Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

Hotel Jinene Beach & Royal Jinene
7,3

22 tips over Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

Jolanda, 24-9-2014

Port el kantouie, mwah valt tegen

Bus safari rondreis top!

Cees van Orden, 11-6-2014
De vrijdag markt in Nabeul,Met de trein vanaf Sousse richting Tunis( ongeveer 9 dinar) kan het zomaar zijn dat je bij de overstapplaats ( beni sidi oid ) 1,5 a 2 uur moet wachten op de trein. Taxi daarvandaan naar de markt in Nabeuvl( 25 km ) ongeveer 13-15 dinar.
David le Qlerq, 11-5-2014
Geef tips 2 a 3 dinar af en toe,,, draag Geen sieraden in de stad wel een spiegel zonnebril...

We hebben een aantal aanbieders voor Jinene Beach & Royal Jinene voor je op een rij gezet:

sharmilee, 11-5-2014
je krijgt als je het vraagt flessen water. Port el Kantoui (haven)en Monastir(medina) vond ik leuk. Sousse centrum is ook leuk. laat je niet van de wijs maken door een taxichauffeur als hij ineens zegt dat het centrum dicht is. Dit doen ze zodat je een plaats kiest dat verder ligt en meer geld kost. maak duidelijke afspraken over de prijs. De gele taxi is het juiste vervoer, spreek een bedrag af, hun meters kloppen niet. probeer het strand. Laat je niet oplichten, kijk niet als je niet koopt.
Sisters, 10-11-2013
Piratenboot is leuk. Beetje varen, dansen, animatie en zwemmen.Duurt maar 3 uurtjes en je krijgt er een vrij simpele maaltijd bij met frisdrank. Salade, brood,worstje en een stukje kip. Bij de receptie kan je geld wisselen. Geen provisie of andere kosten, gewoon de normale koers. , Je kan een koelkastje op de kamer huren voor 5 dinar per dag.Als er iets mis is met je kamer, gewoon bij de receptie/gastvrouw melden. Het wordt direct opgelost of je krijgt een andere kamer als het kan.
willy, 9-11-2013
Wees op je hoede,erg krimineel

kristiaan leemburg, 28-10-2013
de volgende punten zijn aan te raden. duiken, safari, de stedentrip en hamam
Bert Teeuzen, 28-10-2013
Betaal niet meer dan 4 dinar voor de taxi naar de haven of naar de medina.
Annemarie Hagen, 20-10-2013
Capuccino tegen betaling bij de strandbar heerlijk (als het apparaat niet kapot is)
erik, 19-9-2013

Het is leuk om de kamelentocht te boeken. kost 30 euro voor twee personen.

Je kunt er jetskiën, paraselen en nog veel meer.

Ding op alles af! zelfs in supermarkten.