Reviews over Soliman

het is een leuk hotel voor mensen die niet veel eisend zijn

monique,
    6-1-2006

het is een leuk hotel voor mensen die niet veel eisend zijn. Je zit lekker aan het strand en bent binnen 10 minuten met een taxi in de hoofdstad tunis. Het ontbijt is wat minder dat zou wat meer uitgebreid mogen zijn. Het avondeten is goed en variatie is er aanwezig heb elke avond goed gegeten. Het zwembad viel me tegen maar ik hoorde dat daar verandering in zou komen dus afwachten maar. Het personeel is heel attent en gezellig en vrolijk, ze doen echt hun best. ik zou best nog wel een keer gaan want we hebben ons vermaakt. maar ze zullen dan wel wat meer moeten veranderen.