Sidi Bou Said

We hebben een aantal aanbieders voor Sidi Bou Said voor je op een rij gezet:

Reviews over Sidi Bou Said

• 10Janusz07-09-2014

Bajkowe miejsce

Odwiedzając to miejsce możemy się poczuć jak na Santorini. Wspaniałe niezapomniane widoki, biało - niebieskie domy tonące w kwiatach i ta atmosfera. Cisza i spokój zakłócany jedynie przez turystów . Warto pospacerować w skupieniu wąskimi i pięknymi uliczkami oraz udać się nad brzeg morza, skąd rozpościerają się zapierające dech w piersiach widoki. Polecam to miejsce każdemu, na pewno nie pożałuje.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Jacqueline22-08-2013

Leuk toeristisch...

Wij hebben Sidi Bou Said aan het einde van een dagexcursie bezocht. De gids ging in snel tempo overal langs, dus we hebben niet alles heel erg goed gezien, helaas.

Maar in vogelvlucht hebben we een zeer toeristisch, maar heel leuk blauw-wit vakantiedorpje bewonderd, waar we de dag heerlijk genietend op een terrasje hebben afgesloten...

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

april 2000

• 9Łukasz25-07-2011

Pocztówkowe miasteczko

Miasteczko, które tak naprawdę jest już częścią Tunisu. Odwiedzając to miejsce zobaczymy widoki, które reklamują całą Tunezję. Biało-niebieskie domki, wąskie uliczki pełne straganów. Jednym słowem Tunezja z pocztówek

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2007

• 7Rinus18-04-2011

Toeristisch maar leuk

Het blauw-witte dorp heeft toch wel wat met zijn bijzondere deuren en hekwerken voor de ramen in de smalle straatjes en steegjes, de commercie druipt ervan af en het is er erg duur, gelukkig waren we er erg laat, tegen het vallen van de avond en waren de massa's toeristen bijna allemaal vertrokken.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2009

• 5Inge16-10-2010

Niet bijster indrukwekkend

Dit plaatsje zat bij onze excursie inbegrepen om te gaan bezoeken.Niet echt indrukwekkend.Een toeristisch dorp,waar (ivm andere plaatsen in Tunesie) alles enorm duur is.Mensen zijn onvriendelijk en het is er echt ontzettend druk.Is een plaatsje met smalle straatjes,en toeristen worden met bussen tegelijk afgeleverd.Huisjes zijn blauw met wit,maar heb het idee dat dit puur is om toeristen te trekken.Veel winkeltjes,waar men altijs dezelfde spullen aanbiedt.Als je zegt geen interesse te hebben,worden ze boos.Mij zie je er niet meer terug!In vergelijking met andere steden in Tunesie is alles hier dus eg duur,en de mensen in de winkeltjes zijn echt agressief

• 5Omgeving
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7jgbteg18-08-2010

Alweer Tunisesie

na onze matige ervaringen in Tunis stad besloten we om naar een dorp te gaan. Sidibousaid is een typische tunisich dorp voor toeristen. iedereen had zijn woning omgebouwd tot toeristenwinkel. je werd bijna naar de winkels in getrolkken.Pffff even wat drinken, maar op het terrasje werden we getilt 10 euro voor een kopje tee en een cola. nou ja je snapt het al Tunesie staat op onze zwarte lijst.

• 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008

• 8José Beerens19-10-2009

mooi

Een klein mooi dorpje,hoog gelegen.Kenmerkend aan de blauwe deuren en kozijnen.Gezellige kraampjes aan de markt met heel lekker snoepgoed,vooral de nougat moet men eens proeven.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur