Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

5.8Voldoende

Tunesië, Tunesië, Sousse

5.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Jinene Beach & Royal Jinene voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

258 reviews over Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

• 2018
    4Angelique Sleurink24-10-2018

Nooit meer dit hotel/touroperator lossen niks op

Oud hotel niet schoon liften die meer niet dan wel werken brandmelders die niet afgaan ondanks dat er brand was eten afschuwelijk en geen keus,drinken is aangelengd met water, tegen betaling fatsoenlijk drinken in flesjes all-in formule waardeloos ontbijt chocolade broodjes zonder chocolade croissant droog (met koffie is het te doen) 1 soort kaas en 1 soort worst en soms een ei enige wat smaakt is stokbrood waar je dan wel zelf meegenomen beleg/zoetigheid op moet doen Lunch en avond eten ook niks geen ijs gezien in 15 dagen tijd soms gebak maar dan moet je wel snel zijn op is op wel kun je lekker eten bij het zwembad wat je dan wel zelf moet betalen is geen all in! op het strand kun je droge cake en pizza stukjes krijgen ter grote van een pakje sigaretten als je geluk hebt zit er wat kaas op de korst en ook alleen maar van half 4 tot 5 uur dat is ook het enige buiten ontbijt lunch en diner Personeel vriendelijk maar opdringerig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Catharina14-08-2018

Prachtige belevenis, je houdt ervan of niet!

Wij hebben bewust een 3 sterren hotel gekozen. Maar het was echt wel heeeel 3 sterren. Ontbijt karig, als je niet van arabisch eten houdt, moet je hier niet zijn. Wij hebben heerlijk gegeten. Lunchen deden we bij de pizzeria bij het zwembad. Heerlijke pizza voor 4 euro. Wordt bij je stoel geserveerd. Personeel is erg vriendelijk. Kamers worden goed schoongemaakt. Leg een 2 dinar op je kussen voor de schoonmaak en je krijgt bloemen op je kamer. Enne....bedjes genoeg bij het zwembad en op het strand. Dus niet vroeg je bed uit om handdoekjes te leggen. Wel heel schrijnend om te zien dat dit land alleen maar armer wordt. Voor ons westerlingen is het heel goedkoop. Maar dan is het ook heel fijn om je taxichauffeur iets extra's te geven. Groot minpunt in dit hotel zijn de Russen, asociaal volk. Nog nooit meegemaakt en altijd gedacht dat het wel mee zou vallen, maar het valt niet mee. Maar altijd goed aangepakt door de managers!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7Jeranimox10-10-2017

Top vakantie

Nvt, alles was goed geregeld. Prima hotel

Gereisd met partner in november 2015

• 10Lida de Groote21-12-2015

Ik kom al vele jaren in dit hotel met veel plezier

Het is een keus die je maakt, inmiddels heb ik daar veel vrienden in het hotel, als ik kom en de badmeester Camel me aan ziet komen wordt mijn bedje op mijn vaste plek neergezet met matras en daarna een welkom omhelzing. Zo ken ik ook mensen van de animatie, de bediening en het overige personeel alle balie medewerkers, bar medewerkers de kamermeisjes, de koks en nog meer. Het eten is inderdaad wat minder dan voorgaand jaar maar ach dat neem ik voor lief. Ik vind het spijtig dat er op dit moment geen reis geboekt kan worden naar Tunesie, ik heb er nooit problemen gehad, liep zelfs alleen op straat. Ik hoop dat ik in 2016 toch weer een keer kan terug gaan naar mijn geliefde hotel Jinene Beache of Royal Jinene om mijn vrienden daar weer te ontmoeten. Al ga ik alleen ik kom altijd mensen tegen waar ik het altijd gezellig mee heb. Ik ben niet zo iemand die zich vast bind aan mensen maar tijdens een borrel zie je elkaar weer en hebben we het gezellig en plezier, als de vakantie voorbij is heb ik genoten.

Alleen gereisd in mei 2015

• 8Kim krauts16-12-2015

super

Hier geweest van 21-06-2015 tot 28-06-2016 , hadden eigenlijk langer daar vakantie maar helaas gebeurde het vreselijke drama op het strand., en hebben we besloten eerder n huis te gaan.Afgezonderd van dat ben ik ontzettend positief over dit hotel! Leuke en aardige mensen... goede verzorging, goed eten, dus niks te klagen... enige wat wel min puntje is, zijn de bedden, die mogen wel wat anders..

Hoe dan ook wij komen hier zeker nog yerug

Gereisd met partner in juni 2015

• 6anniever27-08-2015

matig hotel

eten was niets de kamers beetje verouderd maar wel schoon en personeel beetje stug

Gereisd met partner in april 2015

• 4just31-05-2015

geen hotel maar motel

Voor de prijs dat ik heb betaald kan ik niet klagen.Maar dit is geen 3 strerren maar een motel. De bedden zijn slecht. Wc van jaren 80. Zeer beperkt drinken en eten. (geen sap, 1 type fruit, geen ijsje, Alleen margarita pizza. Elke dag zelfde eten. Personeel sommige aardig sommigen niet. zij eten en drinken ( alcohol) onder werk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 3Gerda26-05-2015

Zonde van je geld

Ik ben nu twee dagen in dit hotel en heb gelukkig heel weinig betaald anders was ik zeker niet blij geweest. Eten is waardeloos kamers niet echt schoon alles binnen is verouderd. Hotel kan wel een renovatie gebruiken. Voor een fooitje doen ze echt goed hun best. Animatie stelt niks voor. Kamers met zeezicht zijn heel gehorig. Winkels zijn om zes uur dicht in de avond is er buiten niets te doen. Huizen winkels enz.alles is verpauperd en veel afval in de bosjes langs de kant van de wegen. Mij zien ze hier niet weer in dit hotel en ook geen Tunesië meer.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Agnieszka21-05-2015

simpel maar toch geweldig

Voor de 3-de keer in dit hotel en alweer simpel maar geweldig.Simpel maar goed eten,goede service,goede bedden en kamers goed schoongemaakt.Met de toeristentreintje ben je zo in Sousse en Port el Kantaoui;allebei leuk en gezellig.Het strand werd elke dag schoongemaakt en de strandboys zorgen goed voor hotelgasten.Af en toe een klein fooitje en een vriendelijke lach doen echt wonderen.Gewoon goed,fijn hotel waar je je echt thuis voelt.

Gereisd met partner in mei 2015

• 5Louisa15-04-2015

Prijs kwaliteit goed, maar geen 4 sterrenhotel

Het eten was superslecht , gezien de prijs mag je niet klagen maar de aardappelen werden savonds in de soep verwerkt, en vlees weer tot iets anders gebrouwen, de kok is duidelijk geen kok, het eten bestaat uit aardappelen rijst en gekookt rundvlees met bah veel vet ,,, droge kip enz,, en dat 8 dagen achter elkaar.

De kamer was supermooi en mooie ligging, het hotel heeft de cappaciteit om een 5 sterren te zijn maar het managment is gewoon bar slecht, geen badlakens , dus neem die mee, zelfs de bar heeft 1 theelepel die je meteen terug moet brengen,, geen entertainment, die was er 1 keer, daar moest je voor betalen om te kijken een buikdanseres,,,,,personeel is ook niet zo vriendelijk , kreeg het idee dat ze liever geen mensen zien, behalve de deurman en de man van de teras chaislong....,

Ik zal dus niet meer terug gaan naar dit hotel en plaats in Tunesie

Gereisd met partner in april 2015

Hotel Jinene Beach & Royal Jinene info