KinderhotelWeer vandaag23°17°

298 reviews over Hotel Le Marabout in het Nederlands

Geen ster waard

Coomans Tania
1-8-2018

Vuile gangen, onvriendelijk personeel, super basic kamers. De kamers op de benedenverdieping zijn vochtig met klamme matrassen en de airco lekt water op de vloer. WiFi zo goed als onbestaand. Het all in restaurant is in de kelder dus geen daglicht met ALTIJD hetzelfde eten dat lauw of koud is. Er is plaats voor ongeveer de helft van de gasten, dus geen borden, bestek of eten voorradig. Wat er gebracht wordt is onmiddellijk ingepalmd door de vele Russen. De andere restaurants en bar zijn betalend en wel lekker en aangenaam, deze all in is gewoon ronduit bedrog! Water voor op de kamer krijg je pas na 16u, de waterverdelers geven meer warm water dan koud. Ik zou graag iets positief willen zeggen maar er is gewoon niets, buiten misschien de toffe ligging aan het strand. 3000 euro voor een vakantie van een week waarbij we 5 van de 7 dagen het hotel ontvlucht zijn om iets deftig te eten, dit is niet mijn idee van een all in vakantie. 1 raad, ga hier niet naartoe!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Terrible hotel

Erica Welten
31-7-2018

Zeer vies hotel. Veel geluidsoverlast tot 4 uur in de nacht net of de band op balkon stond. Eten koud of op en smaakloos. Slechte hygiëne. Smerige tafels. Geen borden of bestek of kopjes. Als je servies hebt. Eten op. Zit vol russen. Niet all inclusieve. Moet overal voor betalen. Flesjes water alleen om 17 uur te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

christiane
19-7-2018

all in is niks warme drank 1 bar lange wachttijden voor 20 cl warme cola dan maar gekocht om 3uur koude hamburger met frit om half 5 droog koekje zeer snel zijn of niks kamers zeer oud veel kapot geen frigo of haardroger op kamer airco werkte bijna niet ga je dat melden zeggen ze zeer onvriendelijk ok maar doen niks eten altijd hetzelfde er staan 12 bakken in bain marie voor al die mensen dus steeds leeg en dan moest je weer 5 m wachten tot alles weer aangevuld was onbijt o god onbijtkoeken lagen ook in bain marie gevolg alles uitgedroogd dessert 1 soort fruit en 1 soort gebak of ijsje zwembad word niet getest om 6 uur emmers met cloor 1maal op 14 dagen gekuist rond het zwembad word gekuist als de mensen er al zijn nemen water uit zwembad en als je niet snel bent word je nat gegoten animatie is niks waard zeer onvriendelijk personeel zeker aan de receptie buiten is er niks alleen stank en geluidsoverlast van de discoteken gelukkig was onze kamer aan de achterkant ik kan niets goed zeggen over dit hotel en begrijp niet waarom touroperators dit hotel goed keuren is zelfs geen1 ster waard en dit is de waarheid zonder overdrijven ben zeker geen luxe gewoon maar als je all in betaald en alles moet kopen ben je slecht bezig dus voor mij nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Worst time ever!

Maria
18-6-2018

1 ster is al te veel. Wij hebben hier van 10-6 tm 17-6 verbleven. De kamers zijn vies en worden niet goed schoonmaakt. Oude handdoeken worden hergebruikt (ook al ligt het op de grond). De receptiemedewerkers zijn asociaal en schieten meteen in de verdediging en worden boos. Er is geen fitness ruimte (alle websitebezoek geven aan van wel). Het eten is lauw en vies. Er worden ook locals toegelaten in het zwembad (zonder hotelovernachting), waardoor het mega druk is in en rondom het zwembad. Hotelbezoekers hebben geen ruimte om aan het zwembad te liggen. De kosten voor een kamerupgrade is voor iedere bezoeker anders; de ene betaald 15€ en de ander 135€ (zelfde periode en zelfde tijdsduur). Het allinclusive gedeelte voor de drankjes: alles is aanmaaklimonade. Kakkerlakken in de kamers, en als je dit aangeeft bij de receptiemedewerkers wordt er niets gedaan- behalve ‘dankjewel’ gezegd.

