Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• 8Jensy23-09-2014

een toffe bestemming

sedert sinds 5 jaar trouwe gast prijs kwaliteit een goed hotel dit jaar eerste keer met touroperator, waar we werden opgevangen door een touroperator host die er steeds een gezellige avond van maakte.

• 7mevrouw Meershoek12-07-2014

Redelijk hotel, onvriendelijk personeel

Geweest met dochter van 19. Aankomst 's nachts konden we nog wat te eten halen in het restaurant. Stonden echter wat resten van het avondeten. Uitgedroogd en koud. Eten vaak lauw, kip totaal uitgedroogd. Personeel over het algemeen onvriendelijk (Ramadan net begonnen). De receptie totaal niet klantvriendelijk. Je voelt je niet welkom in dit hotel. Kamer redelijk. Bedden hard, meestal in het buitenland. Wel goed schoon. Ligging mooi, heerlijke temperatuur door zeewind. Met de taxi goedkoop overal naartoe. Wel van tevoren een prijs afspreken. En je moet er wel tegen kunnen dat je bij elke stap wordt aangesproken in de stad. Toeristen worden erg belaagd, bijna op het agressieve af. Daarom na een paar uitstapjes op het resort gebleven Wij gaan daarom niet nogmaals naar Tunesië.

• 9birgitta en wim tindemans27-05-2013

sfeervol mooi hotel

Eerste keer in Tunesie,vliegreis alles op tijd en goed geregeld ,hotel heeft een sfeervol entree,het personeel heel aardig,alles was er heel netjes en schoon,het eten was ruim voldoende en heel goed te eten,wij zijn niet ziek geworden.Het hotel heeft hele mooie tuinen en ruim opgezet, altijd stoelen aan zwembad of strand,buiten het resort is goed toeven en je wordt er niet lastig gevallen,ik had daar een veilig gevoel.Hotelkamer was netjes,elke dag kwamen ze schoonmaken.Wij waren er met onze 3 zonen 13,21,24 jaar en ze hebben zich daar niet verveeld want er was daar genoeg animatie ook s,avonds.Wij gaan in dit hotel zeker terug komen.Zon,zwembad ,zee,eten en palmbomen wat wil je nog meer.

• 8bbloempje05-05-2013

prachtig

wij zijn hier twee weken in de kerstvakantie geweest. Ik moet zeggen dat zomers Tunesie wel leuker is. Hotel was erg goed. Kamers goed. Ligging prima. Je loopt langs de winkels zo richting Sousse wat wel 20 min lopen is. port el Kantaoui is een leukere plaats waar de jachthaven is.Wij hebben van de twee weken paar dagen warm weer gehad en je kon zo op het strand liggen. Saharatour gedaan. Prachtig alleen de hostess viel tegen. Eten in het hotel was prima te doen en veel animatie voor iedereen. Kortom een leuke vakantie. O ja ik denk dat als je in de zomer gaat dat er weinig zon is bij de zwembaden vanwege de hoge palmbomen rondom het zwembad

• 9laeremans annabelle09-04-2013

een vakantie gehad zoals het hoort te zijn!

prijs/kwaliteit een geweldig hotel.Het animatieteam wasecht super.Ze hadden oog voor alle klanten en betrokken iedereen jong en oud bij het ganse hotelgebeuren zowel overdag als 's avonds.El Ksar is een hotel dat ik kan aanraden aan zowel jonge koppels als koppels met kinderen,ouderen of alleenstaanden.Het is ideaal gelegen want je kan met de taxi overal heel snel geraken.Het eten is lekker en de vernieuwde kamers waren echt mooi.Momenteel zijn ze een groot deel van het hotel aan het renoveren maar wij hadden er geen hinder van.Voor alle mensen die tegen een scherpe prijs er even tussenuit willen kan ik enkel zeggen niet twijfelen en boeken.

fam. uit Herentals

• 8arie05-04-2013

zeer goed gelegen

net terug van dit hotel , ondanks de renevatie van 2 verdiepingen praktisch geen last hievan ondervonden . de kamers zijn ruim maar velen verouderd , maar toch ijskast -televisie met hollanse zender en gratis kluisje waar bij de meeste hotels dit extra betalen is. verder zeer goed ontbijt en diner , ook zelfs 4 buitenzwembaden en direct aan strand gelegen , verder veel te klein binnenbad 12 m voor zo groot hotel dat heel de winter geopend is , slechte sauna en slechte fitnissruimte . wel groot binnenbad en goede fitniss maar wel extra betalen n.l 12,5 € voor mij mening zou dat gratis moeten zijn . verder vriedendelijk personeel animatie op de dag erg goed ,maar in de avond moet je van houden ,

• 9Miep27-09-2012

Perfect!!!!

