Hotel COUPLES Sousse Scheherazade

18 reviews over Hotel COUPLES Sousse Scheherazade in het Nederlands

Heerlijk genoten

Christa
27-9-2018

Tweede keer dit jaar in dit hotel , was weer genieten . Alles weer perfect .1ste week zat het hotel echt vol maar dit was niet te merken want er was overal plek genoeg bij zwembad , strand of op de relaxruimte . Voor 7 kun je geen handdoek leggen bij zwembad want die worden van de stoelen afgehaald (gelukkig ) want er zijn altijd weer mensen die denken dat ze recht hebben op een bepaalde plek . Ontbijt , lunch en diner zijn prima .

Een Top vakantie

Claudia en Hans
20-9-2018

We zijn er geweest vanaf 4 t/m 14 September 2018 en was een top vakantie. De kamer was heel netjes, minibar gevuld en fruit aanwezig. Het eten was heerlijk en het aanbod uitstekend. Het personeel was super vriendelijk en hebben ons in de watten gelegd. Het is een resort om heerlijk bij te komen en te genieten van de rust.

We hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

We komen hier zeker terug, mogelijk volgend jaar weer.

Overgewaardeerd

alvero
18-9-2018

Onze verwachtingen werden niet vervuld, door de slechte kwaliteit van het eten, vooral Tunesische maaltijden, alle dagen kip, wortelen, courgettes; Geen variatie; geen vis, te veel of te weinig gekruid. Brood en ontbijtkoeken smaakloos, ruiken niet naar vers gebakken, bij het ontbijt werden 2 eieren tegelijk gebakken voor 400 hotelgasten. 45 minuten wachten voor 1 roerei... Meerdere personen waren ziek...

Bananen waren niet in de all-in, op aanvraag en kamernummer opgeven.

Dranken aan de bar: thee betalend op het gelijkvoers betalend, bovenverdiep niet betalend afhankelijk van de ober en de dag in week.

Handdoeken leggen aan het zwembad van 5 uur in de morgen, goede plaats mogelijk mits fooi. Het hele hotel draait trouwens om fooien, sommigen hebben geen plaats in restaurant, anderen hebben alle dagen hun zelfde tafeltje die uren onbezet staat. Er is geen manager te bespeuren, ieder personeelslid doet zijn ding.

Het kuisen van de kamer liet zeker te wensen over, uitgerafelde versleten handdoeken. Dit hotel is een Sensimar van touroperator en hier verwacht je op zijn minst een strikt patroon. Reeds de vierde maal in Tunesie, 3 maal probleemloos, 1ste maal in dit hotel en dit zal dan ook de laatste maal zijn. Jammer....

Super👍🏽

Ingrid Turco-Lahaye
15-9-2018

Oase van rust, lekker eten en lieve mensen❤️

Formidabel

Eric en Marie Jeanne
9-9-2018

Wij hebben gewoon geen enkel negatief punt om te melden.

Het hotel "Scheherazade" is gewoon de perfectie. De vriendelijkheid van elke werknemer, het perfecte onderhoud, zowel van het hotel dan van onze kamer.

Een formidabele keuken, alle dagen 100% afwisselend. Ze slagen er echt in om je te laten vergeten dat je in een grootkeuken bent. Alles wordt op perfecte temperatuur gehouden en aangevuld. Verschillende thema avonden gehad, waar gans het restaurant opgesteld wordt rond het zwembad, met de nodige versieringen. De inzet van iedereen is gewoon indrukwekkend. Een groot dankwoord aan de Gast Manager Hedi, aan alle obers maar in het bijzonder aan een fatanstische ober Ahmed Selmi, en aan ons kamermeisje Lalia die we ook vorig jaar hebben gehad, de bar aan het zwembad en de ongeziene en heerlijke bediening op het strand. Gewoon een SUPER inzet van iedereen. Wij boeken zeker teug voor volgend jaar, en tot binnen 11,5 maand. Zeker weten.

Schitterend !!!

Franky en Isabelle
25-8-2018

Dit hotel was echt een topper!!! Een dikke proficiat aan Mrs. Wallis en zijn team. Het management is zeer enthousiast, al het personeel is altijd super vriendelijk. Je voelt je er echt thuis. Wij gaan zeker terug. Het hotel is zeer proper en rustig. Er is steeds plaats aan het zwembad en het strand. Het eten is zeer goed. De gasten worden hier op handen gedragen. Je voelt je hier vanaf het begin welkom. Er waren veel Belgische en Duitse gasten. Zeker een sterke aanrader voor wie van rust en integere mensen houdt.

