Hotel aan zeeWeer vandaag31°23°

526 reviews over Hotel El Hana (Beach) in het Nederlands

2007 - Nooit meer!

AnsjelienCorne
10-10-2015

in 2007 1 week geweest, gewoonweg slecht! De kamers zijn gedateerd, het eten is smakeloos. Het zwembad en het strand zijn echter prima.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit weer

xxlilixx27
20-8-2013

k dacht dat de negatieve reactie's overdreven waren en dat het wel mee zou vallen. Dit hotel en Land slaat echt alles! GEEN 3 sterren waard,het komt meer in aanmerking voor 1! De kamers worden schoon gemaakt met stoffertje,badkamer doen ze niet eens. lakens worden alleen weer opgevouwen..that's it. De mieren kropen bij in bed. De wc,in de hal beneden, die zien er te walgelijk uit om over te schrijven. Het eten is erg vies, koud en niet gaar Ik ben nog nooit ziek geweest op vakantie, ik was nu na 3 dagen al ziek van alles. Het land is erg armoedig,zeker niet toeristisch, maar eerder gevaarlijk(denk je s'avonds ergens een terrasje te pakken, zit alles bomvol"eigen volk"). Als vrouw zijnde kun je niet alleen overstraat,zelfs nog niet alleen de zee in, de tunesischejongens komen langzaam om je heen staan ,totdat je geen kant meer op kunt!!erg betastelijk! Voor ons NOOIT weer El hana beach, en NOOIT weer Tunesie.

Gereisd Met partner in augustus 2009

best redelijk

clixsparen
17-6-2013

prima,

wake-up service vergat ons te wekken, maar verder vriendelijk personeel en een goede ligging

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

D-reizen

Niet voor herhaling vatbaar!

Talitha
26-11-2012

Vakantie geboekt en gehoopt op een relaxte all inclusive vakantie.. Niets was minder waar. Bij aankomst geen tennisbaan te bekennen (die dus wel aangegeven stond op de site), all inclusive was niet zo all inclusive als we dachten.. je mocht maar per 10 minuten een drankje komen halen in zo'n klein wit plastic bekertje! En niet eens voor jezelf EN voor je partner, het mocht maar voor 1 persoon per 10 min. Belachelijk voor woorden. Hotelkamer was niet echt netjes, maar kan niet zeggen dat het heel smerig was, er werd elke dag schoon gemaakt en kregen elke dag nieuwe handdoeken. Dit vind ik persoonlijk wel erg fijn. Verder was het eten 3 keer niks, hebben er een paar keer 's avonds gegeten maar daarna alleen maar uit eten geweest. Het ontbijt was te doen maar was ook niet je van het. Dus al met al komen wij hier niet meer terug!

Gereisd Met partner in juli 2010

Goede ligging

VwY
19-7-2012

Direct aan het strand. Wel eerste dag gebeten door een kwal. Bevolking moet nog erg wennen aan de opkomende toerisme in dit gebied. Eten en drinken erg goedkoop. Varen met Catamaran erg leuk, dolfijnen gezien.

Gereisd Met partner in juli 2009

"Nooit meer!!"

H&T
23-6-2012

Rond half drie 's nachts kwamen wij aan in het hotel. Benieuwd naar onze hotelkamer, gingen we met de sleutel op zoek naar de kamer. We opende de deur en wat bleek?!! Vieze lakens, scheermesjes, sigaretten peuken van vorige gasten....!! Huh?! Dit kan niet goed zijn, maar weer terug naar de receptie. Oke, we kregen een andere kamer. Weer op zoek, deur openen... en wat bleek! Er zaten gewoon andere mensen op die kamer die ons verschrikt aankeken. Maar weer terug naar de receptie. Derde kamer was uiteindelijk 'goed', maar een echt lekker gevoel heb je dan al niet meer. Eten was slecht, allebei voedselvergiftiging opgelopen. Bevolking is onaangenaam, 1x betast in een winkel door de verkoper!! Wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd Met partner in januari 2012

Hotel met tunesie standaard

c_pierik
2-6-2012

Dit hotel bezocht eind jaren 80 , toen nog in de goede staat met veel service en vriendelijk personeel, gezien de laaste beoordelingen is het nogal minder geworden in sousse.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 1988

Dit hotel nooit meer/nog niet voor niets.

Robertino/Ria
30-5-2012

Echt een super slecht hotel,eten niet te eten. Kamers stinken muf schimmel op de badkamers. Vloerbedekking schoon laten maken dit ging zonder probleem. Tegel los of beschadigt in zwembad dit gemeldt maar niets aan gedaan. Resultaat naar ziekenhuis met mijn zoon 2 hechtingen in vinger. Weer gemeldt en werdt nog niets gedaan. Heelveel niet gasten tuneziese jeugt bij zwembad alleen maar ruzie en diefstal(dus op passen op je spullen zelfs handoeken). Werden wel weggestuurt maar na 5 min weer binnen. Na 2 dagen ziek van het eten zo als heel veel gasten.(all in) Toch maar weer restaurants op ge zocht in de buurt. De enige die er goed hun best probeerde te doen waren de dames die de kamers deden poetsen,deze klaagde zelf nog over het doen en laten van hun directe chef. Gewoon een super slecht hotel,alternatief als je geboekt hebt een over boeking al kost het je 200 euro meer p.p EN DAT IS ZEKER GEEN GRAP.

M.v.G Robertino

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

verouderd hotel

Petra
21-2-2012

Het hotel is gebouwd in de 70's en daarna is er weinig meer aan gedaan!dus alles is zo'n beetje aan vervanging toe.Wij hadden kamer met ontbijt geboekt,en het ontbijt is behoorlijk simpelen niet van hoge kwaliteit.Maar daar is de prijs dan ook naar!9 euro p.d.met 2 personen!Personeel vond ik erg vriendelijk,ook bij de receptie,al las ik andere ervaringen?Kamers zijn ook verouderd,maar de matrassen waren vrij nieuw en lagen prima!Omgeving is het verouderde en verwaarloosde Sousse,voor een betere omgeving kan je beter de richting van Khezama ,Hammam Sousse en Kantaoui boeken.Hotel is op loopafstand van de medina,ongeveer 10 minuutjes.En ligt aan de boulevard met een prachtig uitzicht.maar let wel op.als je zeezicht hebt,heb je geen zon op je balkon!

Gereisd Met partner in februari 2012

Nooit meer..!!

dorr2000
24-8-2011

Op enkele uitzonderingen na is de bediening te triest voor woorden. Ondankbaar, onbehulpzaam, chagrijnig en idioot. Kamers zijn simpel maar ok. Het eten is verre van bijzonder alhoewel de kat in het restaurant 'r anders over denkt.

Overigens geboekt via touroperator.. en zeker geen aanrader. Bij eventuele issues zijn de gastvrouwen of niet bereikbaar of ze flikkeren simpelweg de hoorn er op..!! Wellicht wonen ze al te lang in Tunesie en hebben ze de lokale gewoontes overgenomen..!?

Gereisd Met partner in augustus 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Hana (Beach) in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Hana (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.