15 vragen over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso

• Gast, 25-06-2014

Waterschoenen nodig?

Kun je op het strand en in de zee veilig op blote voeten lopen of is het verstandig om waterschoenen aan te trekken?

Gast, 30-06-2014

Bedankt Marga. Ik ben geschrokken van de negatieve reacties ineens. Jij deelt deze mening niet begrijp ik?

Marga Petstra's, 30-06-2014

Het strand lijkt op poedersuiker. Heerlijk!

Ook het eten is goed, wij waren eind juni. Erg veel keuze dus wat je niet lekker vindt laat je gewoon staan. Wij hebben een supervakantie gehad. Vriendelijk personeel als je ze vriendelijk behandeld en niet als voetveeg.

Marga , 30-06-2014

Ik deel de mening helemaal niet. Als je bij zo'n uitgebreid buffet niets kunt vinden dat je lekker vind vraag ik me af wat je dan wel zou willen. De medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging aan zee is fantastisch met een prachtig breed strand. Als je de man van de ligbedden iedere dag een dinar geeft houdt hij bedjes voor je vrij. Dinars strooien help zowiezo en daar is niks mis mee naar mijn mening. Zij hebben het hard nodig en een dinar is 50 cent, ik kan dat wel missen. De medewerkers met respect behandelen helpt ook net als overal overigens.... Kortom, wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• Elaine hakim, 06-06-2014

lost dress

i have left a dress in room 9055 this morning is there any chance you could post it to me as i need it for a wedding in 3 weeks my address for postage 504 Beverley road HULL EAST YORKS UNITED KINGDOM HU5 1NA THANK YOU

• Dina Van de Wiele, 30-08-2013

e-mail adres

Kan iemand mij het e-mail andres van het hotel geven ? dank

Dina

• aengels, 09-07-2013

augustus 2013

wie gaan er nog meer in 2e week Augustus naar dit hotel met kinderen tussen de 12 en 16 jaar??

Ilse, 09-08-2013

Wij gaan de 27ste! Weet niet of jullie er dan nog zijn?

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

Tjingo
    Tjingo

• G.m., 03-07-2013

Reistijdvergoeding

Wij kan ons vertellen hoe lang je in de bus zit van het vliegveld naar het hotel.

C, 17-07-2013

+- 30 minuten

• Monique, 08-05-2013

Ik lees net dat in het hotel wifi aan wezig is, heb je ook wifi op je kamer of alleen bij de receptie en is dit gratis of zitten er kosten aan verbonden, zo ja hoeveel?

birgitta en wim tindemans, 27-05-2013

Beste Monique,net terug en onze jongens hadden ook wifi op hun kamer en dit is gratis maar je moet je wel steeds even aanmelden.Veel plezier

• nancy, 09-04-2013

cocktails

wij gaan in september naar dit hotel en vragen ons af of de cocktails nu inclusief of exclusief zijn.....

Melissa, 04-05-2013

De cocktail van de dag is gratis, die iedere dag hetzelfde lijkt. Gratis is pastis , bier en wijn, wiskey. andere cocktails moetje voor betalen.

• Joke, 19-02-2013

Insecten

Ik zie hier en daar een foto met insecten, deze foto's zijn wel allemaal van dezelfde persoon en 2 jaar geleden genomen... heeft nog iemand hier last van gehad?

Karel De Munck, 07-05-2013

Nee, geen last gehad van die beestjes.

• Tine, 02-01-2013

zon

Het lijkt mij alsof er 's middag vroeg al heel veel schaduw is aan het zwembad. Zou iemand mij kunnen zeggen of dit klopt of lijkt het zo? Wij zouden gaan in juli, augustus.

Coryn Marnix, 05-02-2013

Al een paar keer daar geweest,nu terug eind augustus . Denk dat je blij zult zijn dat je soms een beetje schaduw hebt , zeker juli en augustus.

• Janssen, 17-12-2012

kinderdisco

Hallo. We hebben zoujuist geboekt voor half juli 2013. Is er toevallig iemand van jullie die weet of er een kinderdisco is en misschien hoe laat die ongeveer is. En is deze Duits of Itiliaans ofzo. Alvast hartelijk dank

arie, 05-04-2013

ik was hier in maart -begin april en de kinderdisco was om 20.30 uur en in vele talen