Aparthotel

10 reviews over Aparthotel El Menchia in het Nederlands

Het was fantastisch!

Sterre
10-5-2010

Voor een 2 sterrenhotel is het fantastisch. Elke dag schone handdoeken en een grote kamer. De ligging is direct aan het strand. Het eten was over het algemeen goed als je er maar genoeg stokbrood bij at (erg vet nl.)

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

dichter bij zee kun je niet zitten

c.hendriks
1-10-2008

Prachtige ligging! direct aan zee. eten is geen aanrader! Voor het uitgaansleven moet je hier niet zijn. erg weinig te doen in de omgeving. Ga je echter voor je rust dan is dit een uitgelezen hotel. Met de taxi zit je binnen 5 minuten in sousse

Gereisd Met partner in oktober 2008

Met een woord gezegt uitstekendgeweldig hotel

`Dre van beers
17-9-2008

Ja een zeer goed hotel.Alles was naar wens [ontbijt mag iets beter]Verder waren de kamers goed verzorgt elke dag zuiver handoeken en netjes opgeruimd.1 dinar per dag doet wonderen.Ook het personeel heel vriendelijk en netjes gekleed dus alleen maar lof. Verder goedkoop koffie-bier-fris en eten de helft van wat je in nederland betaalt of zelfs nog iets minder.Al bij al ik kijk al uit naar volgend jaar dan ga ik zeker terug naar dit hotel.PS nog een tip als je gaat wandelen loop tegen het verkeer in dan heb je niet zoveel last van toeterende taxies.Enals je ook voor dit hotel kiest alvast een prettige vakantie en doe ali de ober de groetjes van mij Groetjes DRE

Gereisd Met vrienden in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor El Menchia voor je op een rij gezet:

Ik zou het hotel boven anderen verkozen hebben.

A. Kuckartz
30-8-2008

Dichterbij het strand was niet mogelijk en dat beviel ons wel. Daarbij hadden wij de bovenste verdieping met balkon met direct uitzicht op zee. Perfect. De mensen die in het hotel werkten waren vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, maar niet voor een 2de keer...

Marieke
17-8-2008

't Hotel heeft een mooie ligging direct aan het strand (mooi zandstrand met bedjes tegen betaling, parasols gratis), met erg mooie kamers (wij hadden een 3-persoonskamer op de hoek met uitzicht op het strand). We kregen echter niet zo vaak nieuwe handdoeken. De bedden werden wel netjes opgemaakt en geld kon je wisselen bij het hotel. Het eten was niet super, maar voor de prijs mag je echt niet klagen! Er zit altijd (oké meestal) wel iets bij dat je lust. Met de taxi (geen geld!) zat je ook zo in Port el Kantoui en Sousse, beide leuke stadjes. Alleen...die Tunesiërs. Wij waren met 3 vriendinnen gekomen en dat is geen aanrader. Zeker omdat alleen voor het hotel toeristen liggen en daaromheen alleen maar Tunesiërs. Zodra je dan ook de zee in ging werd ernaar je toegedoken en wilden de mannen praatjes aangaan. Niet bepaald fijn. Daarom voor ons geen Hotel el Menchia, of beter gezegd geen Tunesië voor een tweede keer. "Ongedierte" ...: veel kleine kwalletjes, maar geen muggen!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Geweldige vakantie

Nina en Anneke
24-7-2008

Hallo allemaal. El menchia is een geweldig hotel het personeel is heel erg vriendelijk het eten is niet echt heel lekker en je hebt maar keuze uit 3 soorten gerechten dat viel wel heel erg tegen. Het strand is heerlijk en de bedjes zijn tegen een redelijke prijs te huren ook daar zijn de mensen heel aardig. Het hotel heeft een goede ligging en met de taxi kan je overal komen d saffari is geen aanrader je moet te vroeg op en de busreis is vreselijk en het is veel te warm

Gereisd Anders in juli 2008

2007

Tunesie/Sousse/El menchia/ wij zijn op 31-7 jl op reis via

Jos
21-8-2007

Tunesie/Sousse/El menchia/ wij zijn op 31-7 jl op reis geweest via Neckermann naar hotel El Menchia in Tunesie. Bij deze wilden wij nog melden dat wij ontevreden zijn over een aantal zaken tijdens deze reis.

1) de begeleiding van touroperator ter plekke liet ter wensen over. Verkeerde informatie over verblijf en excursies bijv.

2) de excursies: bij de vooraf duur betaalde excursies bleek dat je tijdens de excursie opnieuw onderdelen moest bijbetalen. Eten was inbegrepen, maar een glaasje water tijdens een saharawoestijn tocht (40 graden en berg bekklimmen!) mocht je zelf gaan zoeken en betalen !!!!! Dit is onacceptabel als je een goed verzorgde vakantie hebt. Iedereen moet voldoende water drinken in de woestijn (en zeker dus nederlanders !) Dit kan zeker gezondheids problemen opleveren en dat verwacht je niet als je zoveel geld aan een nederlandse organisatie uitgeeft !

Gereisd Met vrienden in augustus 2006

Leuk gelegen aan 't strand maar op het strand zit je wel 3

Gré
20-8-2007

Leuk gelegen aan 't strand maar op het strand zit je wel midden tussen de Tunesiers. Aanbouw van zwembad zou niet misstaan. Te groot onderscheid tussen zeezicht en "rotzooizicht" aan de andere kant. Bedienend personeel erg aardig, maar receptie vond ik minder behulpzaam. Eten eenvoudig en keuze uit 3 menu's, je moet er van houden. De grootste tegenvaller was de 2-daagse Saharatocht van onze touroperator. 2 Dagen in een bus en een 5*hotelovernachting waar je van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's morgens doorbreng!!! Gekkenwerk met een te krappe bus, niet te verstane gids, slecht aanbod van stops, overal bij betalen waarbij je je afvraag waar je in godsnaam die 100 euro p.p. voor betaal? Mede dankzij de host Christophe uit Belgie die ons minimaal heeft ingelicht over de trip hebben we een naar gevoel aan onze touroperator overgehouden.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Heb het erg naar mijn zin gehad, samen met mijn dochter

D. Serafin
18-8-2007

Heb het erg naar mijn zin gehad, samen met mijn dochter. Hotel ligt pal aan het strand, schoon, airco kamer, vriendelijk personeel, goed eten. Prima kortom. Alleen geen eigen zwembad, maar we zijn bij naburig hotel in het zwembad geweest.

Gereisd Familie in augustus 2007
2005

hotel bezocht 2 maal jaarlijks gedurende een periode van

wullaert guido
23-8-2005

hotel bezocht 2 maal jaarlijks gedurende een periode van ongeveer 10 jaar.

de laatste 3 jaar niet meer geweest wegens gezondheidsredenen .

hoe is de situatie er nu AUB.

Mvg : guido wullaert.

Gereisd Anders in augustus 2005

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Menchia in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Menchia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.