Hotel Jinene Beach & Royal Jinene

Hotel Jinene Beach & Royal Jinene
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jinene Beach & Royal Jinene voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Jinene Beach & Royal Jinene in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Top vakantie

Jeranimox
10-10-2017

Nvt, alles was goed geregeld. Prima hotel

Ik kom al vele jaren in dit hotel met veel plezier

Lida de Groote
21-12-2015

Het is een keus die je maakt, inmiddels heb ik daar veel vrienden in het hotel, als ik kom en de badmeester Camel me aan ziet komen wordt mijn bedje op mijn vaste plek neergezet met matras en daarna een welkom omhelzing. Zo ken ik ook mensen van de animatie, de bediening en het overige personeel alle balie medewerkers, bar medewerkers de kamermeisjes, de koks en nog meer. Het eten is inderdaad wat minder dan voorgaand jaar maar ach dat neem ik voor lief. Ik vind het spijtig dat er op dit moment geen reis geboekt kan worden naar Tunesie, ik heb er nooit problemen gehad, liep zelfs alleen op straat. Ik hoop dat ik in 2016 toch weer een keer kan terug gaan naar mijn geliefde hotel Jinene Beache of Royal Jinene om mijn vrienden daar weer te ontmoeten.

Al ga ik alleen ik kom altijd mensen tegen waar ik het altijd gezellig mee heb.

Ik ben niet zo iemand die zich vast bind aan mensen maar tijdens een borrel zie je elkaar weer en hebben we het gezellig en plezier, als de vakantie voorbij is heb ik genoten.

super

Kim krauts
16-12-2015

Hier geweest van 21-06-2015 tot 28-06-2016 , hadden eigenlijk langer daar vakantie maar helaas gebeurde het vreselijke drama op het strand., en hebben we besloten eerder n huis te gaan.Afgezonderd van dat ben ik ontzettend positief over dit hotel! Leuke en aardige mensen... goede verzorging, goed eten, dus niks te klagen... enige wat wel min puntje is, zijn de bedden, die mogen wel wat anders..

Hoe dan ook wij komen hier zeker nog yerug

matig hotel

anniever
27-8-2015

eten was niets de kamers beetje verouderd maar wel schoon en personeel beetje stug

geen hotel maar motel

just
31-5-2015

Voor de prijs dat ik heb betaald kan ik niet klagen.Maar dit is geen 3 strerren maar een motel. De bedden zijn slecht. Wc van jaren 80.

Zeer beperkt drinken en eten. (geen sap, 1 type fruit, geen ijsje, Alleen margarita pizza. Elke dag zelfde eten. Personeel sommige aardig sommigen niet. zij eten en drinken ( alcohol) onder werk

Zonde van je geld

Gerda
26-5-2015

Ik ben nu twee dagen in dit hotel en heb gelukkig heel weinig betaald anders was ik zeker niet blij geweest. Eten is waardeloos kamers niet echt schoon alles binnen is verouderd. Hotel kan wel een renovatie gebruiken. Voor een fooitje doen ze echt goed hun best. Animatie stelt niks voor. Kamers met zeezicht zijn heel gehorig. Winkels zijn om zes uur dicht in de avond is er buiten niets te doen. Huizen winkels enz.alles is verpauperd en veel afval in de bosjes langs de kant van de wegen. Mij zien ze hier niet weer in dit hotel en ook geen Tunesië meer.

simpel maar toch geweldig

Agnieszka
21-5-2015

Voor de 3-de keer in dit hotel en alweer simpel maar geweldig.Simpel maar goed eten,goede service,goede bedden en kamers goed schoongemaakt.Met de toeristentreintje ben je zo in Sousse en Port el Kantaoui;allebei leuk en gezellig.Het strand werd elke dag schoongemaakt en de strandboys zorgen goed voor hotelgasten.Af en toe een klein fooitje en een vriendelijke lach doen echt wonderen.Gewoon goed,fijn hotel waar je je echt thuis voelt.

Het eten was superslecht , gezien de prijs mag je niet klagen maar de aardappelen werden savonds in de soep verwerkt, en vlees weer tot iets anders gebrouwen, de kok is duidelijk geen kok, het eten bestaat uit aardappelen rijst en gekookt rundvlees met bah veel vet ,,, droge kip enz,, en dat 8 dagen achter elkaar.

De kamer was supermooi en mooie ligging, het hotel heeft de cappaciteit om een 5 sterren te zijn maar het managment is gewoon bar slecht, geen badlakens , dus neem die mee, zelfs de bar heeft 1 theelepel die je meteen terug moet brengen,, geen entertainment, die was er 1 keer, daar moest je voor betalen om te kijken een buikdanseres,,,,,personeel is ook niet zo vriendelijk , kreeg het idee dat ze liever geen mensen zien, behalve de deurman en de man van de teras chaislong....,

Ik zal dus niet meer terug gaan naar dit hotel en plaats in Tunesie

nooit meer

wim
5-2-2015

personeel heel onvriendelijk iedereen wil geld,eten is matig.

ben al vaker in Tunesie geweest maar dit was t slechtste hotel goedkoop is duurkoop

toen ik er was veel overlast van nieuw te bouwen hotel

vieze omgeving en ver van t centrum

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Marjan van Leeuwen
28-9-2014

Met name de kamers zijn erg verouderd en helaas niet schoongemaakt in een week tijd, wel elke dag schone handdoeken. De vriendelijkheid van het personeel laat over het algemeen te wensen over maar misschien komt dit door einde seizoen. Zowel bij het zwembad als het strand voldoende bedjes. Zeer fijn zwembad en prima eten. Al met al een prima hotel voor een kleine prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jinene Beach & Royal Jinene in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jinene Beach & Royal Jinene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jinene Beach & Royal Jinene scoort een 7.3 uit 10 op basis van 256 reviews.