Zeer goed hotel meer zeer vriendelijk personeel. Onze zoon had in een giftige vis gestaan maar werd zeer goed begeleid voor de nodige medische hulp. (iemand van het animatie team is mee gegaan) De ligging is ideaal en er zijn leuke winkeltjes waar je goed inkopen kunt doen. Hotelkamer was de douchekop kapot maar is dezelfde dag gemaakt nadat wij het gemeld hadden. Het eten was gewoon goed, warm en veel keuze voor ons allemaal, terwijl wij helemaal niet zulke gemakkelijke eters zijn. Het strand en zwembad zijn schoon. De mensen zijn allemaal stuk voor stuk heel vriendelijk en inderdaad wanneer je ze een dinar toeschuift kun je niets meer fout doen.

Dit hotel is zo goed bevallen dat ik met mijn moeder van 70 nog een weekje terug ga eind oktober.

• 8LINDA VAN DER SLUYS09-09-2012

wij keren terug

Voor de 5 de keer in dit hotel en we vonden het terug een aangename vakantie. Een beetje fooi en je word daar in de watten gelegd.Er waren dit jaar wat mindere punten door de nieuwe eigenaars , maar blijf toch een goed hotel. Linda

• 8Irma22-08-2012

Goede prijs-kwaliteit mooie tuin + privestrand

Kamer met zeezicht 8: bed, kastruimte, airco, bad+douche goed en schoon. Geen koelkast, geen Wifi. Kluisje bij receptie 5 TND p/d. Eten: keus en variatie 8 smaak 7. Voor kinderen pannenkoeken bij ontbijt; lunch/diner spaghetti, pizza, vaak frites (zonder fritessaus). Geen wachtrijen en veel tafels (week 33). Drankjes oké. Flessen water aan bar beperkt (bonnen). Wel glazen water. Tuin en privéstrand: mooi en schoon. Goede strandtent. Veel schaduwplekken. Korte loopafstanden. De ligbedden bij zwembad worden al vroeg bezet, ook door personeel voor fooi. Officiële regels daarover werden niet nageleefd. Animatie: actief en enthousiast voor jong en ouder. Ook is er een klimpark (rond 25 TND). Personeel 8: vriendelijk en behulpzaam. Men spreekt goed Engels of Duits. Internet 4: 7 TND 1 uur Wifi. Je krijgt een code voor slechts 1 apparaat en hebt alleen Wifi in de lounge. Ook zijn er vaste computers. Gasten: veel Russen en Polen. Weinig Nederlanders. Wij bevelen dit hotel zeker aan!

• 3yolrin20-06-2012

De eerste en gelijk de laatste keer

Hotel lijkt op het eerste gezicht best goed,maar is het helaas niet. Wij zouden kamers in het hotel krijgen,maar werden weggepropt in vieze bungalows.Airco was kapot.Elke dag 2x geklaagd.Pas de dag voordat wij vertrokken gemaakt!Koelkast kapot.In allebei de bungalows de douchekop afgebroken.De laatste dagen een invasie van zeer grote(vliegende)mieren. Het eten leek wel varkensvoer.Toen van ellende maar tegen betaling in het a la carte restaurant gaan eten.Nou,dit was nog slechter!Onderhand een zaag nodig om de entrecote te snijden.En met de pizza's kon je zo gaan vissen;gore smaakloze meelbal. Het dessert is wel goed. Personeel achter de bars en in het restaurant bijzonder onvriendelijk.En wij geven dus altijd een goeie fooi,maar dat maakt hier niets uit. Wel zeer vriendelijk:de receptie-de schoonmakers-de stoelenman bij het zwembad-personeel in het moorse cafe. Verder zou het hotel in Sousse liggen.Nou,zonder taxi is het 3 kwartier lopen! De ligging aan het strand is goed.

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• josiane lienard, 08-02-2014

Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane

• C, 17-07-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro). 2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies. De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.

• Wendy, 15-07-2013

Als je met partner bent is het heel leuk om een fotoshoot te doen. Draai je polsbandje om als je het hotel verlaat, want anders komen mensen naar je toe en zeggen ze dat ze je kennen van het hotel enz. en dan zit je echt aan hun vast en kom je de winkels niet uit voordat je iets koopt van ze.

15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats