Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Postma
10-12-2016

Het was Weer thuis komen in dit mooie hotel.ondanks dat het niet volledig bezet was werden we vorsten ontvangen eerlijkheid gebied wel te zeggen dat dit niet de eerste keer was dat we hier waren we hadden een mooie en nette kamer het eten was minder dan dat we gewend waren maar er was voldoende keus en dat met een bezetting van ca zeventig gasten we hoorden dat wij het zevende nederlandse stel waren die dit jaar op vakantie waren geweest in dit hotel.een aanrader ga volgend jaar weer ondanks het negatief reisadvies ik voelde mij er veiliger dan in sommige wijken in Nederland

Gereisd Met partner in november 2016

Groot hotelcomplex aan zee vlakbij Sousse

Herman
4-8-2015

Indrukwekkend hotel, mooi gelegen aan zee met meerdere zwembaden (binnen- en buitenbaden), 3 bars, thalassocentrum (massage-, stoombaden....). Leuke kamers met (gratis) kluis, ijskast(je), TV, en balkon-terras. Het restaurant in het hotel is goed, met voldoende afwisseling en een heerlijk dessertenbuffet. Vlakbij de historische stad Sousse (taxi= 2,5 €), met nieuw archeologisch museum, markten, souks...

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles Ook ook voor mindervaliden

Baert Marc
12-5-2015

Alles is best met dit hotel, volledige renovatie keuken, 4 X show cooking lunch en dinner, veel rust en koelte, vele gangen in het gebouw, vriendelijk personeel mits €, weinig Luxsterkte in gans het gebouw, zelf op de kamer (1111), fijne vakantie gehad, behalve het ontbreken van een vertegenwoordiger "touroperator" België, wel afgevaardigde aanwezig voor GB, Schotland en Ierland, Geen enkele activiteit in omgeving, taxi naar Sousse of Port el Kantoui (8 Dinar) in kleine polo of peugeot. Aangename vakantie gehad maar éénmalig = alles gezien als je aan geen excursies kunt deelnemen door ontbreken van een afgevaardigde van je reisorganisatie!!!

Gereisd Met partner in april 2015

Tjingo

Echt wel een goed hotel!

M Jansen
29-10-2014

Wij zijn hier met veel plezier op vakantie geweest! Toen we aankwamen werden we vriendelijk verwelkomt door de receptioniste en vervolgens door een net zo vriendelijke man, naar onze kamer begeleidt. Hij vertelde ons in de lift dat het een prachtige kamer was, en niets was minder waar, mooi licht, groot bed en een schitterend uitzicht. helemaal top!! (hij was net gerenoveerd)

Verder was de ligging ideaal. precies aan een prive strand en met de taxi was je zo in het dorpje.

Ook was het zwembad heerlijk, jammer dat de zon zo snel weg was.. maar ja dat weet je als de zon altijd langs de zuid kust gaat en de tunesische kust aan de oost kant ligt.

Verder was er veel keus qua eten, niet altijd even lekker of bekent maar zo probeer je nog eens wat! Ook leuk dat de bakkerij open is, je ziet sochtends je broodjes gebakken worden en savonds de pizza's. erg leuk! enige nadeel dat de rij bij het eten wat lang was. Al met al hebben wij een top vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Voor een rustvankantie is dit fantastisch!!!

latoya kerselaers
15-9-2014

Mijn algemene indruk van dit hotel is positief. Het enige wat wij een minpunt vonden was het eten. Maar we zaten dan ook in Afrika waar het eten anders is dan wij gewend zijn. Maar het buffet kon wat gevarieerder. Des ondanks hebben wij een fantastische reis gehad dankzij onze reisleider Aslan! Hij heeft ons perfect begeleid gedurende onze reis en voor fantastische momenten gezorgd. Voor de rest was het hotel goed onderhouden en proper, kamers waren mooi , zwembad was proper, leuke animatie, vriendelijk personeel,...

