Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor LTI El Ksar Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

634 reviews over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in het Nederlands

Redelijk voor een korte vakantie.

Malinka
5-7-2018

De kamers waren prima, wel met zeezicht boeken! De ligging is uitstekend, pal aan het strand en dichtbij de medina. Strandwacht Amer zorgt dat iedereen een goede stoel heeft en maakt een praatje. Het strand is prachtig en geschikt voor een mooie lange wandeling. De drankjes worden tot je strandstoel geserveerd, erg luxe dus. Animatie is prima en alles gebeurt bij het zwembad dus op het strand kun je genieten van de rust. Jammer dat het restaurant werkelijk een ramp is. Dat is wel iets van de laatste tijd, heb ik me laten vertellen. Het eten is niet goed en service nog slechter. Eerst moet je vechten om een plek, om vervolgens een kwartier te moeten wachten op je bestek. Met als resultaat dat het eten koud is en honger over is. Heb inmiddels 6 hotels in Tunesië gehad, maar dit is niet mijn favoriete plek.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Postma
10-12-2016

Het was Weer thuis komen in dit mooie hotel.ondanks dat het niet volledig bezet was werden we vorsten ontvangen eerlijkheid gebied wel te zeggen dat dit niet de eerste keer was dat we hier waren we hadden een mooie en nette kamer het eten was minder dan dat we gewend waren maar er was voldoende keus en dat met een bezetting van ca zeventig gasten we hoorden dat wij het zevende nederlandse stel waren die dit jaar op vakantie waren geweest in dit hotel.een aanrader ga volgend jaar weer ondanks het negatief reisadvies ik voelde mij er veiliger dan in sommige wijken in Nederland

Gereisd met partner in november 2016

Indrukwekkend hotel, mooi gelegen aan zee met meerdere zwembaden (binnen- en buitenbaden), 3 bars, thalassocentrum (massage-, stoombaden....). Leuke kamers met (gratis) kluis, ijskast(je), TV, en balkon-terras. Het restaurant in het hotel is goed, met voldoende afwisseling en een heerlijk dessertenbuffet. Vlakbij de historische stad Sousse (taxi= 2,5 €), met nieuw archeologisch museum, markten, souks...

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles Ook ook voor mindervaliden

Baert Marc
12-5-2015

Alles is best met dit hotel, volledige renovatie keuken, 4 X show cooking lunch en dinner, veel rust en koelte, vele gangen in het gebouw, vriendelijk personeel mits €, weinig Luxsterkte in gans het gebouw, zelf op de kamer (1111), fijne vakantie gehad, behalve het ontbreken van een vertegenwoordiger "touroperator" België, wel afgevaardigde aanwezig voor GB, Schotland en Ierland, Geen enkele activiteit in omgeving, taxi naar Sousse of Port el Kantoui (8 Dinar) in kleine polo of peugeot. Aangename vakantie gehad maar éénmalig = alles gezien als je aan geen excursies kunt deelnemen door ontbreken van een afgevaardigde van je reisorganisatie!!!

Gereisd met partner in april 2015

Echt wel een goed hotel!

M Jansen
29-10-2014

Wij zijn hier met veel plezier op vakantie geweest! Toen we aankwamen werden we vriendelijk verwelkomt door de receptioniste en vervolgens door een net zo vriendelijke man, naar onze kamer begeleidt. Hij vertelde ons in de lift dat het een prachtige kamer was, en niets was minder waar, mooi licht, groot bed en een schitterend uitzicht. helemaal top!! (hij was net gerenoveerd)

Verder was de ligging ideaal. precies aan een prive strand en met de taxi was je zo in het dorpje.

Ook was het zwembad heerlijk, jammer dat de zon zo snel weg was.. maar ja dat weet je als de zon altijd langs de zuid kust gaat en de tunesische kust aan de oost kant ligt.

Verder was er veel keus qua eten, niet altijd even lekker of bekent maar zo probeer je nog eens wat! Ook leuk dat de bakkerij open is, je ziet sochtends je broodjes gebakken worden en savonds de pizza's. erg leuk! enige nadeel dat de rij bij het eten wat lang was. Al met al hebben wij een top vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juli 2013

Nooit meer !

Reda
23-10-2014

Tweede keer hier. Alles is minder,zelfs de keuken. Personeel merkt je op als er € zijn. Sommige kamers volledig verouderd. Wifi heel slecht werkend, nochtans volgens brochures(touroperator) is er wifi internet in heel hotel. Soms was er 48u volledig geen connectie mogelijk. Ik vroeg rustige kamer... en kreeg er een pal aan groot zwembad, met veel ambiance, ook 's avonds, niet echt rustig dus. Er zijn veel betere en klantvriendelijker hotels in de buurt.

Gereisd anders in oktober 2014

een toffe bestemming

Jensy
23-9-2014

sedert sinds 5 jaar trouwe gast prijs kwaliteit een goed hotel dit jaar eerste keer met touroperator, waar we werden opgevangen door een touroperator host die er steeds een gezellige avond van maakte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
  • Algemene indruk: geslaagd, goed gelegen, vriendelijk en hulpzaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker ook kindvriendelijk -Vooral geamuseerd door de aanwezigheid van de touroperator social host Aslan die me de weg toonde in Sousse, port el khantaoui en de beste lokale plekjes voor eten en drinken
Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Voor een rustvankantie is dit fantastisch!!!

latoya kerselaers
15-9-2014

Mijn algemene indruk van dit hotel is positief. Het enige wat wij een minpunt vonden was het eten. Maar we zaten dan ook in Afrika waar het eten anders is dan wij gewend zijn. Maar het buffet kon wat gevarieerder. Des ondanks hebben wij een fantastische reis gehad dankzij onze reisleider Aslan! Hij heeft ons perfect begeleid gedurende onze reis en voor fantastische momenten gezorgd. Voor de rest was het hotel goed onderhouden en proper, kamers waren mooi , zwembad was proper, leuke animatie, vriendelijk personeel,...

Gereisd met partner in Wed Sep 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Teleurstellend

Gwendolyn De Coninck
9-9-2014

mooi en groot hotel. Wel al wat verouderd en hier en daar mag je toch niet al te goed kijken. De gerenoveerde kamers waren wel in orde. Mooie zwembaden, alleen jammer dat ze heel vlug in de schaduw liggen. Je moet er ook verplicht om 18u uit. Het eten in het hotel is aan de mindere kant. Wat men serveert is wel lekker, maar meestal lauw of koud. Elke dag pasta op tunezische wijze... Gepaneerd of gefrituurd. Het ontbijt trekt op niks. Het laat ontbijt bestaat uit cake... Enorm veel lawaai. In de zomermaanden is er een openluchtdiscotheek. Muziek tot 4u en vanaf 10u terug animatie. Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Een zeer beperkte keuze van drank wat de all inn betreft. Er is een bar in het hotel dat je nog moet betalen ook! We hadden wel een zeer toffe reisleider van touroperator. Aslan, is zeer begaan met "zijn belgen". Hij nodigde iedereen uit voor een aperitief en gingen samen eten. Hij is zeer vriendelijk en er is hem niks te veel. Top kereltje! ;-)

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI El Ksar Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.