Hotel JAZ Tour Khalef

Hotel JAZ Tour Khalef

8.3Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Sousse

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 391p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

51 reviews over Hotel JAZ Tour Khalef

• 2018
    9dp22-09-2018

heerlijk weekje tunesië

Laat je vooral niet afschrikken door het slechte commentaar dat je bij sommige reviews te zien krijgt, gewoon boeken die reis. Of het al dan niet 5 sterren waard is is een persoonlijk gevoel, waarschijnlijk zijn er betere maar er zijn er heel veel die véél minder zijn. We hebben een weekje genoten van het lekkere eten, de uitstekende en heel vriendelijke service, de prachtige zwembaden en het propere strand waar je zo van in je kamer bij terecht komt, kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

• 10JJ18-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben ontzettend genoten in Jaz tour Khalef,supermooie ligging! ruim opgezet. Voldoende ligbedden,handdoeken service,kamer iedere dag keurig netjes,bloemetjes. keurige kamers,gevarieerd eten,aardige obers,kortom we voelden ons echt gast,en werden in de watten gelegd. Voor ons een toppertje!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Tessa12-06-2018

Relaxed en gezellig resort

Schoon en luxe resort. We hadden een prachtige kamer op de 8e etage. Keek uit over het resort, zwembad en strand. Eten was goed. En het personeel super vriendelijk. Handdoeken service. 24/7 een bar open. Zeker als Nederlander wordt je op handen gedragen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Karin en Minka22-05-2018

Vandaag teruggekomen van een heerlijke week in Jaz Tour Khalef en wat hebben we genoten! Fijne, ruime kamers. Wij zaten op de 7de verdieping met een prachtig uitzicht over de tuin, zwembaden en zee. Het eten was alle dagen heerlijk. Het contact met het personeel was erg leuk. Allemaal even vriendelijk. Een fooi wordt gewaardeerd maar ik heb het nooit een vervelende reactie ervaren wanneer we dit niet gaven. Het zwembad is in het echt zo mooi als op de foto's ❤. Wat een heerlijke plek en het zandstrand maakt het compleet. Een speciale dank voor het animatieteam. Wat een leuk en enthousiast team. Zij hebben het verschil voor ons gemaakt. Mijn enige minpuntje is de schoonmaak bij de wc bij het zwembad. Niet altijd evem schoon. Maar verder top, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Waijer28-02-2018

Dit is een geweldig hotel met zeer goed en vriendelijke werknemers

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

8nan20-01-2011

prima hotel dicht bij de stad

Wij zijn hier in augustus 1980 geweest en hebben hier in fantastische vakantie gehad. Tour Khalef is een prima hotel met een mooi zwembad met een prachtige tuin, liggend aan het mooie strand van Sousse. Het eten was ook goed (Buffet was er in die tijd niet)

Gereisd met partner in augustus 1980

• 7Zoela0016-08-2010

Nooit maar dan ook nooit meer

Mooi hotel, maar alles wordt teniet gedaan door het zeer onvriendelijke personeel. Mijn vrouw kreeg zelfs in het restaurant van een ober volgend jaar alleen terug te komen dan was hij bereid haar zwanger te maken. Hadden kamer op de benedenverdieping, zat hele dag bewaking in de tuin, maar toch was er op een dag bij ons op de kamer door iemand gedouched. Medina is leuk maar iedereen zit aan je. Al met al zijn , in mijn ogen, de Tunesiers een heel opdringerig en vervelend volk. Dit was eens maar nooi meer.

Gereisd met partner in juni 1983

• 7anita08-08-2010

gaat wel

Kamer waar ze nog aan het verven waren...Kakkerlakken op de gang... Wel tweede dag andere kamer gekregen! Ziek geweest; maar weet niet of het van het eten of van de warmte was. We zijn er 20 jaar geleden geweest; dus weet niet hoe het nu is!!! Wij gaan er nooit m eer heen!

Gereisd met partner in juli 1990

• 8Ineke 07-05-2010

Goed vakantiehotel

Wij bezochten dit hotel in januari 1978. Het was een goed hotel met ruime kamers. Eten was prima en er is een mooi zwembad. Door de tuin heen lopen en je was op het strand. Daar kon je een tochtje op een kameel maken. Januari is wel een beetje koud hoor. Aleen als je uit de wind en in ze zon ging zitten was het aangenaam. Leuke vakantie gehad daar. Sousse is een leuk stadje met een medina.

Gereisd met partner in januari 1978

• 8Astrid02-05-2010

Goed hotel dichtbij centrum

Hotel Tour Khalef in Sousse is een goed hotel wat op loopafstand van het centrum ligt. Weliswaar erg warm om te lopen in juli. Hotel prima, alleen het eten 's-avonds was niet zo smaakvol, weinig keuze en erg flauw, we hebben dan ook een keer uitgebreid buiten de deur gegeten. De stad Sousse is geen aanrader omdat iedere winkelverkoper aan me zat te trekken. Erg vrij rondlopen en winkelen kan je daar niet en uiteindelijk gingen we het centrum mijden en liepen we om.

Gereisd met partner in juli 1999

Hotel JAZ Tour Khalef info