Hotel Le Marabout

Onvoldoende

37 reacties Hotel Le Marabout

Eten drinken

r_duin8, 29-1-2015

Het eten op HP is dit het zelfde als op all inclusive.

Het drinken is dit betaal baar als je geen all in boekt.

Moet je voor de glijbanen betalen.

Is het drinken echt zo slecht op half pension basis.

Vast bedankt

Eten

scapa, 17-1-2015

Wij overwegen om met ons gezin naar dit hotel te gaan. Wie kan ons vertellen hoe het eten is? Met name het avondeten? We hebben 5 kinderen en sommige zijn helaas geen makkelijke eters. Is er een kindermenu of hebben ze alleen patat? En hoe is de kwaliteit van het eten? Zijn er mensen ziek geworden van eten (ik heb pds/darmproblemen) dus voor mij erg belangrijk. Ontbijt en lunch hoe ziet dit eruit, welke keuzes ongeveer?

Wie o wie kan ons helpen zodat we de juiste keuze maken? Alvast bedankt voor de reactie(s)

WiFi en eten

Jordan, 10-1-2015

Hallo ik had een vraagje is er gratis WiFi in het hotel? En ook buiten bij de zwembaden?

En nog een vraagje hoe is het eten, gevarieerd wel warm? En is er ijs want ik weet veel hotels in Tunesië hebben geen ijs en dat is wel minder

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marabout voor je op een rij gezet:

Zwembad waterparkn en kamer 2g

Rene van Duijn, 27-11-2014

Mijn dochter is 9 zou ze alleen van de glijbanen mogen en mijn zoon van 7 onder begeleiding van mij.(vader).

Iemand al eens in kamer 2g gezeten is dit wat en wat moet ik me er bij voorstellen qua ruimte.

Vast bedankt.

all in

kim , 10-8-2014

wie kan mij uitleggen hoe het zit met drinken in dit hotel want ik lees er verschillende dingen over wij hebben een all in geboekt kun je dan ook de hele dag van alles drinken of moet je hier voor betalen

kamers

kim, 7-8-2014

wie weet of de junior suite alleen in het gerenoveerde gedeelte zit? of ik ook in het oude?

Juniorsuite: Als superiorkamer, echter ruimer en met extra, niet geheel afgesloten, slaapkamer

2 reacties

kamers

anneke, 17-3-2014

hoi iedereen hoe zit het met de kamer welke kamers hebben nou ook uitzich op het zwembad ? vind ik wel fijn. zijn dat die met zeezicht of met zijzeezicht (enof allebei ) welke kamers hadden jullie bijvoorbeeld type nummer enzo

alstje blieft wil graag boeken

groetjes anneke alvast bedankt

2 reacties

All inclusive drankjes

Nina, 12-1-2014
Ik heb gelezen dat je als all inclusive bezoeker maar kan kiezen uit 2 alcoholische drankjes of bier, de frisdrank niet lekker is, en je niet in alle tentjes drankjes kan halen, is dit zo? Zo ja, liggen de tentjes waar de drank gehaald moet worden erg afgelegen? En zijn de drankjes lekker?

Paspoort?

vanbelle, 19-11-2013

Hallo,

Hadden jullie een internationaal paspoort nodig?Wij zijn Belgen die geboekt hebben bij Neckermann NL met vertrek in Amsterdam.

6 reacties

Hetzelfde als Egypte/Turkije?

BVS, 13-10-2013

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tunesie toe, en vraag me af, of er net als in Turkije en Egypte, nepspullen te koop zijn, zoals adidas, all stars etc.

En zijn er winkeltjes in de buurt?

En is er iedere dag gewoon patat en kip te krijgen?

Alvast bedankt

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marabout voor je op een rij gezet: