikloop gehad, waarschijnlijk door het eten denk ik.

Ligging in sousse is afgelegen, middagje port el kantoui is aan te raden.

Al met al leuke vakantie gehad maar wij geen zeker niet terug naar dit hotel, als je de turkse of egyptische 4 sterren hotel gewend bent dan schrik je hiervan, het is meer een 2+ /3 sterren hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Mooie bungalows, prijs-kwaliteit

Katleen
7-9-2013

Mooi resort. Verschillende zwembaden en proper !! Mits het toesteken van een paar dinar, zorgt het kamermeisje steeds voor een nieuwe verassing in de kamer. Onze 5 jarige vond de handdoek in een zwaan geplooid geweldig ! Was onze eerste keer in Tunesië, is meegevallen, was erg warm en superleuke vakantie voor ons gezin. Wij gaan wel telkens naar ander landen en andere hotels. Toch is dit een 8 om aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

evy
7-9-2013

Eten rot slecht! Buffet elke dag hetzelfde, rijst, gebakken aardappelen, vis, en spinazie. Kamers zeer klein. Personeel absoluut niet vriendelijk of behulpzaam. Onze kinderen van 3 en 4 konden in onze 'familiekamers slapen" bedjes waar deze 2 kleutertjes in moesten slapen waren babybedjes..kids konden er zelfs niet in en hebben heel de vakantie in ons bed moeten slapen. Weg nachtrust. Minibar op de kamer was een gewone lege oude vuile frigo dewelke ze kwamen plaatsen. En je kreeg slechts 1 fles water per week voor deze minibars. Extra flessen was bijbetalen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Fijne plek... Nachtrust tussen 04u en 09u

Erik.b
17-8-2013

Wij zijn een gezin met 2 kinderen( 11j en 14j) Tijdens de dag alles ok, eten ok , animatie ok... Alles fijn... Tot de avond valt!!! Dit resort heeft echter een openluchtdiscotheek!!! Gevestigd op 100m van de bungalows! Bye bye nachtrust... In normale omstandigheden, enkel open van vr tot zo... Maar dit is blijkbaar een speciale week!! Elke nacht hoor je de playlist van de Dj tot 04u!!! Een echte domper op de vakantie... Meerdere gezinnen zijn reeds hun beklag gaan doen in de hoop dat dit enige vruchten zal afwerpen?? El Ksar heeft een interne disco, waarom deze niet gebruiken...

Zelf met de ramen gesloten, voel je de Drum'n bass in je maag!! Dit is vervolgens geen resort voor families met kinderen, maar meer voor uitgaande jeugd die tot 's morgenvroeg uit de bol willen gaan...

Sluiten die handel " Bora Bora" discotheek!

Voor de rest.. Ok!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

slecht

Hama
11-8-2012

hotel is mooi en eten is varken eten drank goed voor diaree service zero onvrindlijk mens

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prima hotel voor de juiste prijs

insiders13
8-5-2012

We zijn al 3 keer hier geweest en het is een prima hotel. Tuurlijk lopen de mensen harder voor een centje maar dat hoeft echt niet zoveel te zijn. Gaven meestal 1 dinar per keer (0,50 eurocent). De laatste keer dat we er waren was het restaurant bij het strand onder constructie. Dat was wel jammer want je moest wat verder lopen voor drinken of de ober roepen om het te halen. Obers kwamen geregelt langs op het strand.. Waren veel oostblokkers en russen maar we hebben er absoluut geen last van gehad! Het hotel is wat duurder dus trekt misschien de wat nettere mensen aan. Ga er gerust volgend jaar weer heen. Als je al eens in Tunesie bent geweest ga je met de bus langs andere hotels dan zie je dat el ksar erg groen in de omgeving heeft en de mooiste oprijlaan heeft van de hotels in sousse. S'avonds branden er 2 fakkels bij de ingang. Er werd deze maand gewerkt aan een boomklim park langs de oprijlaan, die aangelegd werd door fransen. Ben super benieuwd!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

niet echt aan te raden

jong gezin
21-9-2011

op 2/09/2011 zijn we vertrokken en we waren blij dat we op 9/09/2010 terug konden keren. Het personeel was wel zeer vriendelijk ook zonder fooi. De kamers waren in orde wij hadden kamer met zicht op zee dat was nog het enige goede eraan. Maar voor de kinderen was er niets te doen wij hadden een klein kindje bij ons van 3jr en ze hadden gezegd dat er een mooi speelplein was maar dat was dus niet zo er was niets voor kindjes enkel de kids club vanaf 4jr dus ons zoontje verveelde zich dood., dan was er nog het eten elke dag hetzelfde eten smorgens smiddags en savonds altijd hetzelfde,( 1puntje het was wel warm.) 1+puntje we hadden van heel de vakantie maar 1iets leuks kunnen doen de kamelentocht dat was nog goed. en animatie kvond het niet echt animatie meer amateurs dat waren het. maar voor de rest ik zou nooit meer teruggaan naar tunesie of zeker niet meer teruggaan naar dat hotel zeker geen aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk strand, slecht eten, koud zwembad

Heslenfeld
27-10-2010

wij waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen 1 week in dit hotel. Prachtig gelegen bij heerlijk langzaam aflopende zee die heerlijk warm was. Ideaal voor kinderen. Kamers waren prima maar heel erg gehorig. Bij ons vonden de buren het nodig iedere ochtend om 6 uur te gaan douchen. Leuk als je vakantie hebt! Kinderanimatie simpel maar oke. Alleen het eten was slecht. Koud, smakeloos. Zelfs de soep smaakte naar niks! Wij beseffen goed dat je in Afrika bent maar dit kan best anders met een beetje meer interesse v.d. kok. Hebben niet met fooitjes hoeven strooien en kregen altijd snel onze drankjes. Heel erg jammer van dit mooie gezellige hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij vonden het erg gezellie,

linnie
28-8-2010

ik ben vandaag terug gekomen ben er samen met me zusje en me kleine meid van 2.5 geweest helaas indd het eten was niet lekker en ook vaak koud limonade was gewoon te zoet echt niet te drinken je kan beter zelf een pak appelsap kopen

verder werden wij goed behandeld en vonden het animatie team altijd vriendelijk en gezellie,jammer dat er weinig leuke muziek gedraaid werd overdag soms helemaal geen muziek

de bedjes bij het zwembad waren indd niet echt lekker de spanning was er totaal vanaf maar goed door het heette weer lagen wij ook meer in het zwembad de kamer was netjes zag er schoon uit vriendelijk personeel dat was gewoon toppie

maar het is meer een hotel voor franse en duiters weinig nederlanders het personeel spreekt frans engels en duits

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Tunesië helaas voor ons nooit meer.

Knippels
13-8-2010

Hotel Karthago El Ksar in Sousse heeft prima kamers, wij vonden het eten zeer slecht de kids hebben er nauwelijks tot niet gegeten dit was dan ook een domper op ons gehele verblijf. Heel erg jammer, wij zullen nooit meer naar tunesië toe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.