Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso
7,6

26 tips over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

Herman, 20-6-2015
Bezoek eens de antieke Romeinse site van Sbeitla (2.5 u rijden naar het binnenland, voorbij Kairouan), met 3 tempels, 2 triomfbogen, een amfitheater, baden en een mooi forum. Ook Kairouan en (het Museum van) Sousse zijn de moeite!
Baert Marc, 12-5-2015
Om te rusten, te eten, zee, strand, bruinen, service alles heel tof.
M Jansen, 29-10-2014
-boek zeezicht en een gerenoveerde kamer. Een gerenoveerde kamer kostte ons niks extra en een zeezicht kamer een paar tientjes extra. voor ons de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

Reda, 23-10-2014
Als je met fooien gooit, valt het mee. Geloof de brochures niet ivm wifi en koop je simkaart in winkel aan 5€ voor een week internet.
Tom Remy, 15-9-2014

-aan te raden catamaran tocht in port el khantaoui

-rondrit door het zuiden van tunesie door de woestijn!!!!

latoya kerselaers, 15-9-2014
Ik zou het wel aanraden om in de brochure te plaatsen dat er een openlucht discotheek is vlak naast het hotel. ( BORABORA) Op deze manier staan de klanten niet voor verrassingen. Wij hebben er persoonlijk geen last van gehad , maar we zouden dit wel in de brochure plaatsen.

lien peleman, 8-9-2014

zeker en vast een kijkje gaan nemen in port el kantabi zeer gezelig haventje!

de medina is ook zeker en vast de moeite waard kan je goed afbieden!

en zeker kennis maken met je belgian favourite hij-zij kan heel je vakantie better maken!

ook moet je eens een pannekoekje gaan eten in de straat van het hotel!die zijn zeer lekker!

en ik zou een kamer met zicht op de tuin nemen zeer rustig!

josiane lienard, 8-2-2014
Een heel aangenaam hotel, proper en lekker eten. Het personeel is vriendelijk mits het geven van een fooi. Met de taxi's geraak je overal voor een paar dinars. Wanneer je op het strand een fooi geeft heb je de beste plaats. 2013 josiane
Katleen, 7-9-2013
Neem in het restaurant steeds dezelfde plek, met dezelfde ober en geef die gasten van in het begin een paar dinar. Tweede dag schuiven ze de stoel voor je onder de tafel :-) Doe je dit niet dan ben je maar een gast van de zoveel zonder bestek op de tafel. Triez votre plan...
C, 17-7-2013

Port el Kantaoui is een leuke plaats om naar toe te gaan, zowel overdag als 's avonds. Veel rustiger dan in Sousse en minder opdringerig. Met taxi max. 6 dinar (+- 3 euro).

2-daagse Sahara tocht is een aanrader. Je ziet hier heel veel van Tunesië. Kost rond de 100 euro p.p. met overnachting, eten en vele excursies.

De excursies die ze bij het strand en zwembad verkopen zijn ook aan te raden en volgens ons betrouwbaar, zoals quad rijden.