Ligging hotel is prima,mooi zeezicht vanop het restaurant-terras en poolbar-terras.Ook vanuit een deel van de kamers,wij zaten op de hoogste(3de)verdieping en zagen de zee vanuit ons bed.Onze kamer was klein en werd slecht onderhouden,nooit geen natte dweil gezien.Minibar pover,enkel water.Aan het zwembad zijn alle betere plaatsen om 7u bezet.Bediening prima,een fooi werkt bevorderlijk.Strand goed onderhouden.Zwakste punt is eten en drinken.Cocktails smakeloos,bier slecht,gelukkig is de wijn aangenaam.Eten is er voldoende maar geen afwisseling.Ontbijt redelijk ondanks het verse sinaasappelsap sedert enkele weken plots geschrapt is.De andere maaltijden zijn te sterk lokaal getint,geen variatie.Iedere keer 4 of 5 kipgerechten en alles altijd doorgebakken en smaakloos,vlees soms gewoon zwart.Heel weinig vis,een delicatesse onbestaande.Wellness prijs-kwaliteit OK.Rust en uitzicht kunnen niet alles compenseren wat er hier misloopt

Fantastisch.

Christa
17-5-2018

Super hotel , geweldige keuken , goede kamers , geweldig personeel / managment, je komt op alle vlakken niets te kort. Geen gevecht om bedjes bij het zwembad of strand.

Fam Ribbens de smet
23-9-2017

Top hotel 10 op 10 alles was in orde eten proper vriendelijkheid ik bedank al het personeel en manager 1van de beste hotels waar ik geweest ben een echte aanrader

megane2530
8-9-2017

Onze super vakantie in hotel Shererazade te Sousse Tunezië.

Wij waren al deels geinformeerd door de talrijke super goede recentie's over dit hotel. Maar ons inziens is dat nog veel te weinig..... Dit hotel behoord tot de absolute top van al onze vakanties. Kleinschalig, leuk alles mooi bij elkaar, zoals restaurant, bars, zwembaden en strand, en toch niet op elkaar geplakt. Ik had gelezen op een recentie, als de bus daar stopte dat die Mevrouw een krop in de keel had, en waren dus wel ingelicht. En dat was juist, vergeleken met andere super ingangen van hotels, was het onze ietsjes minder. Maar wat zich afspeelt binnen de muren van dit hotel is gewoon fabelachtig. Iedereen super vriendelijk, een "zeer goede en verfijnde keuken, alle middagen en avonden nieuwe creatie's van schotels, zelfs het "gercht van de avond" wordt gepersonaliseerd op je bord getoverd op een wijze van een hoogstaande restaurant, niet tegenstaande het nog altijd een grootkeuken is" (hoedje af daarvoor.....) en overal super net, door mensen die er graag werken an alle dagen met een glimlach en een goed woordje............ Wij hadden het geluk van een grote super kamer te hebben, en we troffen het met ons kamer meisje Leila, nog nooit is ergens onze kamer zo super net gehouden en alle dagen met versieringen, alle dagen verse lakens enz.....

Wat de directie betreft hopen we dat deze ploeg nog lang mag samenwerken. Het management is ongezien in dit pareltje, met een Guest Services Manager Hedi "wij noemden hem Mister Dolce en Cabana" die verdomd goed weet hoe hij de klanten in de watte moet leggen. Niets is teveel gevraagd en er is een oplossing voor alles en iedereen..... We hebben tijdens ons verblijf niets dan goed gehoord van de Belgen en kijken uit om volgend jaar terug te keren, naar dat hemeltje op aarde.

Een schitteren hotel en met een hostes die zeer goed weet met wat ze bezig is..... Bedankt voor alles..........

Graag tot volgend jaar.

Eric en M.J uit het Gentse

De 2de week van ons verblijf zijn er veel Russen gekomen. Maar in tegenstelling met vroegere ondervindingen, hebben we niets van last gehad, noch in de restaurant, zwembad of strand....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel COUPLES Sousse Scheherazade in Sousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel COUPLES Sousse Scheherazade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.