Gereisd Met partner in Wed Sep 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bangelijk goed hotel!

lien peleman
8-9-2014

*super belgium favourite (Aslan) deed zijn werk uitstekend was er altijd bij voor de gezeligheid en niet alleen overdag maar ook de gezelige avonden! *een heel leuk animatie team! *goede bediening en vriendelijk personeel (een fooitje doet wel veel in dit land, normaal als je weet wat ze maar verdienen!) *het eten is natuurlijk niet wat wij gewoon zijn maar het was lekker & heel variabel.. *proppere zwembaden *zeer proppere kamers *het hotel licht heel mooi gelegen (tusssen port el kantabi en de medina) *hier en daar zie je veel vuilnis liggen tussen de bossen maar dat zijn dingen waar je de ogen voor moet sluiten . *soms is de plaatselijke bevolking heel opdringerig (gewoon nee zeggen en door gaan zo laten ze je ook weer met rust)

kort om wij hebben een echte Top vakantie achter de rug ! bedankt aan onze beste belgian favourite Aslan! aan het personeel die ons in de watten legde het tof animatieteam en ook de kamermeisjes die ons steeds opnieuw veraste!

Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Nooit meer, eerste maar laatste keer!

carla
30-6-2014

Wij werden zeer onvriendelijk ontvangen en in een aangrenzende "bungalow" gedumpt. Niets werkte correct, airco kapot, TV geen knoppen, lege minibar was aan de buiten- en binnenkant even WARM, douchekop hing te bungelen en de electriciteit viel ook nog eens een keer uit. Er werd slecht schoongemaakt en het eten was niet alleen lauw maar zeer slecht van kwaliteit. Na diverse keren klagen kregen wij uiteindelijk een redelijke hotelkamer met goed uitzicht. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met partner in juni 2014

Heerlijke vakantie gehad!

Marga Petstra
30-6-2014

Heel behulpzaam personeel. Lekker eten met veel keuze, prachtig schoon strand een mooie groene tuin. Bijna onzichtbare bewaking. Airco op de kamer met kluis en zeezicht. Wij vonden het geweldig.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doe het niet!

Martijn
30-6-2014

Het begon al op dag van aankomst, we werden als vuil behandeld door de receptie. Je werd niet eens vriendelijk verwelkomd. Op de kamer geen enkele informatie over het hotel en de tijden, wat je normaal wel in andere hotels tegen komt. +punten: Hotel was okay en ligt direct aan het strand. Zwembaden zijn prima daar hebben veel gebruik van gemaakt. De tuin tussen zwembaden en strand was mooi Kamer was gedateerd, maar je had wel alles; Bed, tv, badkamer met bad/douche, toilet en safe die je gratis kan gebruiken.

-punten: Schoonmaken kamer was slecht je voelde dat de vloer nog zanderig was. Personeel van het hotel was onvriendelijk en zelfs een glimlach kon er niet van af. Het ergste was het eten: Het had geen smaak alles smaakte het zelfde en was steeds het zelfde kip, vis, pasta. Zelfs de sla smaakte vreselijk. En het warme buffet was koud voordat je begon te eten. Zelfs een dakloze zal zijn neus voor ophalen Wij zijn buiten het resort gaan eten en dat smaakte goed en was warm.

Gereisd Met partner in Sat Jun 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Mulders
29-6-2014

In plaats van kamer in hotel kregen wij achteraf een appartement waarvan airco lekte bij de elektra na melding word er niets aan gedaan Balie personeel zeer onvriendelijk Hele lange rijen om wat eten te krijgen en altijd koud en elke dag hetzelfde en erg onvriendelijk personeel ook fooi hielp niets Schoonmaken kennen ze ook niet je kreeg alleen schone handdoeken en dat was het Wat voor ons het nog een klein beetje kon doen was het zwembad en het strand Heb zelf allemaal uitslag op benen waarvan weet ik nog niet meer kreeg het in dit hotel Was voor mij 2e keer Tunesië maar hier nooit meer was ook net of je in een achter buurt zat

Gereisd Met partner in juni 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.