Al met al: WORST TIME EVER.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

E. S.
11-6-2018

Onvriendelijk personeel, weinig variatie in eten, rauw kip en geen verse saladebar. Restaurant is muffe, vochtige kelder met lekkend plafond waardoor gladde, gevaarlijke ondergrond. Hier werd niets aan gedaan! Bar aan het strand enkel frisdrank te verkrijgen. De hamburgers die je hier 's middags kan krijgen worden op voorhand klaargemaakt en zijn dus koud. De mooie bar/restaurant aan het zwembad zijn niet ALL IN en dus extra te betalen. Ijsjes en versnaperingen aan het zwembad, extra te betalen. Geen warm water gedurende 2 dagen over ganse hotel. Kamer sterk verouderd, kleine bedjes (1m80 past er niet in). Kinderbedje versleten, waardoor houtsplinters aanwezig zijn. Apart toilet, maar eens je op het toilet zit gaat de deur niet meer toe omdat dit tot tegen het toilet zelf komt. Daarom hebben ze maar ter hoogte van de toiletbril een inkeping gezaagd in de deur. Kortom onze slechtste reis ooit! Wij zijn veranderd van hotel na 2 dagen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Schoon & sfeervol

Ann
21-1-2018

Zwembad, hygiëne, variëteit in het restaurant waren prima. Personeel aardig. Saaie omgeving qua shoppen, strand op enkele minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

beter dan gedacht

Sagar
2-6-2016

Bij aankonst kregen we een luxe kamer met zeezicht en dat ook nog eens voor een prikkie. Hotel was zeer goed en personeel ook erg vriendelijk. Tunesië is mooi om gezien te hebben maar ik ga er niet meer terug. Je hebt alleen maar opdringerige verkopers en het stinkt er vreselijk. Maar dit hotel is zeker aan te raden als je ooit naar tunesië mochg gaan

Gereisd anders in juni 2015

Gewoon fantastisch

Fam hakkenbroek
1-5-2016

Dit hotel is voor drie sterren uitstekend eten goed mensen fantastisch zwembad heel mooi bediening gewoon uitstekend we zijn voor de eerste keer in Tunesië geweest helaas moest dit via touroperator Duitsland waarom vraag ik mij af want het daar wij zaten helemaal niks aan de hand is dus oproep aan alle Nederlandse reisorganisaties snel weer vluchten organiseren van en naar Tunesië en graag snel want het land gaat helaas kapot zonder toerisme

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Heerlijk genieten!

Tessa
25-8-2015

Wij hebben het hier heerlijk gehad. Elke dag naar het strand, die aan het hotel ligt. Er loopt een meneer rond die voor jou de bedjes reserveert. Als je hem elke dag een klein bedrag geeft, of gelijk voor de hele week dan zorgt hij ervoor dat elke ochtend jouw bedje(s) gereed staan om de hele dag te genieten. Ze zijn echt heel vriendelijk en het eten op het strand is ZEER aan te raden. Normaal gesproken ben ik best een moeilijke eter, maar ik vond hier echt alles lekker. Zij serveren gewoon op het strand, dus je hoeft eigenlijk niet eens op te staan behalve als je wilt zwemmen ;).. Het ontbijt is gewoon prima, met lekkere (chocolade) broodjes, eitjes en alles wat je eigenlijk maar wilt eten in de ochtend. Avond eten beviel mij ook erg goed, ze hadden erg veel keuze! Daarnaast is het op zich wel gezellig om een beetje in de omgeving een stukje te lopen, er zijn leuke restaurantjes in de buurt!

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie vakantie, perfecte locatie!

meneer Gerrits
28-9-2014

Prijs/kwaliteit zeer goed, kamer was netjes maar wat verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marabout in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marabout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.