Hotel JAZ Tour Khalef

33 reviews over Hotel JAZ Tour Khalef in het Nederlands

Relaxed en gezellig resort

Tessa
12-6-2018

Schoon en luxe resort. We hadden een prachtige kamer op de 8e etage. Keek uit over het resort, zwembad en strand. Eten was goed. En het personeel super vriendelijk. Handdoeken service.

24/7 een bar open. Zeker als Nederlander wordt je op handen gedragen.

Karin en Minka
22-5-2018

Vandaag teruggekomen van een heerlijke week in Jaz Tour Khalef en wat hebben we genoten! Fijne, ruime kamers. Wij zaten op de 7de verdieping met een prachtig uitzicht over de tuin, zwembaden en zee. Het eten was alle dagen heerlijk. Het contact met het personeel was erg leuk. Allemaal even vriendelijk. Een fooi wordt gewaardeerd maar ik heb het nooit een vervelende reactie ervaren wanneer we dit niet gaven. Het zwembad is in het echt zo mooi als op de foto's ❤. Wat een heerlijke plek en het zandstrand maakt het compleet. Een speciale dank voor het animatieteam. Wat een leuk en enthousiast team. Zij hebben het verschil voor ons gemaakt. Mijn enige minpuntje is de schoonmaak bij de wc bij het zwembad. Niet altijd evem schoon. Maar verder top, wij komen zeker nog eens terug!

Waijer
28-2-2018

Dit is een geweldig hotel met zeer goed en vriendelijke werknemers

Vakanties.nl

prima hotel dicht bij de stad

nan
20-1-2011

Wij zijn hier in augustus 1980 geweest en hebben hier in fantastische vakantie gehad. Tour Khalef is een prima hotel met een mooi zwembad met een prachtige tuin, liggend aan het mooie strand van Sousse.

Het eten was ook goed (Buffet was er in die tijd niet)

Nooit maar dan ook nooit meer

Zoela00
16-8-2010

Mooi hotel, maar alles wordt teniet gedaan door het zeer onvriendelijke personeel. Mijn vrouw kreeg zelfs in het restaurant van een ober volgend jaar alleen terug te komen dan was hij bereid haar zwanger te maken. Hadden kamer op de benedenverdieping, zat hele dag bewaking in de tuin, maar toch was er op een dag bij ons op de kamer door iemand gedouched. Medina is leuk maar iedereen zit aan je. Al met al zijn , in mijn ogen, de Tunesiers een heel opdringerig en vervelend volk. Dit was eens maar nooi meer.

gaat wel

anita
8-8-2010

Kamer waar ze nog aan het verven waren...Kakkerlakken op de gang...

Wel tweede dag andere kamer gekregen! Ziek geweest; maar weet niet of het van het eten of van de warmte was. We zijn er 20 jaar geleden geweest; dus weet niet hoe het nu is!!! Wij gaan er nooit m

eer heen!

Goed vakantiehotel

Ineke
7-5-2010

Wij bezochten dit hotel in januari 1978. Het was een goed hotel met ruime kamers.

Eten was prima en er is een mooi zwembad. Door de tuin heen lopen en je was op het strand. Daar kon je een tochtje op een kameel maken. Januari is wel een beetje koud hoor. Aleen als je uit de wind en in ze zon ging zitten was het aangenaam.

Leuke vakantie gehad daar. Sousse is een leuk stadje met een medina.

Goed hotel dichtbij centrum

Astrid
2-5-2010

Hotel Tour Khalef in Sousse is een goed hotel wat op loopafstand van het centrum ligt. Weliswaar erg warm om te lopen in juli. Hotel prima, alleen het eten 's-avonds was niet zo smaakvol, weinig keuze en erg flauw, we hebben dan ook een keer uitgebreid buiten de deur gegeten. De stad Sousse is geen aanrader omdat iedere winkelverkoper aan me zat te trekken. Erg vrij rondlopen en winkelen kan je daar niet en uiteindelijk gingen we het centrum mijden en liepen we om.

Helemaal super

Lisanne
7-1-2010

Dit hotel is geweldig. er is altijd wel wat te doen vopor jong en oud. service is goed.

Geweldig! alleen veel geluidoverlast snachts

I. heijnen
11-10-2009

erg mooi!

's nachts had k echteoordoppen nodig omdat er veel muz wat echt hard stond tot diep in de nacht.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JAZ Tour Khalef in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JAZ Tour Khalef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.