Hotel JAZ Tour Khalef

Hotel JAZ Tour Khalef

8.3Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Sousse

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 391p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

51 reviews over Hotel JAZ Tour Khalef

• 9Aarts01-07-2008

Goed hotel

Naar vele malen op deze site gezocht voor een vakantie kwamen we uit op Tour Kahlef n.m. goede beoordeling. Maar zoals altijd kan schijn bedriegen.Als het eten goed is maar de variatie nog ver te zoeken is,is dat een minpunt. Maar het grootste minpunt is de All in bar door het bij ieder drankje (ijsje) enzv. moest iedereen met het polsbandje scannen (soms ook stuk) dan werd alles opgeschreven dus lange wachttijden, terwijl aan de andere kant bij pay(betaalbar) niemand staat maar er stonden wel twee bar kepers achter te wachten op klanten terwijl bij de all in bar met twee personen zich de naat uit de broek werkten. De pay bar is ook twwe keer zo groot. Wij waren met 4 pers. tijdens de EK wedstrijden. Je moest nog voor de rust tijdens het voetballen gauw je drankje p.p minimaal 2 stuks anders kreeg je eerste uur niets meer of genoegen nemen met in de rij wachten +/-25 min. PS de "Russen" komen alleen maar in juni,juli en augustus. De foto,s laten wat zien. Gr.hejopejo

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8math27-06-2008

Hey, we zijn juist terug gekomen van een warme vakantie in Tunesië. Minpunten voor dit hotel: als je een all-in hebt geboekt moet je niet rekenen op veel service je wordt er zelfs niet bezien, alleen als je geld laat zien dan staan ze allemaal te trappelen om je te helpen. Veel Russen !!!!! Hotel zat vol ik denk dat er tien andere van een andere afkomst waren en that's it , voor de rest ze zijn lawaaierig , kunnen niet aanschuiven in de rij voor te eten proppen zich overal tussen niet normaal. met onze touroperator kan je best niet gaan , service van de hostes en organisatie trekt op niets! geen opvolging , ze kijken niet naar je om.. je ziet de persoon misschien 1 keer en let op voor de voorgestelde excursies ! eensmaal op de bus kan je nog is geld ophoesten , lees en vraag eerst goed wat het allemaal kost , laat het desnoods op papier getekend zetten zo ben je altijd zeker!

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Corry Laterveer11-06-2008

Prima hotel goede bediening je voelt je er op je gemak.Al meerdere keren geweest bevalt me prima. Het strand is prima onderhouden,Kom er graag weer terug. Kamermeisjes zijn erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9A. Licht26-05-2008

Een prima hotel, goed georganiseerd. Medewerkers moeten hard werken, meestal zijn ze erg vriendelijk. Leuke animatie, lekkere muziek. Het hotel ligt lekker bij een prima schoon strand, lekkere ligbedjes en parasols. Helaas toch ook weer veel handdoekjes die er vroeg worden neergelegd. Aan het zwembad was wel plaats genoeg. Het eten is echt van goede kwaliteit en wordt heel goed aangevuld, maar wij waren het op het laatst gewoon een beetje beu. Is toch wel iedere keer ongeveer hetzelfde. Het enige wat ons erg tegenviel was de opdringerigheid van de mensen buiten het hotel. We hebben zelfs meegemaakt dat we geld wilden pakken uit onze portemonnee en dat ze er gewoon in graaiden! Kijk dus goed uit, neem niks aan wat je niet wilt, want je wordt er tussen genomen. Ook in de Medina, we werden gewoon uitgescholden omdat we niet wilden kijken... Het is echt niet zo dat we ze niks extra's gunden (hebben best wat fooien weggegeven), maar deze opdringerigheid kenden we niet.

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Lenie Molkenboer-Barnhoorn23-04-2008

Het is er nog steeds fantastisch wordt steeds mooier, zijn nu volop aan het verbouwen voor thalassy ,het restaurant is ook super geworden kan nooit meer stuk na 30 jaar nog steeds thuiskomen. Ze blijven bouwen om het steeds aantrekkelijker te maken. Een echte aanrader voor een super vakantie en hotel. Lenie

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 9claudia24-02-2008

meer dan tevreden over hotel Tour Kalef, erg leuk entertainment voor de kinderen, mooi zwembad, en vriendelijk personeel in de winkeltjes op het terein, de kamers zijn ruim en met nette badkamer, en leuk balkon, mooie omgeving en allemaal erg schoon en ruim!

Gereisd met familie in augustus 2004

• 9m. van den Berg29-10-2007

We hebben een prima vakantie gehad het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er prima, iets meer variatie zou nog beter zijn. Kamers zijn ruim en schoon. De tuin is prachtig en goed onderhouden. De lobby van het hotel is een bezienswaardigheid op zich erg "statig" met al dat marmer en leuke sitjes. kortom een goed hotel voor een juiste prijs.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10krabbenbos27-09-2007

Vanaf 1988 zijn we er geweest 7 jaar lang.het was toen al beregoed,maarja toen viel de muur,en begon de aftakeling.Vorig jaarzijn we er weer geweest om te kijken je weet niet wat je ziet zo mooi is het nu. Al met al zijn we dit jaar voor de 12e keer in Tunesie geweest.Volgendjaar gaan we naar Thour khalef terug.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Mark02-09-2007

Super hotel met een super prijs/kwaliteit verhouding! Het stikt er wel van de Russen, maar hier verder absoluut geen problemen mee gehad. Het eten was erg goed en gevarieerd (lopend buffet) en al het eten was warm/heet en vers (salades etc). Ook het avond programma was erg goed georganiseerd (bingo, karaoke, folkorische avond) , maar het aller belangrijkste was dat de service super was (bedienend personeel). Vriendelijk personeel dat veel te weinig verdiend (320 Dinar per maand = 190 EURO) ... maar dit wordt gecompenseerd door de fooi die ze krijgen (en geeft tenminste 10-20% fooi gezien de service zeer goed is). De kamers werden dagelijks (!) schoongemaakt en voorzien van nieuw beddengoed. Het zwembad lijkt groter op de foto's dan in werkelijkheid, maar wij zaten vooral op het strand (schoon!).

Voor de prijs/kwaliteit verhouding is Tour Khalef ABSOLUUT een must!

Gereisd met partner in september 2007

• 8toon11-05-2007

prachtig gelegen , mooie tuin en zwembad,eigen strand met stoelen en kussens. Voor ons was eigenlijk het enige nagatieve dat je soms lang moest wachten aan de all inclusive bar. Elk drankje wordt gescand op je polsbandje.Veel gasten uit oostbloklanden Toch wel een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2006

Hotel JAZ Tour Khalef info