Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

2008

Ons tweede verblijf in dit hotel, super !!!!

natacha de smet
20-11-2008

We zijn nu iets meer dan 14 dagen terug van een tweede maal Karthago el ksar. We moeten toegeven het was er weer in orde net als vorige keer. Iedereen zeer vriendelijk, gehulpzaam .... Het eten was er goed, niet uitzonderlijk, neen gewoon goed. Het weer was uitzonderlijk voor de tijd van het jaar, we hebben alle dagen meer dan 26° graden gehad. Alle dagen aan het zwembad, gewoon zalig. Ook de animatie was dik in orde, een bijna volledig nieuw programma, niets was meer zoals 6 maand geleden. Enig min puntje, laat je handdoeken aan het zwembad niet onbewaakt achter, ook al is het maar voor een half uurtje, de onze waren weg. Voor de rest een prima vakantie gehad. We gaan zeker nog eens terug, maar het zal niet de eerst volgende vakantie zijn. We willen effekes wat anders zien.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

denk eraan dat je Afrika zit

tine
1-11-2008

Groot hotel met verschillende zwembaden waar echter bijna of geen ligzetels staan behalve aan het grote zwembad maar daar zaten bijna geen mensen door de grote palmen die de zon hinderen, dus iedereen aan het strand waar ligzetels genoeg zijn. Eten was goed

Gereisd Familie in november 2008

goed op enkele details

yoni
1-11-2008

het eten was lekker en alles was in orde maar de details weerhouden hen terecht van een vijfde ster.

Gereisd Familie in november 2008

Goed te doen

M Jongkind
13-10-2008

Over het eten is al genoeg geschreven, maar wij vonden het goed, meer dan genoeg keuze. In buffetvorm is het eten altijd wat kouder. Kamers goed, personeel zeer vriendelijk (ook zonder fooi) en behulpzaam. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Excursies: Tunis- Karthago-Sidi bou Said: prima te doen en je krijg een idee van het land. Avondshow Alzahra; leuk en knap in elkaar gezet. Verder; minder opdringerige verkopers dan in Turkye en Egypte bij elkaar.

Gereisd Familie in Mon Oct 13 2008 11:09:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

Schoefs Marcel
12-10-2008

eerste reis naar Tunesië. Zeer goed bevallen. Personeel vriendelijk en goede bediening (enkele dinars geven is niet overdreven voor mensen die slechts 200 dinar/maand verdienen). Zalig strand en altijd plaats, fijne zwembaden en bars, gevarieerd eten ook aan de andere bars en lekkere snacks, ontbijt iets minder wegens weinig beleg en zeer sterke koffie. Onthaal om 23.30 uur was super. Uitstap Medina moeite waard doch soms opdringerig. Port El Kantaoui is zeer toeristisch, fontein is de moeite waard. Sousse zelf is anders. Kamelentocht en Quad echte aanraders. Kortom een zeer aangename en leuke vakantie gehad en zeer warm weer.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en vriendelijk hotel

a.h.kraaij
16-9-2008

we zijn zondag 14 sept terug gekomen van 15 dagen vakantie. het hotel is mooi, vriendelijk personeel, schone kamers, en een geweldig animatie team die vele goede shows gaven. het eten was vaak koud of half rauw en we merkten dat naarmate de ramadan vorderde het eten slechter werd. de binnenkomst i het hotel is adembenemend. we hebben hier een prettige vakantie gehad maar net voor een tweede keer. het was er ook niet zo rolstoel vriendelijk als werd gezegd. gr. anja

Gereisd Familie in september 2008

heel goede vakantie

C
1-9-2008

wij zijn van in augustus naar dit hotel geweest, altijd heel goed weer gehad, het was wel een drukke periode maar daar was ni veel op aan te merken bij het eten of aan het zwembad. het eten was goed maar na 2 weken begint het toch beetje tegen te vallen. animatie team deden hun best om de mensen het te vermaken en de shows zijn 10 keer beter dan 2 jaar geleden. voor jonge mensen is de discotheek bora bora aan te raden. als je zelf vriendelijk bent tegen deze mensen dan zal je geen fooi moeten geven voor het naar je zin te hebben daar. een glimlach doet al veel!!! alles is daar goed verzorgd niets op aan te merken. wij lagen op een hotelkamer maar de bungalows waren ook goed hebben gehoord maar wel wat last van de discotheken in de buurt veel lawaai. als je aan het strand ligt zijn er wel verkopers die aandringen maar gewoon nee zeggen en dan zullen ze niet meer komen. de medina in sousse is heel tof om is geweest te zijn. wij gaan zeker nog een keer weer!!

Gereisd Familie in augustus 2008

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Mirthe
1-9-2008

Was voor ons 2de keer Tunesie en we gaan zeker nog ooit een derde keer,hebben al vrij veel reiservaring ,en Turkije zegt ons het minste. De 2 daagse sahara zeker doen ,heel mooi en zeker zijn geld waard. Eten is goed en zeker genoeg keuze soms inderdaad lauw en soms ook wat chaos maar is dan ook vrij groot hotel. De diarree komt meestal door de warmte en dan te veel koud drinken ,niet door het eten. Besef dat je in tunesie zit en leef je wat in ,in de wereld van die mensen dan valt het heel goed mee. Kan je dat niet ,dan denk ik dat het beter is op tenerife je vakantie door te brengen. Hebben zelfs geen last gehad in de souks ,het is allemaal hoe je je opsteld wees vriendelijk maar kordaat. We hadden een dochter bij van 17 jaar lang blond haar ,kan je verzekeren ze kreeg nogal wat aandacht ,maar als je vriendelijk blijft is het heel gezellig om een praatje te maken.

Groetjes

Gereisd Familie in september 2008

Aanrader! Maar besef welk land je boekt!!!

Tom
31-8-2008

Net terug van een heerlijke week Tunesië. Prima hotel, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding. Eten volop keus (niet altijd even lekker), veel te doen, heerlijk zwembad en strand. Sousse, El-jem, Kantanoui allemaal op redelijke afstand en mooi om te bezoeken. We zijn veel op stap geweest met de huurauto en het is een mooi en boeiend land. Weet wel dat je naar Tunesië reist, een relatief arm land, en dat de levensstandaard daar anders is dan in Nederland of bv Turkije. Mijn advies: pas je verwachting daarop aan, anders kan het lelijk tegenvallen. Irritant is dat iedereen overal dinars voor wil hebben en anders is er weinig beweging in de service te krijgen.

Gereisd Familie in Sun Aug 31 2008 09:57:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HEERLIJKE VAKANTIE

John & Hanneke
28-8-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Karthago el ksar. Toen wij 's nachts aankwamen kregen we te horen dat we overboekt waren. Kregen toen een suite aangeboden, die we uiteindelijk al die tijd gehouden hebben. Suite was riant met erg veel ruimte. Dit ipv 2 bungalows, wrsch in ons voordeel (achteraf). Personeel vriendelijk als ze je wat beter kennen. Lekkere bedjes aan het strand, mooi strand en heerlijke zee. Restaurants goed, eten redelijk gevarieerd Badhanddoekenservice lekker gemakkelijk. Vaak met taxi erop uit voor erg weinig geld. Temperatuur heerlijk, veel zeewind en heerlijk zee- en zwembadwater!!

Gereisd Familie in augustus 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.