Hotel COUPLES Sousse Scheherazade

Hotel COUPLES Sousse Scheherazade

We hebben een aantal aanbieders voor COUPLES Sousse Scheherazade voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel COUPLES Sousse Scheherazade in het Nederlands

Fantastisch.

Christa
17-5-2018

Super hotel , geweldige keuken , goede kamers , geweldig personeel / managment, je komt op alle vlakken niets te kort. Geen gevecht om bedjes bij het zwembad of strand.

Fam Ribbens de smet
23-9-2017

Top hotel 10 op 10 alles was in orde eten proper vriendelijkheid ik bedank al het personeel en manager 1van de beste hotels waar ik geweest ben een echte aanrader

megane2530
8-9-2017

Onze super vakantie in hotel Shererazade te Sousse Tunezië.

Wij waren al deels geinformeerd door de talrijke super goede recentie's over dit hotel. Maar ons inziens is dat nog veel te weinig..... Dit hotel behoord tot de absolute top van al onze vakanties. Kleinschalig, leuk alles mooi bij elkaar, zoals restaurant, bars, zwembaden en strand, en toch niet op elkaar geplakt. Ik had gelezen op een recentie, als de bus daar stopte dat die Mevrouw een krop in de keel had, en waren dus wel ingelicht. En dat was juist, vergeleken met andere super ingangen van hotels, was het onze ietsjes minder. Maar wat zich afspeelt binnen de muren van dit hotel is gewoon fabelachtig. Iedereen super vriendelijk, een "zeer goede en verfijnde keuken, alle middagen en avonden nieuwe creatie's van schotels, zelfs het "gercht van de avond" wordt gepersonaliseerd op je bord getoverd op een wijze van een hoogstaande restaurant, niet tegenstaande het nog altijd een grootkeuken is" (hoedje af daarvoor.....) en overal super net, door mensen die er graag werken an alle dagen met een glimlach en een goed woordje............ Wij hadden het geluk van een grote super kamer te hebben, en we troffen het met ons kamer meisje Leila, nog nooit is ergens onze kamer zo super net gehouden en alle dagen met versieringen, alle dagen verse lakens enz.....

Wat de directie betreft hopen we dat deze ploeg nog lang mag samenwerken. Het management is ongezien in dit pareltje, met een Guest Services Manager Hedi "wij noemden hem Mister Dolce en Cabana" die verdomd goed weet hoe hij de klanten in de watte moet leggen. Niets is teveel gevraagd en er is een oplossing voor alles en iedereen..... We hebben tijdens ons verblijf niets dan goed gehoord van de Belgen en kijken uit om volgend jaar terug te keren, naar dat hemeltje op aarde.

Een schitteren hotel en met een hostes die zeer goed weet met wat ze bezig is..... Bedankt voor alles..........

Graag tot volgend jaar.

Eric en M.J uit het Gentse

De 2de week van ons verblijf zijn er veel Russen gekomen. Maar in tegenstelling met vroegere ondervindingen, hebben we niets van last gehad, noch in de restaurant, zwembad of strand....

Heel tof tot de Russen zijn aangekomen!

Marie Claire
2-9-2017

Het eten is heel goed en het hotel ook.

Maar ... de Russen denken dat ze alles kunnen bekomen en dat de mensen van het hotel hun slaafjes zijn!

Echt super fantastisch

Verfailie
15-6-2017

Super super hotel verdient 11/10 ! ( niet alleen van ons, maar van iedere Belg die daar aanwezig was in begin juni 2017) super ligging, super mooi, super net, super vriendelijke personeel, super lekker gevarieerd eten, elke morgen meerdere verse fruitsappen, groot zwembad met zeer gemakkelijke moderne ligbedden, mooi strand, mooie moderne kamer (niet zo groot) allemaal met zicht op zee, mooie hof. Kortom nog nooit zo'n super hotel tegengekomen tijdens de vele reizen. General manager en guest manager, héél vriendelijke mensen, komen regelmatig vragen of alles ok is. Het volledig personeel van het hotel doet alles voor hun gasten. Lekkere pannenkoeken/fruit/gebakjes aan het zwembad om 15.30 uur. Kortom Fantastisch

Ik raad dit hotel aan iedereen aan.

Oude reviews (archief)

Super vakantie!

