Sousse

We hebben een aantal aanbieders voor Sousse voor je op een rij gezet:

vakanties Sousse

We hebben een aantal aanbieders voor Sousse voor je op een rij gezet:

Reviews over Sousse

Bezoek vooral de leuke bezienswaardigheden

R.Faber
    1-11-2018

Sousse is een armoedige plaats. Echter de mensen zijn overwegend vriendelijk, je wordt niet besprongen bij de winkels ook niet in de Medina. Vele reviews geven aan dat dit wel hinderlijk was wij hebben dit niet zo ervaren. Mooie grote souvenirs winkel aan het begin van de medina. Sousse shopping centre. Hierin gevestigd het 3-D museum dit is een absolute aanrader. Foto's maken van jezelf in allerlei 3-D situatie's is helemaal TOP. Ook het elite plaatsje el - Karthoui is een aanrader, mooie witte huisjes rondom de haven, veel winkeltjes en terrasjes. Voor een mooie lederen jas moet je met de taxi naar Skannes daar is een lederwaren fabriek waar je voor 150-175,- euro een prachtige leren jas koopt. Wel afdingen ongeveer 1/3 van de prijs eraf. Taxis kosten vrijwel niets van hotel naar el-karthoui ongeveer 8 kilometer kost ongeveer 5.- euro. Naar de leer fabriek in skannes en terug 12 euro ( 20 Km)

Gereisd Met partner in oktober 2018

Love Sousse ♡

Jannigje
    6-3-2018

Sousse is een heerlijke stad, alhoewel je wel voor 100% voor die stad moet kiezen , het is geen Europa.. Veel spullen worden nog verkocht met afdingen ...Geduld is een schone zaak... De mensen zijn er vriendelijk, als jij je ook vriendelijk opstelt. Alles is aanwezig, terrasjes, ijssalon, heerlijk slenteren in de Medina. Vragen ze je iets te kopen en je wilt dat niet, zeg netjes.. nee dank u... en loop dan gewoon door, zonder in discussie te gaan. Ja , ze moeten ook geld verdienen.. Ook heeft Sousse tegenwoordig een heerlijke Wandel Boulevard..... Ikzelf kom al 25 jaar in Sousse ♡

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Aardige plaats.

Joop
    18-10-2017

Sousse is een aardige plaats om er een paar uurtjes door heen te lopen. Er zijn wel veel winkels met de zelfde artikelen.Ze willen je graag naar binnen halen.Afdingen zeker noodzakelijk.Achter de muren een zee van winkeltjes maar erg rommelig. 1 grote mooie winkel gezien.Drankjes niet duur op het terras.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige stad

Sousse een aangename stad- met een mooie medina
    17-7-2017

De handelaars zijn bijzonder blij met de terugkeer van de toeristen- na de aanslag.De medina is het aantrekkingspunt bij uitstek.Ga er binnen langs de hoofdingang, noordzijde,en daal af naar het plein.Het 1° deel is winkeltjes van sieraden en stoffen.Velen zaken staan gesloten omwille het bovenstaande.Naarmate men vordert, komen de specerijen, kleding en voedsel Vergeet vooral niet een bezoek te brengen aan de overdekte vismarkt.Op het plein heeft men 2 zaken, met vaste prijzen , het bezoeken waard, de ene is Souda.De verkopers zijn niet al te opdringerig en blijven beleefd, van u wordt hetzelfde verwacht.Rechtover het plein is een restaurant , waar men een pint kan drinken op het terras, zelfs de gidsen weten het niet!!!Heb er in nauwe straatjes gewandeld, zonder enige hinder., wat men ook moge beweren.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Een gezellige medina en prachtige stranden

Henk Penseel
    22-3-2016

Sousse is een plaatsje dat zich al jaren richt op toeristen die jammer genoeg voor de bevolking niet meer in grote getale komen, waardoor sommige hotels triest leeg staan. En dat terwijl ze hier prachtig geoutilleerde hotels hebben, mooie zandstranden en een gezellige medina om goedkoop inkopen te doen. Met doet er alles aan om je als toerist veilig te voelen. Ik denk dat het hier veiliger is dan in Parijs, Istanbul of Brussel. In het museum van Sousse schitterende mozaieken en recente opgravingen uit 2008.

Gereisd Alleenreizend in maart 2016
Sousse scoort een 5,9 uit 10, op basis van 696 reviews