Hotel JAZ Tour Khalef

Hotel JAZ Tour Khalef

8.3Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Sousse

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 594p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

51 reviews over Hotel JAZ Tour Khalef

• 9Ton01-10-2020

Keurig hotel

Uitstekend verblijf, vriendelijk en behulpzaam personeel . Goede en ruime keuze zowel bij het ontbijt , lunch en avondeten. Prachtige tuin en keurig zwembad , we hadden een kamer met uitzicht op zee en de stad. Het strand is goed verzorgt ,regelmatig kwamen er lokale kooplieden langs met kleding ,fruit en lokale drankjes dit was tegen betaling , ik vond dit wel leuk een beetje afdingen voor de fun.de verkoper en koper beide tevreden De shows in de avonduren waren leuk en gevarieerd .In het hotel zijn diverse goed verzorgde bars om lekker relaxt te kunnen zitten Kortom een geweldig hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    8Connie De Ruiter07-11-2019

Lekker bijtanken in een mooi resort

Wij hadden een kamer met zeezicht. Zaten op de 6de verdieping. Wat een uitzicht, in één woord....schitterend. De kamer was goed, lekker bed, niet te hard of te zacht. En zoals het hoort elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk en tuurlijk willen zij graag een tip. De lonen zijn erg laag maar ook zonder tip zijn zij erg vriendelijk. Er is voldoende plek in het restaurant, bij het zwembad en de zee. Het eten moet je niet vergelijken met de resorts in Turkije. Maar je komt niet om van de honger. Je mag ook bij een restaurant eten. Wel even reserveren. De Italiaan vonden wij goed maar het Tunesiës was chaotische. Er zijn veel Russen. En de keren dat wij Russen in Turkije meemaakten was niet zo erg als hier in Tunesië.
    Pak een taxi (€3) en ga naar Sousse. De Medina is een mooie ervaring. Blijf in de menigte lopen of zorg dat je geen sieraden om heb. (Mijn ketting is jammer genoeg van mijn nek getrokken.)

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Vonne Kort04-10-2019

Een hemelse plek, groen luxe en alles goed georganiseerd , personeel wat alles doet om je een supertijd je te geven Een paradijs om te mogen zijn

• 5Bob de Vos04-10-2019

nooit meer

Diep treurig. Personeel is onbeschoft, enkel uit op een tip. Hotel is zeer verouderd. Onze verdieping stonk naar oude sokken. Het is voelt vochtig en ruikt damp overal. Geregeld in de nacht wakker door omgeving. Eten was matig. Weinig keus in alcohol en de glazen zijn veels te klein. Bed is kei hard. Badkamer is kansloos. Dit is geen 5 sterren hotel! Enige wat fijn is, is het strand.

• 8Christa23-09-2019

Fantastische ervaring!!!

Wat heeft Tunesië mij aangenaam verrast!! Wat een mooi land en wat een vriendelijke mensen!! Het resort was netjes, niet over de top luxe, maar goed verzorgt. Matrassen waren voor ons wel wat te hard. Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken! Buffet was genoeg keuze (nou zijn wij ook niet hele moeilijke eters). Het strand was redelijk schoon, het zeewater heerlijk! Genoeg dingen te ondernemen in de omgeving! Wij hebben de Medina bezocht (AANRADER!!!), Port el Kantaoui geweest , Quad Tour gedaan, SPA bezocht! Het is niet zo netjes als in Nederland, maar hier kunnen ze nog wat leren van de vriendelijkheid die de mensen daar hebben!! Het was een super mooie, warme, gezellige vakantie in een mooi resort en ik ga zeker nog een keer terug!!

• 8Jelle06-09-2019

Heel goed

Heel mooi hotel enkel badkamer verouderd en geen 5 sterren waard lekker eten, supervriendelijke mensen die meer dan 5 sterren waard zijn!!! Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Louise&nico06-06-2019

Geweldig!!

Geweldig hotel!! Super vriendelijk personeel, wordt echt op handen gedragen door iedereen, strand super en beveiliging is aardig en erg geconsentreerd. Ga zeker terug naar dit geweldig leuk, mooi en verzorgd hotel🥰

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Petrus07-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Prijs kwaliteit verhouding een absolute aanrader. Eten, onderhoud, personeel alles top. Alleen de fitness mocht langer open blijven voor mij.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Evelien13-10-2018

Geweldig!

Wat is het onbegrijpelijk dat mensen dit een slecht hotel vinden! Vergelijking met andere landen moet je niet doen. Turkije is by far de koning in all inclusive, maar in Tunesie is dit hotel uitstekend. Ik ga er vanuit dat als je dit hotel als " nooit weer" bestempeld, je een ontzettend verwend persoon bent. Niet twijfelen om te gaan,absoluut doen!!!!! Zwembad is prachtig, exact zoals in de brochure. Mensen zijn vriendelijk, werken hard om je te laten genieten. Entertainment is aanwezig, maar niet hoogstaand, maar daar kom ik niet voor. Ik kom hier zeker weten terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6TheAs25-09-2018

Nooit, maar dan ook Nooit meer.

Je kunt hier niet eens je volledige verhaal kwijt over dit hotel, Mensen, ik hou het dan maar kort. U bent gewaarschuwd. Dit hotel is absoluut zijn 5 sterren niet waard, zelfs geen 4. Of u moet niets gewend zijn, dan wordt het anders. Voor verdere vragen ff mailen. TheAs

Gereisd met partner in september 2018

Hotel JAZ Tour Khalef info