Lin en Lex
30-5-2015

Net terug van een weekje Hotel COUPLES Sousse Scheherazade. Heerlijke vakantie gehad, echt even een weekje genieten. Het is een Engels hotel maar zeker geen min punt. Mooie kamer, niet al te groot maar erg netjes en schoon. Erg goede service, vriendelijk personeel.

Wij zijn al in verschillende all-in resorts geweest maar deze steekt er toch wel boven uit!

Het eten is erg gevarieerd, elke avond een ander thema. Altijd vers warm/heet..live cooking.

Lunchen bij de beachbar is ook erg lekker...van broodjes tot pizza of burger met patat met uitzicht op zee.

Niet al te groot zwembad met erg fijne lounge bedden dus wees er wel snel bij voor een plekje aan het zwembad, ligt snel vol en er zijn mensen die al vroeg hun plekje reserveren, helaas. Het prive strand met ligbedden/parasols is groot genoeg dus altijd plek.

Erg mooi en schoon strand met veel watersport mogelijkheden, voor niet al te veel geld.

Al met al een super vakantie gehad.

Zeker een hotel waar we nog eens terug komen!

Eenmalig

jorg
8-11-2014

Gewoon net niet. We zijn bewust van de 3 sterren, bij touroperator gaven ze trouwens 4 sterren aan. Maar ja er liepen mieren rond in onze kamer, je belt de receptie sturen een schoonmaker die ruimt de mieren op en tien minuten later lopen ze ervoor... Omgeving is matig. Het hotel verder is wel schoon. Personeel en het eten waren uitstekend. Tweede keer in Tunesië geweest maar dit was de laatste keer voor ons.

Bijna perfect, en voor herhaling vatbaar

DE WEVER MARTINE-BRAL RONY
22-9-2014

mooi hotel, lekker eten, goede service, kamer met swim-up is een meerwaarde, goed onderhouden hotelcomplex, mooi onderhouden strand, alleen de kamer en de badkamer is toe aan vernieuwing, ook de lobbybar (te harde clubzetels en neonlichten) en bar scherazade kunnen een nieuw interieur gebruiken.

Voor de rest een prima vakantie gehad met een zeer geslaagde service zowel in het restaurant, snackbar, receptie en de mensen van de security verdienen een extra pluim. Doe zo verder en bij renovatie van kamer en badkamer op naar een 5de ster

Fantastisch hotel

janke van midlum
14-6-2014

Een prachtig hotel, direct gelegen aan het fraaie strand. Alle kamers hebben zeezicht en het eten is fantastisch. Veel keus, erg schoon en ontzettend vriendelijk personeel. Strand wordt iedere ochtend helemaal schoon gemaakt,. volop strandbedden bij zwembad en op het strand. Het zwembad op de prachtige binnenplaats is verwarmd en heeft leuke zithoeken.

In één woord, uitstekend!

verschrikkelijk!!

marie-claire
3-8-2008

vorig jaar in de zome van 2007 ben ik daar met mijn vriend op vakantie geweest. Het was een ware hel. Alleen lokale bevolking en polen en russe, die enorm asociaal zijn. bij aankomst hebben wij 6 uur moeten wachten op onze kamer, als we kamen vragen hoe lag het nog ging duren gingen ze schreeuwen. Toen we de kamer kregen bleek deze verre van schoon te zijn haren enzo. Iedere dag voor ontbijt-lunch-avondeten rook je benzinelucht, niett e harden. daarmee werd het eten bereid. je had geen eigen tafel in de eetzaal, je moest bijschuiven bij andere mensen. alle tafelkleden waren zelfs vies. kakkerlakken liepen er met alle plezier en heteten zag eruit als overgeefsel. ik hoef geen 5 sterren luxe maar dit was echt een hotel met ontzettend achterstallig onderhoud. kapotte bloembakken schimmel op de wc´s, aan t zwembad geen ligbedden maar snackbar plastick stoeltjes. verroeste tafels met stukken er uit waar de kakkerlakken overheen liepen en het strand daar had je kapotte parasols. Ga niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel COUPLES Sousse Scheherazade in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel COUPLES Sousse Scheherazade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel COUPLES Sousse Scheherazade scoort een 9.04 uit 10 op basis van 14 reviews.